سه شنبه 28 خرداد 1392 - 11:34

گفتگو با اولین زن عضو شورای شهر یاسوج / مردم در انتخابات به بویر نیوز لبیک گفتند

سرانجام سه انتخابات 24 خرداد با خلق با شکوه حماسه سیاسی به پایان رسید.

به گزارش بویر نیوز، استان کهگیلویه و بویراحمد امسال همراه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد برگزاری انتخابات میان دوره ای خبرگان مجلس نیز بود.

«پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز» مفتخر است که در همه انتخابات ها همسو با رای اکثریت مردم بوده است.

در انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری این پایگاه خبری از روز وفات مرحوم «حضرت آیت الله العظمی سید کرامت الله ملک حسینی» حمایت خود را از فرزند برومند ایشان «حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی» اعلام داشت و در سلسله مقالاتی به توانایی ها و ویژگی ها ایشان پرداخت که البته از ابتدا هم قابل پیش بینی بود مردم با بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در انتخاب ایشان تردیدی ندارند و سرانجام با رای 88 درصدی بیعت خود را با ایشان اعلام داشتند.

ملک حسینی

در انتخابات ریاست جمهوری «بویر نیوز» همانند برخی از سایت های خبری رسما مواضع انتخاباتی  نگرفت و تریبون فرد خاصی نشد اما تلاش را بر آن گذاشت تا با پوشش همه اخبار انتخاباتی، کاندیداها را بهتر معرفی کند ولی دیدگاه همسو با اکثریت مردم در تحلیل ها هویدا بود.

8-نفر

و اما سر انجام در انتخابات شورای شهر نیز تلاش شد تا با معرفی چهرها های جدید و توانمند به پیشرفت وضعیت اجتماعی شهر ها تلاش کند.

از آنجا ذکر همه افراد در شهرهای مختلف در این مجال نمی گنجند نگاهی کوتاه به انتخابات شورای اسلامی  شهر یاسوج می اندازیم.

معرفی چهار چهره جدید چون سرکار خانم زهرا زمانی، مهندس سعید پایدار ، مهندس سید هدایت الله اکبری و مهندس علی اکبری تبار به مردم فهیم شهر یاسوج باعث شد تا در شورای شهر یاسوج فصلی نو رقم بخورد.

سرکار خانم زهرا زمانی  که بی شک شگفتی ساز این دوره انتخابات شوراها بود و توانست بیش از 11 هزار رای مردم را کسب کند مهمان اتاق گفتگوی « بویر نیوز» بود که در ادامه این گفتگو می آید.

*خانم زمانی ضمن تبریک بمناسبت پیروزی در انتخابات؛ بفرمایید که اولین بار چی شد که به فکر ورود به شورای شهر افتادید و از چه زمانی به این فکر افتادید؟

بنام خدا ، با تشکر از شما و همه مردم عزیزی که به اینجانب اعتماد کردند. بنده از چند ماه قبل از انتخابات با بررسی وضعیت شورای شهر و با توجه به اینکه احساس کردم می توانم در این زمینه مفید باشم تصمیم گرفتم کاندیدا شوم. البته اول کار پذیرش یک زن کمی سخت به نظر می رسید که بعد از جلسات زیادی که داشتم و صحبت هایی که شد خیلی خوب توانست نزدیکان را متقاعد کنم.

كانديداي زن شوراي شهر ياسوج دلايل حضورش را اعلام كرد + تصوير

*اکنون که قبول شده اید بنظرتون چقدر جای کار کردن هست. برنامه هایی دارید که بتوانند تغییر ملموسی ایجاد کند؟

بله قبل از ورود به صحنه انتخابات برنامه هایی داشتم ولی باید وارد شد و شرایط را ارزیابی کرد بعد می شود گفت. من از ابتدا با یک تیم کاری و با برنامه شروع کردم که در ادامه با همراهی آنان خواهم بود. بنظرم کسی که با برنامه وارد شده باشد به مشکلی بر نخواهد خورد.

* شما اولین خانمی بودید که به شورای شهر یاسوج راه پیدا کردید و بیشترین رای را هم کسب کردید. خود شما چنین تصوری می کردید؟

این لطف خدا و مردم بوده که به من داشتند. شاید اوایل کار تصورش سخت بود ولی کم کم خدا را شکر زمینه ایجاد شد که پذیرفته شوم.

