نتایج جدیدترین نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

نتیجه نظرسنجی انتخاباتی «پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز» با بیش از ۷۵۰۰ رای منتشر شد.

به گزارش «بویر نیوز» در این نظرسنجی از مخاطبین خواسته شده بود تا از میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به گزینه مورد نظر خود رای دهند که «حسن روحانی» با ۲۳۷۲ رای و ۳۱ درصد آرا در صدر این نظر سنجی قرار گرفت.

سایر آراء به ترتیب زیر در تصاویر آمده است:

05-30-2013 12-10-50 ق

 

در تصویر زیر آراء به ترتیب اکثریت آمده است:

01

 

نکته حائز اهمیت در این نظر سنجی پیشرفت چشمگیر آراء حسن روحانی پس از نشست ویژه خبری ایشان بود.

لازم به توضیح است این نظرسنجی از معتبرترین سایت های بین المللی پشتیبانی شده و مخاطبین تنها یکبار قادر به شرکت بوده و پس از ۲۴ ساعت می توانستند گزینه خود را جابجا کنند.

در همین زمینه:

سی هزار نفر در نظرسنجی بویر نیوز شرکت کردند + نتایج

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
[email protected]

نظرات بينندگان / ۱۹۴ نظر

  1. بویراحمد
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۷:۲۶
    Thumb up 27 Thumb down 40
    نظرسنجی الکی میباشد .اصلا صحت درست حسابی نداره

    + پاسخ

    من پاسخ در تاريخ خرداد ۹م, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۸ ق.ظ:

    سیچه زورت ایا

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۳ ق.ظ:

    کمت بترکه
    بویراحمد

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۹م, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۶ ق.ظ:

    آفرین زورش میاد….فقط روحانی…

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰م, ۱۳۹۲ ۵:۴۶ ب.ظ:

    فقط اصلاح طلبان فقط روحانی

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۱م, ۱۳۹۲ ۵:۱۶ ب.ظ:

    عارف بهترین

    ss پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۳۸ ب.ظ:

    عارف منطقی تر و با برنامه تر نشون داده . . .

    شناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۳:۱۰ ب.ظ:

    فقط عارف!بقیه رو بذارین در کوزه

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۹م, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۹ ق.ظ:

    حرف الکی نزن اگر دلیلی داره بگو نهمت نزن به این همه طرفدار روحانی

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۱م, ۱۳۹۲ ۵:۱۷ ب.ظ:

    عارف بهترین

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۳:۳۳ ب.ظ:

    عارف بهترین و عاقل ترن کاندیداست

    علی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۲:۴۴ ق.ظ:

    فقط جبهه اصلاح طلبان درود بر روحانی وعارف هرکدوم بشن عشق است

    + پاسخ

    م.ن پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۱ ق.ظ:

    روحانی شایدم ولایتی

    حمید پاسخ در تاريخ خرداد ۲۳م, ۱۳۹۲ ۳:۳۹ ب.ظ:

    درود بر اقای خاتمی, هاشمی, و تشکر از دکتر عارف , اقای دکتر حسن روحانی

    کوثر پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۴۹ ب.ظ:

    روحانی کسی را نداره

    + پاسخ

    عارف ١٠٠٪ پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۴:۵۸ ق.ظ:

    داداش دمت کرم ما نکفتم روحانى بده  ما از بین  خوب  خوب تر  ؟ خوب تر رو انتخاب میکنیم  به امید روزى که عارف بیروز بشه  و روحانى هم بره این مساله  هسته اى رو حل کنه !! 
    مردیم و با مردانکیها  اشناییم  فرزند اریو برزن از کوه دناایم !!

    + پاسخ

    محسن پاسخ در تاريخ خرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۵:۱۵ ب.ظ:

    اقای محترم دوره های پیش چه فیضی بردیم ازاصلاح طلبان که این دوره میخام ببریم فقط قالیباف.

