چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 11:19

جوابیه حامیان بهرامی به یک خبر + پاسخ بویر نیوز

پس از انتشار تحلیلی با عنوان ” پرش بلند محمد بهرامی از ستاد ولایتی وقالیباف به ستاد روحانی” در این پایگاه خبری مشاوران ایشان طی جوابیه ای نسبت به آن واکنش نشان دادند که همراه با پاسخ کوتاهی تقدیم می شود.

به گزارش بویر نیوز، متن این جوابیه به قرار زیر است:

بسمه تعالی

سایت محترم بویر نیوز در خبری با عنوان ” پرش بلند محمد بهرامی از ستاد ولایتی وقالیباف به ستاد روحانی” بدون ذکر منبع و سند مورد قبول منتشر کرد که اولا: این خبر،  غیر اخلاقی ،کذب وغیر موثق است وثانیا: لازم می دانیم جهت تنویر افکارعمومی نکاتی را به نظر مردم ومخاطبان عزیز این سایت برسانیم.امید داریم که همه ما درهرمسئولیتی، حافظ آبروی انسانها در هر نقطه از ایران وجهان باشیم.

اصلاح طلبی نشان از بی نشانی نیست وآدرس دقیق این تفکر شاید درجمله آن اندیشمند است که گفته است: ” هرکس یک قدم برای پیشرفت وخدمت به بشریت به جلو بردارد گویا یک نسل را به اصلاح امور خود نزدیکتر کرده است”. بنابراین اصلاح طلبی وتفکراصلاحات درهیچ دوره ای  شناسنامه به نام هیچ انسان  اصلاح طلبی صادرنکرده ونخواهد کرد، چرا که اگر قرار براینگونه بود دیگر تفکر”اصلاح طلبی ” باتمامیت خواهی، اقتدارگرایی، تحجر، دگماتیسم و….. هیچ تفاوتی نداشت. اصلاح طلبی دعوت به اصلاحات است بدون مرزبندی قبل از دعوت.اصلاحات تفکری جهان وطن است نه مربوط به گروه واستان ویا کشوری خاص.اصلاحات ندایی پیامبرگونه است از یک حنجره از نوع بشر نه یک مهر ویا شناسنامه به نام یک فرد یا گروه خاص در هرجایی از این سرزمین.بدون شک هرکسی چنین ادعایی داشته باشد تفکری تمامیت خواهانه دارد نه اصلاح طلبی.اگر اصلاحات آن است که ما می شناسیم این نیست که بعضی دوستان برآن نظردارند.اگراصلاح طلبی یعنی تنش زدایی، دعوت به صلح وآرامش، تعامل، اعتدال، باز این نوع برخورد با کسی مثل آقای بهرامی خارج از مشی وتفکر اصلاحات است.بنده  هم اذعان دارم که با اصلاح طلبان برخورد شد ومن نیز از این برخوردها چوب خوردم اما آیا این می تواند بهانه ای برای تمامیت خواهی  وادعای شناسنامه دار بودن من یابقیه دوستان باشد؟ اگر اینطور باشد پس آن کشاورز که چوب کم تدبیری ما وکم تدبیری دولت وتمامیت خواهی ما را با فقر وبیچارگی می خورد کجا وبه چه نامی شناسنامه بگیرد؟ اینها همه توهم وخودبزرگ بینی است که کسی خود را تافته جدابافته ببیند وادعا کند فقط خودش تاوان داده است.

اگر مااصل تفکراصلاح طلبی رامحترم بشماریم امکان ندارد به چنین نتیجه ای برسیم که اصلاح طلبی را جزیره ای کنیم مختص خود وبقیه را به دریا بیندازیم تا غرق شوند.همه می دانیم که آقای بهرامی هم برای این شهر واستان قدمهایی برداشته وتاوان هایی هم در راه آبادانی واصول انسانی که همان اصول اصلاح طلبی است ، را داده است.یحتمل این تاوان ها براثرتضادی است که تفکر ایشان با نوع تفکر آقایان داشت. قضیه آریوبرزن نمونه ای از این تضاد بودکه درسال 89برای این قضیه حکم انفصال به ایشان دادند، زیرا ایشان به خواست مردم تن داد نه فشارهای دیگران.ایشان در انتخابات مجلس هم فریاد اصلاح طلبی زد.در مورد این خبر کذب که منتشر شده است باید بگویم که : سابقه دوستی دکتر محمدرضا عارف ودکتر بهرامی مربوط به قبل از انتخابات است.اما از یک سال پیش تاکنون نشست های متعدد بین ایشان ودکترعارف درمورد انتخابات برگزار شد ومحل این نشست ها در ” بنیاد امید ایرانیان” بود.