* با توجه به اینکه شورای شهر یک نهاد اجتماعی است و سیاسی نیست ولی کمی به قدرت لابی گری و رایزنی برای پیشبرد اهداف نیاز دارید آیا این قدرت را دارید.

مطمئنا قدرت رایزنی لازم است و بنظرم از این توانایی برخوردارم.  البته کسانی که قبل از انتخابات همراهم بوده اند نیز در این راه کمک خواهند کرد.

* بعنوان سوال آخر بدون تعارف بفرمایید که «بویر نیوز» نقش در معرفی و پیروزی شما داشت؟ اگر بلی؛ میزان تاثیر گذاری آن چقدر بوده است؟

واقعا از «بویر نیوز» تشکر می کنم چرا که بعد از اولین باری که در این سایت بنده معرفی شدم بازتاب بسیار گسترده ای داشت و تقریبا همه از حضورم اطلاع یافتند و خوشبختانه این بازتاب گسترده بسیار مفید و مثمر ثمر بود. بی شک تاثیر اخبار «بویر نیوز» بسیار زیاد بود.

* صحبت آخر؟

بازهم از شما و همه مردم عزیز تشکر می کنم انشالله بتوانم پاسخ محبت هایشان را بدهم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=51475
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوجی ناراضی گفت:

    …خواهشمند است با تماس هایی که با ایشان دارید از ایشان بخواهید که فردی اصلح را برگزینند.

  2. حسین گفت:

    خدا به ما رحم کنه با این شورا…………..

    • نخودی گفت:

      من از 8 سال پیش عرض کردم که شوراهای یاسوج به حق رای داده نمیشه و بازی پول و قبیله س……اون موقع گفتم که به 5 متری ساختمان شهرداری(60متری) توجه کنید بعداز 8 سال نتونستن کاری بکند امروز هم میگم 4 سال دیگه صبر کنید ببینید آیا میتونن از 5 متری ساختمان شرداری(منظور تعمیرگاهها صافکاریها و…….)جلوتر برن

  3. غزو گفت:

    سر کار خانم زمانی یه خواهش دارم هم از شما و هم از بقیه اعضای شورا 
    خواهش میکنم هر کسی یه ساز برا خودش نزنه این بگه برنامه ای که من دارم بهتر یکی دیگه بگه برنامه من بهتر اون یکی یه چیز دیگه ای بگه . با هم هماهنگ باشید و واقعا کار کنید هر شش ماه یک بار گزارش کار بدهید در برنامه ریزی هاتون آینده نگر باشید  یه خواهش دیگه هم دارم شورا یه سایت داشته باشه و از مردم نظر خواهی کنند برای کارهایی که می خواهند انجام دهند . از مهندسین با تجربه و با (دید باز ) برای مشاوره در کارهای عمرانی استفاده کنید 

    • موسوی گفت:

      1سوال از خانم زمانی دارم لطف کنن ج بدن …اگه با این برنامه هاتون و بقیه چیزا 1 مرد بدید آیا در یاسوج رای می آوردید…تشکر

  4. میر نظام گفت:

    انشالا که مفید باشید / مطمئن باشید کا نکنید اولین منتقدتون همین بویر خواهد بود

    • زینب روستایی گفت:

      دزسته در زادگاهم یاسوج زندگی نمیکنم اما امیدوارم خانم زمانی مثل بقیه اعضا بر اساس قوم گرایی قبیله گرایی ای و رای نیاورده باشن

  5. پروین گفت:

    امیدوارم بتوانید شهر را سر و سامان دهید

  6. بویر احمد گفت:

    ای بنازمت خوب رود……… راکم کردی بای بای………

  7. ناشناس گفت:

    انشاء اله موفق باشيد

  8. عدالت گفت:

    زياد خوش حال نباشيد اعضاي محترم شوراي شهر هيچ كدمتون بجز اقاي پايدار تخصص نداريد

  9. ناشناس گفت:

    ای ول بویرنیوز برد بزرگی برا شما بود نصبت به رسانه های دیگر

  10. حسین گفت:

    خانم زمانی بهترین مبلغ شما حاج دهراب پور بودن .خودم شاهد بودم که در هر جلسه ای حضور زنان را لازم میدانستند .هر چند که خودشان مغلوب فکر پلشت تیرتاجی گردید .