    + پاسخ

    دوست ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۲۲م, ۱۳۹۲ ۱:۰۲ ب.ظ:

    احسنت به شم سیاسی و تحلیل حضرتعالی مثل این که از گرانی و تورم و منزوی بودن ایران در جامعه جهانی و آن کشورهایی که از سفره ما می خورند و به ما رأی منفی حقوق بشری می دهند بی خبری یا خود را به تجاهل و تغافل زدید یک کمی از خواب بیدار شوید هشت سال گذشته چه کارنامه درخشانی باقی گذاشتید که این همه باد در غبغب می اندازید به قول شاعرر « نانش نداره اشکنه – باد ش درخت می شکنه » بدرود اخوی

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۹م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ ق.ظ:

    به نظرم بسکی فشار وت اومیه ایخی بگی …

    + پاسخ

    سید پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸ ب.ظ:

    موافقم

    + پاسخ

    کوثر پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۴۶ ب.ظ:

    افرین

    + پاسخ

    کوثر پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۴۷ ب.ظ:

    افرین عزیزم

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۵م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۴ ق.ظ:

    این نظر سنجی های اینترنتی اصلا مورد قبول نیست چون تعداد کثیری از اقشار محروم جامعه که اغلب اصولگرا هستند نمی تونند در اون شرکت کنند

    + پاسخ

  2. نظری
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۷:۳۴
    Thumb up 16 Thumb down 25
    نظرسنجی نامعتبر!

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۹م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۷ ق.ظ:

    این سایت ………… بعد تو میگی نمیتونه یه نظر سنجی بذاره که یه ادم …. مثل تو بهش توهین نکنن.کلیه ای پی ها اونجا ثبت میشه و یه آی پی دو بار نمیتونن رای بدن کی میخای بفهمی و ……… نگی؟
    دمت گرم بویر نیوز

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۷ ق.ظ:

    دورد فراوان بر (روحانی)

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۳۸ ب.ظ:

    هیچ کدومشون مالی نیستن فقط بلدن حرف بزنن .مرد عمل نیستن .همشون به فکر خودشون و مقامشون هستن. کی به فکر مردمه

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۸م, ۱۳۹۲ ۶:۰۵ ب.ظ:

    فقط غرضی روحانی و عارف پر

    + پاسخ

  3. اله داد
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۹:۰۳
    Thumb up 4 Thumb down 7
    سلام.راستی چرا نظرسنجی رو حذف کردی؟؟یا شایدم حذفش کردن؟؟؟چون در مورد بقیه سایتها هم این اتفاق افتاده.یعنی نظرسنجی هایی که یک نامزد خاص پیشتاز نیست یا فیلتر میشن و یا هم قسمت نظرسنجیشون حذف میشه...

    + پاسخ

  4. ناشناس
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۹:۳۱
    Thumb up 6 Thumb down 16
    جمع کن برای خودت با این نظرسنجی مزخرفت اصلا مدیر سایت بویرنیوز کیه که فقط کارش خبگیری کذب از سایت های دیگه هست فقط راست میگی از خودتون چیزی بیارید همش کپی پیست میکنی این هم شد سایت فرافکنی نکنید که گوشت را میدم میبرن

    + پاسخ

    عارف ٩٩٪ پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۵:۰۳ ق.ظ:

    اخه تو رو جه به این ……  حالا بویر نیوز  ابنجور ى بقیه سایتا  رو میخواى جیکار کنى  اقاى  اقاى ( احمدى نزاد) یا هدایت خواه 

    + پاسخ

  5. ناشناس
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۹:۵۰
    Thumb up 11 Thumb down 33
    این نظرسنجی دروغ است در همه سایتها وهمه نظر سنجی های معتبر کشوری قالیباف اول است

    + پاسخ

    10 پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۲۸ ب.ظ:

    اره به همین خیال باش زیاد جوگیر نشو

    + پاسخ

  6. ناشناس
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
    Thumb up 19 Thumb down 9
    اين نظرسنجي قشرتحصيلكرده و اشنا به اينترنت را در بر مي گيرد و جامعيت ندارد اما بنظرم بهترين گزينه همين حسن روحاني است انصافا از نظر اجرايي و سواد از بقيه يك سروگردن بالاتر است. اگر اصلاح طلب ها از او حمايت كنند همان دور اول رئيس جمهور مي شود.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۲ ب.ظ:

    به نظر من یا سواد ترین نفر دکتر رضاییه

    + پاسخ

    کرمانشاه پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰م, ۱۳۹۲ ۹:۴۰ ب.ظ:

    با سلام به همه هم وطنای عزیز.من نمیخاستم رای بدم ولی هرچی دقت میکنم هیچکدام بجز رضایی برنامه ای درست حسابی ندارن.هرچند که من عاشق آقای خاتمی هستم ولی فکر میکنم شخصی مقتدر و صبور مثل آقای رضایی اصلح تر هستن.

    + پاسخ

    دوست من سلام پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳ ق.ظ:

    آفرین به دوست عزیزم که با عقلانیت وارد میدان شده است.
    ولی به نظرم هم با سواد وفرد عمل گرا وبا برنامه و باحفظ اعتدال وپذیرش انتقادات وایده های صحیح کسی مثل آقای دکتر قالیباف نیست.

    علی فتح پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۱:۰۱ ق.ظ:

    باهاتون هم عقیده هستم دوست عزیز،بنده نمیخواستم رای بدم ولی رضایی با سند حرف میزنه،درضمن اصلاح طلبم

    حسن پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ق.ظ:

    سلام به دوستان عزیز

    سند چشم انداز بیست ساله که تمام کاندیدا های محتر از پایبندی به اون میگن توسط دکتر محسن رضایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تنظیم شده
    ای کاش عزیزان سری به سایت
    wikirezaee.com
    میزدن خالی از لطف نیست
    اقتصاد رو باید در دست اقتصاد دان سپرد
    سپاس

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۵:۱۰ ب.ظ:

    من اصلاح طلب هستم ولی به محسن رضایی رای میدم . عاشق این مرد مدبر و قدرتمند هستم

    + پاسخ

    ص پاسخ در تاريخ خرداد ۱۵م, ۱۳۹۲ ۲:۰۲ ق.ظ:

    باسوادترین، دوست داشتنی ترین فرد دکتر عارف است.

    + پاسخ

  7. علی
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
    Thumb up 32 Thumb down 12
    زنده باد اصلاحات

    + پاسخ

  8. علی
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
    Thumb up 12 Thumb down 8
    زنده باد

    + پاسخ

  9. علیرضا
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
    Thumb up 11 Thumb down 1
    سلام خدمت دوستان. یه نظر سنجی دقیق بزارین لطفا

    + پاسخ

  10. اصلاحات
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
    Thumb up 16 Thumb down 13
    فقط روحانی

    + پاسخ

  11. ایمان
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
    Thumb up 0 Thumb down 2
    په سیچه پاکش کردی هم! چه زی پاکش کردی ها! دیتابیست هم خطا داد! فکر کنم بسکه عجله کردی دیتابیس رو هم پاک کردی!!! هههههههههههه

    + پاسخ

    سردبیر پاسخ در تاريخ خرداد ۹م, ۱۳۹۲ ۱:۰۷ ب.ظ:

    هر نظرسنجی در یک بازه زمانی انجام می شود که با توجه به نظر مجریان ان بازه زمانی تعیین می شود

    + پاسخ

  12. ناشناس
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
    Thumb up 14 Thumb down 11
    زمان خاتمی و روحانی مردم این مشکلات و نداشتن. مذاکره تدبیرانه با امریکا میتواند کشور و نجات دهد.و اونم کسی نیست جز روحانی.

    + پاسخ

  13. navid
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
    Thumb up 9 Thumb down 10
    faghat rohani

    + پاسخ

  14. آینده
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
    Thumb up 14 Thumb down 10
    فقط اصلاحات

    + پاسخ

  15. اصلاحات
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷
    Thumb up 14 Thumb down 11
    عشق است روحانی.البته عارف هم مرد بزرگیه

    + پاسخ

    متین پاسخ در تاريخ خرداد ۹م, ۱۳۹۲ ۸:۳۶ ب.ظ:

    این نظرسنجی ها مغرضانه و در جهت تشویش اذهان عمومی است.