بااین حال مشخص بود که رییس ستاد دکتر عارف  ایشان هستند که این حکم درضمیمه است. تلاش برای اجماع که خواست همه ما بود به نتیجه نشست وبعد از اجماع بین دکتر روحانی ودکترعارف براساس خواست ستاد مرکزی دکتر عارف همه ما وظیفه داشتیم که به ستاد آقای روحانی کمک کنیم واین اتفاق افتاد ودرحالی که رد صلاحیت آیت اله رفسنجانی وطولانی شدن قضیه ائتلاف ، که البته یک شبیخون خردمندانه به رقیب بود، مانع از یک جمعبندی کلی برای هردو ستاد شد اما رای درخور وشایسته ای کسب شد.

بااین حال حکم رییس ستادی دکتر بهرامی برای روشن شدن این موضوع منتشر می شود، اما باید به تاکید بدانیم وعمل کنیم که وظیفه مطبوعات اطلاع رسانی پاک وشفاف است وحتی وابستگی به یک جناح ویا تفکر نباید مانع این وظیفه خطیر وحیاتی شود.

bahrami h

با آرزوی توفیق برای دست اندرکاران سایت محترم بویرنیوز

روح الله درخشی – قائم مقام ستاد دکترعارف درانتخابات ریاست جمهوری

*پاسخ بویر نیوز

ابتدا از اینکه همراهان و مشاوران جناب آقای بهرامی بالاخره تصمیم گرفته اند که پاسخ قلم را با قلم بدهند تقدیر و تشکر می کنیم.

اما نگارنده عزیز به چند نکته کوتاه توجه بفرمایید:

1 – کسی منکر رفتار اصلاح طلبانه و نوع تفکر آنان که برخی از ویژگی های آن را اشاره داشتید نیست که به تفضیل به آن پرداخته اید هر چند در اولین جمله خود همه این چارچوب ها و مرزبندی ها را نقض کرده اید!

اما، دوست گرامی بدانید ” هر تفکری اگر رئال نباشد انتزاعی است!”  یعنی اگر چارچوب تعریف شده ای باشد که خود شما هم اشاره کرده اید و خواه و ناخواه و یا بر اساس تفکر شخصی از مرزبندی ها عبور کرد یقینا مصداق ” از شاخه ای به شاخه دیگر پریدن است”

2 – نگارنده گرامی انتشار چنین اخباری نیاز به ذکر چه منبع یا سندی دارد؟ به فرض که منبع خبر “آقای الف” باشد؛ آیا نمی توان ایشان را به دروغگویی متهم کرد؟ یا باید فیلم جلسه منتشر شود؟(که البته با توجه به درجه اهمیت اینگونه جلسات طبیعتا فیلمی موجود نیست)

3 – تحلیل گر بویر نیوز اشاره داشته است که رایزنی های سیاسی خوب است اما بشرطی که بعدا کسی که با گروههای مختلف رایزنی می کند خود را محدود به یک جریان خاص نداند و حتی خدای ناکرده بلند پروازی نکند که فردا مدعی سردمداری طیف خاصی باشد.

در پایان لازم به یادآوری می دانیم؛ هیچگاه منکر خدمات مطلوب آقای بهرامی نبوده و نیستیم چنانکه قبلا هم از خدمات ایشان بارها گفته شده و منتشر شده است.

بویر نیوز وابستگی به جناح یا گروه و یا حتی فرد خاصی ندارد و بر این باورست در کنار خوبی و تمجیدها افراد و جریانات باید نقد شوند تا وزنشان مشخص شود.

در پایان بازهم از سعه صدر و احساس مسئولیت مشاوران و نزدیکان جناب آقای بهرامی کمال تشکر را داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=51685
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    بویر نیازی نیست شما وزن دیگران را بسنجی وزن را مردم میسنجند شما فقط وظیفه اطلاع رسانی دارید پس سعی کنید بیطرفانه باشد تا در مظان اتهام قرار نگیرید همه میدانند اقای بهرامی رءیس ستاد اقای عارف بودند حالا شما شبهه ایجاد میکنید دلیلش را نمی دانم بعد از ائتلاف قرار بر همکاری شد بهتر است دست از غرض ورزی بیخود بردارید

    • ناشناس گفت:

      نمیدونم چرا الان اقای بهرامی اصلاح طلب شده سابقه ایشون در شهرداری چیز دیگه ای میگه راستی چرا در زمان شهردار بودنش فقط کارای تبلیغاتی میکرد هیچ یادمون نرفته که وقتی کوچه اتی رو اسفالت میکرد از مردم خواسته میشد برای تقدیر از مهندس یک بنر باید جلو شهرداری نصب میشد دوست عزیز م بدون مردم خوب میدونن کی چکارست

      • ناشناس گفت:

        مگه روحانی بوده که حالا شده موسوی هم نبود ولی شد چه اشکال داره حالا شده اصلاح طلب مورد قبول نظام

  2. واقع بین گفت:

    اولا انفصال ایشان به خاطر آریوبرزن نبود بلکه به دلیل مسائلی بود که ایشان در شهرداری داشتند و جائز نیست در اینجا بیان شود و در ثانی آقای بهرامی چطور به خود اجازه داده اند در حضور شخصیتی مانند سید باقر موسوی خود را رهبر اصلاحات در استان بنامد کما اینکه در پیام تلفنی ارسال کرده اند . واقعا ایشان خود را کجا دیده اند که چنین جسارتی کرده اند و در آخر راهی را که ایشان میروند آخرش به ترکستان است.