  11. کرمی گفت:

    موفقیت شما شایسته است مبارک باشد شما نماینده همه ی مردم شهر هستید با اقتدار مشکلات مردم را پیگیری و به نتیجه برسانید

  12. 0741 گفت:

    اگه مرد بودي ده تا راي نمياوردي

  13. ر گفت:

    در شوراي شهر ياسوج پنچ نفر هستند كه شما جناب مهندس مفتح را نام نبردايد

  14. اقبالی نژاد(همکلاسی) گفت:

    ضمن عرض تبریک خدمت خانم زمانی . ایشان از خانم های روشنفکر و با استعداد و واقعا لیاقت همچین جایگاه را دارد مطمئن هستم با هوش و زکاوتی که این خانم دارد برای شهر یاسوج بتواند کارهای مفیدی جهت هر چه بهتر بودن شهر انجام دهد.با آرزوی موفقیت و سربلندی ایشان.

  15. واقع بین گفت:

    به نظرم روستائیان و اونهایی که پول گرفتند و ناهار و شام خوردند و کارت شارز گرفتند و……… دو سال بعد میفهمند که چه اشتباهی کردند

  16. سیاست گفت:

    ایول بویر سیاسی

  17. ناشناس گفت:

    بعضي ها نون ظاهرشون را مي خورن بوير نيوز اگه مردي انعكاس بده

  18. رحمانی گفت:

    متأسفانه منفی گرایی وحسادت وغیبت ومسموم کردن اذهان عمومی در شهر یاسوج همیشه بوده وهست، یکم تفکرمثبت داشته باشید.خانم زمانی با توکل به خدا و اراده ای قوی حتماًدر انجام امور شورا موفق خواهند بود.انشاءالله

  19. ناشناس گفت:

    وافعا مردم بويراحمد با راي دادن به خ زماني و راي ندادن به اعضا شوراي قبلي كه كارنامه ضعيفي داشتند نشان دادن خيلي فهم و درك سياسي بالايي دارند…

  20. چراغ سحر گفت:

    با تقدیم صمیمانه ترین تبریکات وآرزوی توفیق وسربلندیتان.برای موفقیت شما دعا میکنیم

  21. زهرازمانی گفت:

    با سلام و تحیات الهی؛
    ضمن عرض تبریک به مناسبت خلق حماسه ملی توسط مردم فهیم و ولایی شهر یاسوج
    بی شک خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است الهی که می‌باید همواره در تداوم آن همت گماشت. بی تردید ثمره شیرین و مبارک خدمتگزاری به مردم در جهت داشتن شهری زیبا ودر خور شان همشهریان عزیزم جز با همدلی و همراهی همه مسولان میسر نخواهد شد.سپاس و قدردانی مرا پذیرا باشید. بی‌شک باید قدر قلب‌های پاک و تپند‌ه‌ای را که در جهت دفاع از جوانان و قشر تحصیلکرده و دفاع از الگوی فکری صداقت و عزت نفس بانوان به پا خواسته‌اند، بدانیم؛ لذا از اهالی محترم شهر یاسوج، استادان گرامی دانشگاه، دانشجویان ارجمند، بانوان گرامی ،روزنامه نگاران و اصحاب محترم رسانه. اصناف گرامی و کارکنان ارجمند ادارات، نهادها و موسسات که با حضور پر شور در انتخابات بزرگوارانه مرا به عنوان عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با کسب بالاترین آرا برگزیدید، صمیمانه تشکر کنم.

    • نخودی گفت:

      خانم زمانی امیدوارم مطلب نخودی رو در بالا بخونید که 4 سال دیگه حرفی برا گفتن داشته باشید….

    • علی گفت:

      خانم زمانی خیلی خلاصه بگم طوری این شهر رو اباد کنین که وقتی میریم یه شهر دیگه رومون باشه بگیم بچه یاسوجیم.من یکی واقعا رو شما حساب میکنم.چون شکی ندارم ادم لایقی هستین .
      ////فرهنگ و زیبا سازی شهری////

  22. حسن نامدار گفت:

    افرین به مردم لر یاسوج کر ودختر لرثابت کرده که شیره مرم دلاور یاسوج حمایتش کنید که ازدامن زن مرد به محراج میرود

دیدگاه شما