    + پاسخ

    زنده باد گفتمان بایداری پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ:

    صحیح است صحیح است. فقط گفتمان بایداری عشق من دککککککککتر جلیلی عزیز .روحانیم فقط مواد خام ویاد گرفته بود هیچی بارش نبود حرفای بقیه رویکم تغییر میداد بعدتحویل ملت میداد  عارفم فقط برا ایجاد فضای تشنج تومناظره اومده بود که خوشبختانه اصولگراهای با ذکاوت نشوندنش سر جاشششش.
     بزار مناظره سیاسی بشه کرک وبر همه میریزه جلیلی همه رو میفرسته گاراز سید رفیع
    حالا ببین ازما گفتن نگید نگفتی  

    + پاسخ

    20 پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۲۶ ب.ظ:

    ببینم چند سالته؟ خیلی با سیاست شدیا افرین افرین ادامه بدی میشی جلیلی خخخخخخخخخخخخخ
    برو اول ببین روحانی کی بوده بعد بگو …..

    علی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۱۰ ب.ظ:

    جلیلی کیه دیگه ؟ یه کپی ناشیانه از احمدی نژاد
    … ایشالله ایندفعه عقل و خرد بر تحجر پیروز میشه

    عارف٩٩٪ پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۵:۱۲ ق.ظ:

    خجالت بکش  !! یه خورده مرد باش !!!! 

  16. حامد
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸
    Thumb up 10 Thumb down 10
    فقط روحاني

    + پاسخ

    10 پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۲۵ ب.ظ:

    زنده باد

    + پاسخ

  17. محمد مهدی
    | ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
    Thumb up 7 Thumb down 10
    انشا الله با پیروزی بزرگ اصلاحات در انتخابات بار دیگر عزت و شکوه ایران و ایرانی به کشور عزیزمان بر خواهد گشت دوستان عزیز من انشا الله حماسه عزیم دوم خرداد تکرار خواهد شد

    + پاسخ

  18. علیرضا از تبریز20 ساله
    | ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
    Thumb up 13 Thumb down 19
    فقط جلیلی

    + پاسخ

    امیر هادی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ ق.ظ:

    دمت گرم بزن لایک و فققققققققققققققققققققققققققققط  گفتمان ففففففففففففففففففققققققققققققققققققققققققققط جلیلی 

    + پاسخ

    20 پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۲۴ ب.ظ:

    بشین بابا

    + پاسخ

    رها پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۷:۳۰ ب.ظ:

    فقط جلیلی به امید حق .

    + پاسخ

  19. اصولگرای اصلاح طلب
    | ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
    Thumb up 5 Thumb down 16
    ققققققققققققققققققققققققققااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییببببببببببببببببببببببببببببببببببااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافففففففففففففففففففففففففففففففففف پیروزه شککککککککککککککککککککککککک نکنید

    + پاسخ

  20. کمی تا قسمتی بی طرف مایل به قالیباف
    | ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
    Thumb up 9 Thumb down 9
    قالیباف لباسی که میپوشه تارش اصلاحات و پودش اصولگراست سابقه خیلی خوبی داره چه تو اجرایی چه تو مدیریتی سابقه اش رو اگه میخواید رجوع کنید به سایت ویکی پدیا

    + پاسخ

    بی نام پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۶ ب.ظ:

    قالیباف اصلا سابقه نداره نه وزیر شده و نه پست اجرایی داشت؛جلیلی هم بچه است و خام؛فقط دکتر عارف اصلاح طلب مبارز

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۴ ب.ظ:

    فکر می کنم اهمیت شهرداری کلان شهرهایی مثل تهران ولندن و… رو خوب درک نکردی و متوجه نشدی در چه درجه ای از اعتبار قرار دارن دوست عزیز ، بیشتر مطالعه کن ….. زنده باد دکتر قالیباف .