    • شهروند گفت:

      با سلام به همشهری محترم
      می خواستم از ایشان سئوال کنم سید باقر در 4 سال گذشته کجا تشریف داشتند ؟آیا در 4 سال گذشته مواضع سیاسی داشته است ؟آیا شما اعتقاد به چرخش نخبگان نداری؟

    • فرزاد گفت:

      در جواب به تو دوست عزیز من به نقد شما احترام میزارم ایا اقای موسوی از وقتی که از کارشون در مجلس تموم شد دیگه یادی از دوستان و حتی همشهریانش نکرد دیگه انچنان غرور گرفتش که حتی حاضر نشد یادی از شهرش و دوستانش کنه

  3. ناشناس گفت:

    با سلام
    مگه اين بهرامي كيه كه اينقد مطلب و اظهار نظر و بيانيه و جوابيه تهيه ميكنين براش … بنده خدا يه شهرداري بوده و الان هم معلوم نيست كجا مشغوله خودتونو كشتين …

  4. حسینی گفت:

    جوابیه ات خیلی مسخره بود بوییر نیوز . اینهمه کوته بین ، تنگ نظر و انحصار طلب نباشید . بهرامی از سرمایه های شهرمونه ، الکی دنبالش شایعه سازی نکنید . ادامه همچین تنگ نظریهایی منجر میشه به طرد شدن از طرف مردم و خوانندگان سایتتون . 

  5. پیازفروش 1 گفت:

    جناب بهرامی چرا مسئله انفصال رو به اریوبرزن ارتباط دادین همه میدونن مشکلی که برا شما پیش اومد ……. بود لطفا فرا فکنی نکنید ومسئله بعد اگر شما اصلاحاتی بودین که نیستین چرا وقتی در شهرداری بودین از چهره های اصلاحطلب استفاده نکردین یعنی قبیله ای که در زمان شما به استخدام شهرداری در امد همگی اصلاح طلب بودن یا قوم وخویش
    جناب بهرامی چرا تایید صلاحیت شما را چهره های اصولگرا دنبال میکردن وهیچ کدام از اصلاح طلبها از شما حمایت نکرد
    چرا در موقع انتخابات اصلاح طلبها از شخص دیگری حمایت کردند
    کدام کار برای اصلاح طلب ها انجام دادین که حالا خود را چهره اصلاح طلب معرفی کردین
    همه ما از معنی واژاه اصلاح طلبی اگاهیم ومیدانیم اصلاح طلبی هیچ منافاتی با قوم وخویش گرایی ندارد کارنامه شما در شهرداری مشخص کننده این واقعیت است

    • رضا گفت:

      ایا به نظر تو این کار درسته که دیگرون رو اخراج کنی و دوستان خودتو بزاری سر کار؟نه درست نیست اقای مهندس هیچگاه بین همشهریانش تفاوتی قائل نبوده و نخواهد بود اقایمهندس اصلاح طلب بودن هستن و هیچ اصول گرایی اونو تایید نکرد شایعه بود در ضمن هدف اصلاح طلبا این بود که هدایت خواه نره به مجلس و روز اخر پشت بهش کردن

  6. رضائی گفت:

    من برای سلامتی مخالفان بهرامی ناراحتم بد جوری به خودشان فشار می آورند.شما طاقت دیدن پیشرفت بهرامی و بهرامیها را ندارید.به قول بزرگان هر کسی شخصیت و پیشرفتش به اندازه عقل می باشد.چرا و قتی یک نفر در این استان محروم می خواهد پیشرفت کند جلوب پیشرفتش را میگیرید!چرا؟چرا؟…..چرا تمام فوق تخصصها (پزشک)که در این استان برگ زرین و افتخاری بودن برای مردم، الان در شهرهای بزرگی چون تهران،شیراز و…… مشغول بکار هستند…چرا وقتی از عزیزان ما در راس کار قرار میگرند از این استان می روند…می دانید چرا؟؟؟؟؟؟ بدلیل بی توجهی ما مردم،بدلیل بی احترامیهایی که به آنان شدند،بدلیل اینکه با آبرو و حیثیتشان بازی کردیم و یا با نظرات منفی نگری جلوی پیشرفتشان را گرفتیم….در جواب آن کسیکه در خصوص انفصال آقای بهرامی در مسائل شهرداری صحبت کرده عرض میکنم جناب آقای دکتر بهرامی شاید جزء انگشت شمار مدیرانی باشد که صاف و پاک زیستن را سر لوحه تمام کارهایش قرار داده بود همه دیدیم و شنیدم که آقای بهرامی در بحث تعامل با مردم جزء اولین رده مدیران هستند.آره!!!!!!! آقای بهرامی با این سن و سال کمی که دارد در عوض دل رئوف و بزرگی دارد … آره!!! همه دیدیم که بهرامی جوان با استفاده از تجارب و اعمال و از خود گذشتگی در بحث مدیریت شهرداری همه را متحیر کردند.شهر یاسوج را گلستان و نامش را پایتخت طبیعت ایران زمین نامیدند.بجایی اینکه بیاییم از زحمات بی دریغ جناب بهرامی تقدیر و تشکر کنیم مداوم دنبال تخریب این بزرگوار هستیم…واقعا سخت در اشتباه هستیم.درود خدا برهمه شما مردم استان و درود بر راه روشن فردا…….

    • ناشناس گفت:

      جناب رضایی به قول بزرگان هر کسی شخصیت و پیشرفتش به اندازه عقل می باشد
      پیشرفت اگر با صداقت همراه باشد مشکلی ندارد ولی قرار نیست که اینگونه پله ترقی کسی باشیم که هیچ سنگی را جلوی پای اصلاح طلب هایی که براشون مشکل پیش اومد برنداشت حالا سردمدار پرچم اصلاحات شده تعامل با مردم رو هم دیدیم وقتی یک عده پیش ایشون رفتند تامشکل زمینشون رو حل کنند گفت برید وخوشحال باشید که منطقه شما جز شهر شده اونم منطقه ای که از زمان شاه جز شهر بوده اینم ازتعامل بقیه کارای ایشون هم تبلیغاتی بوده وبس
      شما نگران سلامتی ما نباشید چون از این نگرانی نگرانیم مارا به خیر شما امیدی نیست
      یکی دیگه از دلایلی که میگم بهرامی اصلاح طلب نیست افرادی هست که دور ایشون هستند و نوع نوشتار خود شما که مارو به یاد گفتار اصول گرا ها میندازه ازجمله هدایت خواه
      ودر اخر لازم نیست شما معین کنید که چرا ایشان از شهرداری رفتند همه مردم در جریانند وبا توضیحات ارائه شده شما هیچ کس قانع نمیشه ………
      تایید صلاحیت این بزرگوار که فرمودین توسط چه کسی گرفته شد ؟
      چرا از یک قوم وقبیله در استخدام های شهرداری استفاده شد؟
      چرا از دانشجوهای اصلاح طلب حمایت نکرد ؟
      بهتر است از ادبیات احمدی نژادی استفاده نکنیم ؟
      خوب با واژه ها بارزی میکنید واژه ها سابقه افراد را اصلاح نمیکن نگران سلامتی شما هستم حرص خوردن وتحمل نکردن نظرات دیگران بزرگترین عیب یک انسان است

  7. بی طرف گفت:

    خواهش میکنم اصلاح طلبان دعوا راه نندازید خبری از پست نیست .دولت اعتدال است نه اصول گرای افراطی و نه اصلاح گرای افراطی .

  8. دانشجویان گفت:

    اقای بهرامی شما که 2دور پشت سر هدایت خواه و اصولگرایان بودی واین اصول گرایان بودند که تایید شما رو گرفتند،حالا که دیدین دوباره اصلاح طلبان دارند به قدرت میرسند اینجوری عوض میشی.مردم خوب میدونن ……..

  9. منصور گفت:

    نویسنده مطلب اگه یه کم مطالعه کرده بود می فهمید که در دوره گذشته مجلس که خبر آن در آرشیو و دیگر خبرگزاریها است گفته بود که جوهره من اصلاح طلبی است. الان هم اگه توی اینترنت عین عبارت جوهره من اصلاح طلبی است و بهرامی را بنویسید موضوع مربوطه وجود دارد.

  10. بویراحمد گفت:

    اقای رضایی مثل اینکه بد جوری داری می سوزی اقای بهرامی بد جوری شهرداری را14ملیارد منفی وبدهکار نمود چه اعتمادی ….؟والا هیچ اعتمادی به ایشان نمیشه کرد با انهمه بده بسونها در شهرداری وپیمانهایی که فقط به یک خانواده خاص میداد…؟

  11. محمد گفت:

    سايز بهرامي به مجلس نميخوره ،بي خيال بابا

دیدگاه شما