دوشنبه 19 بهمن 1394 - 22:13

نتیجه نظرسنجی «بویر نیوز» از حوزه بویراحمد و دنا منتشر شد (+نتایج کامل آرا)

محمد بهرامی نیز در رده پنجم قرار گرفته است و غلامحسین رهبرنیا نیز در رده ششم این نظرسنجی قرار دارد و محمدرضا نیکبخت نیز در جایگاه بعدی قرار گرفته است.

گروه سیاسی – در آخرین نظرسنجی که از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد، نتایج نشان می دهد رقابت اصلی انتخابات میان زارعی و روشنفکر است.

بر اساس نتایج نظرسنجی «بویر نیوز» درباره انتخابات حوزه بویراحمد و دنا، غلامحمد زارعی با 18 درصد آرا و با اختلاف 1 درصدی نسبت به مهدی روشنفکر پیشتاز است. ستار هدایتخواه نیز با 16 درصد آرا در رده سوم است ضمن اینکه سیدباقر موسوی در صورت تائید صلاحیت نیز 14 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

محمد بهرامی نیز در رده پنجم قرار گرفته است و غلامحسین رهبرنیا نیز در رده ششم این نظرسنجی قرار دارد و محمدرضا نیکبخت نیز در جایگاه بعدی قرار گرفته است.

عبدالخالق خرسندیان و زینب هاشمی نیز هر کدام با یک درصد آرا و با اختلاف جزیی در تعداد رای رده های هشتم و نهم قرار دارند و کرم جانی پور هم با کمتر از یک درصد رای در رتبه دهم قرار گرفته است.

دیگر اتفاق جالب این نظرسنجی اینکه گزینه سایر کاندیداها که متعلق به 15 کاندیدا؛ متشکل از فرشید ارجمند، خدارحم آخشیک، مسلم افروز، سید شکرالله امامی، عبدالنبی انصاری، فیض الله جوزاریان، علی حیدری اصل، فاطمه رستمیان تلزالی، محمد روشن رو، رحیم سبحان زاده، محمد کرمی، عنایت محمدپور، محسن محمودی نیکو، سیدعلی مصطفوی و رهام یزدان پناه بود، 18 درصد آرا را دریافت کردند که باعث شد در نظرسنجی های بعدی نام همه کاندیداها لحاظ شود.

لازم است از کاندیداهایی که نام آنها بصورت مستقل در این نظرسنجی قرار نگرفته بود عذرخواهی داشته باشیم و این نوید را به آنان و هواردانشان خواهیم داد که در نظرسنجی های بعدی حتما نام همه کاندیداها قرار خواهد گرفت.

موضوع دیگر اینکه بنظر می رسد بخاطر اینکه تاکنون سیدباقر موسوی تائیدصلاحیت نشده است فعلا در نتوانسته رتبه بهتری کسب کند و به احتمال زیاد در صورت تائید صلاحیت وی نتیجه نظرسنجی تغییرات محسوسی خواهد داشت.

 لازم به تاکید است که دلیل پایان یافتن این نظرسنجی که حدود 18 ساعت فعال بود گلایه و اعتراض بحق برخی کاندیداها و طرفداران آنها بود که در تماس های مکرر عنوان شد و به همین دلیل نیز نظرسنجی پایان یافت تا در روزهای آتی نظرسنجی دیگری با حضور همه کاندیداها برگزار شود.

همچنین با توجه به اینکه نظرسنجی های بویر نیوز از سایت های معتبر پشتیبانی می شود خوشبختانه امکان حملات مجازی نزدیک به صفر بود و از هر 100 آی – پی (IP) ؛ 5 مورد بصورت تصادفی انتخاب شد و مورد اعتبارسنجی قرار گرفت که خوشبختانه همه نمونه ها معتبر (Valid) بودند.

آراء همه کاندیداها نیز در تصاویر زیر آمده است که می توانید با کلیک کردن بر روی آنها با اندازه اصلی ببینید.

1 2(برای دیدن تصویر بزرگ بر روی عکس کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180823
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اینده نگر گفت:

    دروغ محض است 7اسفند ثابت خواهد شد که هدایتخواه برنده انتخابات خواهد بود

  2. ش گفت:

    روز 7 اسفند هدایت شرمنده خواهدشد 

  3. زیلایی گفت:

    فقط هدایت خواه

  4. مصطفی گفت:

    واقعا متاسفم که همه ما سرکاریم و داریم با دروغ زندگی می کنیم تو کوچه و خیابون به هرکس که میرسیم میگن منتظر مشخص شدن تکلیف سبد هستیم اما اینجا کاملا خلاف واقع رو میبینیم

  5. وحید گفت:

    پیروز زارعی که در نبود سید به 32 درصد میرسد

  6. ناشناس گفت:

    هدایت  خواه !!!!!؟؟؟…..جک خوبی بود 

  7. ناشناس گفت:

    نیک بخت که حتما در رتبه پنجم و یا ششم خواهد بود.

  8. سادات شیراز گفت:

    همشون. برنده میشن

  9. مهدی گفت:

    علم پیروز خواهد شد، مردم ما با علم و دانش رای خواهند داد و علم و شجاعت پیروز خواهد شد، فقط دکتر نیکبخت 

  10. ناشناس گفت:

    هدایت خواه و زارعی خجالت نمیکشن چه کار مفیدی انجام دادن میتوان با این هم جوان بیکار در شهرستان بویراحمد و دنا 

  11. رسول گفت:

    فقط روشنفکر

  12. جواد گفت:

    فقط روشنفکر

  13. حاج رسول گفت:

    انشاالله به یاری خدا کسی بره که کارکنه و‌ واقعا پربار باشه که تا الان حاج‌ روشنفکر ببنظرم نسبت به بقیه لایق تر باشه و شایسته تره اونایی که رفتن اگه کاربکن بودن تو دوره خودشون یه کاری‌ میکردن نه الان ک دیگه همه چی براهمه روشن شده…

  14. بویر گفت:

    خداروشکر استاد روشنفکر برنده انتخابات خواهند بود

  15. ممسنی گفت:

    روشنفکراول
    زارعی دوم
    بهرامی سوم 
    نیکبخت چهارم
    هدایت خواه پنجم

  16. کمپین اصلاحات گفت:

    با توجه به رد صلاحیت موسوی اکثریت آراء ایشان جذب آقای زارع خواهد شد

  17. مهدی.ب گفت:

    خرسندیان

  18. صیاد گفت:

    زیادبه خودتون فشارنیاریدپیروزانتخابات حاج زارعی میباشد.یازهرا

  19. صیاد گفت:

    فقط حاج زارعی وسلام انتخابات شدتمام

دیدگاه شما