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۸:۵۹ ب.ظ:

    در دولت احمدی نژاد شهردار بودن یعنی از همه کارکنان شهرداری سطح پایین تر بودن. کلا تو این دولت بی سوادا و کم خردا بهترین پست ها را داشتند

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۹ ق.ظ:

    مگه ما می خواهیم با هم بجنگیم که به یک مبارز رای دهیم.زنده باد دکنرقالیباف

    + پاسخ

    حسام پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۵:۲۹ ب.ظ:

    از لحاظ عملکرد سیاسی این دو قابل قیاس نیستند قالیباف خیلی بهتره

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۸ ق.ظ:

    اخه برادر من خواهر من شما سابقه اجرایی و واسه ما تریف کن یعنی چی؟؟؟!!!!
    ۸ سال تو شهرداری کار کردن و می گن کار چی پس 

    + پاسخ

  21. دوست
    | ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹
    Thumb up 6 Thumb down 5
    حیف که این مناظره چرت پرت بود و الا خیلی ها باید امشب دمشونو میزاشتن رو کولشون و میرفتن فقط رضایی بهترین برنامه ها را داره

    + پاسخ

  22. کاظم
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۴۶
    Thumb up 12 Thumb down 17
    درود بر دکتر جلیلی بنازم قدت؛ او قد بالا بلندت

    + پاسخ

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵ ق.ظ:

    کو یه خو …… قد و بالاش کوچه بی

    + پاسخ

  23. saeed
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۲۱
    Thumb up 9 Thumb down 13
    سعید خان جلیلی  ادامه دهنده ی گفتمان انقلاب

    + پاسخ

    فقط جلیلی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ:

    بببلللللللللللللللللللللللللله سعیدخان جلیلی خیلی مخلصیم 

    + پاسخ

  24. ناشناس
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۳۲
    Thumb up 2 Thumb down 2
    کو جم کو بساطته

    + پاسخ

  25. سانی
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲:۰۴
    Thumb up 4 Thumb down 10
    زنده باد قالیباف

    + پاسخ

  26. ناشناس
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲:۱۱
    Thumb up 2 Thumb down 7
    ولایتی

    + پاسخ

  27. علی
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
    Thumb up 7 Thumb down 7
    رضایی قویترین نامزد

    + پاسخ

  28. پیمان
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
    Thumb up 2 Thumb down 6
    دکتر قالیباف دوستت داریم.

    + پاسخ

  29. ar
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
    Thumb up 3 Thumb down 6
    رضایی یا قالیباف

    + پاسخ

    علی فتح پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۱:۱۱ ق.ظ:

    رضایی، چرا که هم اقتصاد میدونه هم اهل افراط وبفریط نیست

    + پاسخ

  30. نسیم
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
    Thumb up 7 Thumb down 4
    نظر سنجي کاملا درست است

    + پاسخ

  31. محک
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
    Thumb up 5 Thumb down 12
    فقط جلیلی می تواند

    + پاسخ

    ایرانی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۲۳ ب.ظ:

    اره از تحریمها معلومه بابا خیلی کارش درسته اینور اونور خوش بگذره تحریم و فشار و بدبختی هم پیش کش ملت

    + پاسخ

  32. رهام
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴
    Thumb up 13 Thumb down 8
    من از لرستان هستم سلام به تمام لرهای جهان من هم اگه در انتخابات شرکت کنم یا به روحانی رأی میدم یا عارف دیگه هیچ کس. چون فقط این دوتا شایسته ریاست جمهوری هستند.

    + پاسخ

  33. اصول گرا= احمدی نژاد و جلیلی
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴
    Thumb up 9 Thumb down 6
    یک نفر هست توی این انتخابات که وقتی برای مذاکرات هسته ای میره، آخرش فقط میگه که از ما بدوره که با شما سازش کنیم و بس. بعد هم تحریم، پشت تحریم. واقعاً هیچکس، به اندازۀ او در این تحریم ها نقش نداشت. حالا فکر کنید که همون رئیس جمهور بشه. میشه بدتر از یه نفری که پول ایران رو سه برابر بی ارزشتر کرد. امیدوارم نظرم رو پخش کنید چون 4خط قرمزی سایتتون رو نگهداشتم.

    + پاسخ

    محمد پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۵ ق.ظ:

    نظرت اینه باج بدیم.جواب خون شهدا باج دادن نیست

    + پاسخ

    فرزند شهید پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۸ ب.ظ:

    شما کی هستید که نظریات پدران ما رو اینقدر دست اول دارید؟

    + پاسخ

  34. بی نام
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۱۱
    Thumb up 6 Thumb down 6
    ببینید عارف و روحانی خیلی با سواد و شجاعند. من که یا به عارف رای میدم یا روحانی

    + پاسخ

    باسخ به بی نام پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۴ ق.ظ:

    خیلی یا تو کشور باسوادن منم دکترا دارم باید برم  کاندید شم؟.اون فساد وترویج بی بند وباری وموسیقی های متال وتورم وتعلیق های نیروگاه های هسته ای و…………هزار بدبختی دیگه یادتون رفته یا شایدم سن تون قد نمیده؟مانمیخوایم بیشتر از این بیش شهدا وامام شرمنده بشیم.هنوز که هنوزه گند وفسادهایی که این اصلاحاتیاتومملکت زدن و باک نکردیم که بخوان یه گند دیگه بزنن

    + پاسخ

    مهدی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۸:۳۷ ب.ظ:

    مشکل ماها با شماها اینه که ما اینده رو امروز میبینیم وبعضی شماها ۴ سال دیگه میبینید (مثل بعضی سران اصولگرا که الان فهمیدن احمدی نژاد چه خیانتی به این مرزوبوم کرد)بعضا هم اصلا توان دیدن ندارید متاسفانه

    + پاسخ

    زنده باد وطن پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۷:۱۴ ب.ظ:

    خیلی دوست دارم واقعا خوب گفتی

    شلتاب پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۴:۴۲ ق.ظ:

    واقعا برات متاسفم آقای دکتر با طرز حرف زدنت. تو هم مثل احمدی نژاد دکترا گرفتی لابد.

    + پاسخ

  35. امید
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۵۷
    Thumb up 4 Thumb down 6
    این نظر سنجی هیچ اعتبار علمی نداره و به نظر میاد از یک کاندیدای خاصی حمایت میشه.

    + پاسخ

  36. امیر
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۷:۰۹
    Thumb up 4 Thumb down 5
    زنده باد حسن روحاني.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۳:۲۰ ق.ظ:

    هرکی باشه فقط اصلاح طلب نباشه

    + پاسخ

  37. اصلاح
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۸:۰۹
    Thumb up 5 Thumb down 3
    فقط اصلاحات حالا یا روحانی یا عارف

    + پاسخ

  38. دوست من سلام
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
    Thumb up 1 Thumb down 3
    به نظر من کشور مان همیشه چوب افراطیون چپ وراست رامی خورد ومردم فکر می کنند هرکه بیشتر منتقد باشد فرد بهتری است.دردوره ی قبل آقای احمدی نژاد ودر این دوره آقای عارف انسانهای تندری هستند.همانطورکه در ماظره دیده شد آقای عارف درهمین اولین قدم با فعالیت کارشناسی شده مقابله نمود وصبر بسایر کم که با بد اخلاقی وتندی به سوالات کارشناسی شده جواب رد می داد.

    + پاسخ

    یک ایرانی میهن دوست پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۲:۱۳ ب.ظ:

    دوست عزیز از همین الان معلومه کی بهتر می تونه از حق مردم دفاع کنه و بقیه اونایی که اعتراض نکرده دوپهلو بازی کردی اقای عارف بهترین گزینه است همه هم می دونن.

    + پاسخ

  39. دوست من سلام
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
    Thumb up 4 Thumb down 0
    پس عزیزان دیگر اشتباهات گذشته را کنار بگذاریم واز افرادی استفاده کنیم که لیاقت خودرا به اثبات رسانیده باشند.اکثر افراد نامزد شده افرادی بودند که در دولت های قبلی مسئولیت داشتند.ا گر می خواستند کاری انجام دهند در دوره های مسئولیت خود انجام میداندوهمیشه شعار راحت تر از عمل است.

    + پاسخ

  40. رضا
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
    Thumb up 2 Thumb down 2
    ایول به اصلاح طلباکه ناجیان کشوروحامیان اصلی ولایتنددیگه امیدی به کت شلواریانیس اصلا

    + پاسخ

  41. اصفهانی
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
    Thumb up 3 Thumb down 4
    فقط دکتر محسن رضایی.نمونه عالی یک مدیر. برادر محسن امتحان خودشو پس داده او در جنگ اصبات کرد که یک مدیر لایقه

    + پاسخ

    20 پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۲۱ ب.ظ:

    رضایی خوبه ولی نمیشه صد در صد مطمئن بود چون احمدی نژاد با حرفها و سیاستی که به خرج داد و عاقبت مملک رو به پرتگاه برد حالا فکرشو بکن مردم چطوری میتوانند نسبت به انتخاب رضایی صد در صد مطمئن باشند…..

    + پاسخ

  42. محسن
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
    Thumb up 1 Thumb down 4
    این قدیمیه الان دکتر عارف از همه جلوتره لطفا دوباره نظرسنجی رو قرار بدید

    + پاسخ

  43. اختصاصی
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    سلام به نظر من این یه اشتباه که به خاطر لجبازی با جناح مخالف بخواهیم به کسی رای بدیم که صلاحیت نداره یا اداره امور کشور را فقط براساس نفعی که می بره انجام بده .. من جلیلی را انتخاب می کنم بدون اینکه بخوام از گروهی حمایت کنم ....به خاطر همه ی حرف هایی که زده... مرسی

    + پاسخ

  44. علی
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
    Thumb up 1 Thumb down 1
    روحانی و عارف = کروبی و موسوی اصلاحات دیگه شکست خوردست تو ایران داداش فقط و فقط جلیلی  جلیلی = ولایت

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۶:۵۳ ب.ظ:

    دیدیم ۸سال پیروزی اصولگرا ها رو .این پیروزی باعث ایهمه مشکلات شد درود بر روحانی

    + پاسخ

    مجید پاسخ در تاريخ خرداد ۱۵م, ۱۳۹۲ ۲:۰۷ ق.ظ:

    شکست به این میگن که ۴سال پیش از یکی حمایت کنین و الان بهش بد و بیراه میگین نه ما که تا جون داریم از کسی که حمایت کردیم تا اخرش باهاش میمونیم نه اینکه هر روز رنگ عوض کنیم. درسته اصلاح طلبها. زنده باد خودمون

    + پاسخ

  45. ناشناس
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
    Thumb up 2 Thumb down 3
    رضايي رضايي رضايي رضايي رضايي رضايي

    + پاسخ

    حسنی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۶م, ۱۳۹۲ ۱:۰۴ ق.ظ:

    جلیلی جلیلی جلیلی جلیلی جلیلی جلیلی جلیلی جلیلی جلیلی

    تا چشم دشمنان (آمریکا و غرب و سهیونیسم)درآد.

    + پاسخ

  46. وحید
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
    Thumb up 3 Thumb down 2
    راه برون رفت ازاين فقرجمعي دركشور فقط اصلاحات آقاي دكترعارف

    + پاسخ

  47. علی2
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    عارف برده میشه توپ تانک فشفشه

    + پاسخ

  48. 20
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    رای من فقط به اصلاح طلب هست یا عارف یا روحانی

    + پاسخ

  49. چهار محال وبختیاری
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
    Thumb up 1 Thumb down 0
    100درصد رضایی دلاور 100در صد

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۲۹ ب.ظ:

    اگه میخواهید مشکلات اقتصادی شما از بین برود رضایی اقتصاد دان را انتخاب کنید.

    + پاسخ

  50. نیما رحیمی
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    فقط دکتر عارف ناجی ملت ایران 

    + پاسخ

  51. صادق
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام باتوجه با عملکرد اصولگرها در این 8 سال بهترین گزینه در شرایط فعلی اصلاحاته که آقای روحانی و عارف دوگزینه مطرح هستن که هردو شرایط دارند که این بستگی به اعتلاف این دو داره

    + پاسخ

  52. مسعود
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    فکر نمی کنید جامعه ی آماری تون خیلی کوچک بوده!!! برای 30-40 ملیونی که حق رای دارن باید برای تخمین زدن نتیجه حداقل 200-300 هزار نفر اون هم از مناطق مختلف ایرا ن روستایی و شهری در نظر سنجی تون شرکت کنند.

    + پاسخ

  53. محسن
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱
    Thumb up 2 Thumb down 0
    بخدا شما توهم زدین . برین تو جامعه و ببینین واقعا مردم از چه کسی حمایت می کنن . روحانی و عارف طرفدار دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قالیباق ترکونده . همه از قالیباف حمایت می کنن . قالیباق قهرمان ایران رو از نو بباف .

    + پاسخ

    ماریا پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴ ق.ظ:

    خوشم میاد ادم فهمیده ای هستید
    فقط قالیباف

    + پاسخ

  54. علی رضا
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ياشاسين دكتر حسن روحاني

    + پاسخ

  55. آرش
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اوجال سين دكتر حسن روحاني

    + پاسخ

  56. دلسوز ایران
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ناجی ایران فقط دکتر حسن روحانی هر که به روحانی رای دهد ایران را دوست دارد حسن روحانی ناجی ایران فقط حسن روحانی 

    + پاسخ

  57. زینب
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹
    Thumb up 1 Thumb down 0
    نطر سنجی درسته درسته

    + پاسخ

  58. علی
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    درود بر تمام دوستان،من فکر میکنم فقط دکتر رضایی با برنامه وارد عرصه شده

    + پاسخ

  59. علی
    | ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بهتون پیشنهاد میکنم (ویکی رضایی)رو  یه نگاهی بکنین

    + پاسخ

  60. دانشجو
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۳۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    درود بر ولایتی

    + پاسخ

  61. لامردفارس
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۰۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    همه کسانی که درانتخابات شرکت می کنندوبه هرکدام ازاین8عزیزرای می دهندبه معنی آری به جمهوری اسلامی وادامه راه شهیدان وپشتیبانی ولی امرمسلمین حضرت ایت ا...خامنه ای است

    + پاسخ

  62. حسین
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    اقای رضایی

    + پاسخ

  63. مهدی
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
    Thumb up 1 Thumb down 0
    کسی که تو مناظره فرق بین معدن و با منطقه گردشگردی نمیتونه تشخیص بده چطور میتونه رئیس جمهور بشه {عارف}

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۶:۴۸ ب.ظ:

    دوست عزیزم مهدی اونجا معدن بود بعد شد منطقه گردشگری
    اخه چرا راجب چیزی که نمیدونی اظهار نظر میکنی
    درود بر اصلاحات

    + پاسخ

    20 پاسخ در تاريخ خرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷ ب.ظ:

    منطقی باش

    + پاسخ

  64. مهدی
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    رئیس جمهور فقط حاجی محسن

    + پاسخ

  65. سجاد
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
    Thumb up 1 Thumb down 0
    فقط عــــــــــــــشـــــــق اســـــــــت . قــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــيـــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــاف

    + پاسخ

  66. ناشناس
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
    Thumb up 1 Thumb down 1
    فقط قالیباف و تمام،شک نکنید

    + پاسخ

  67. حسین
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
    Thumb up 1 Thumb down 2
    محسن رضايي كانديداي مستقل واقعي، با برنامه و بدون استفاده از رانت و...

    + پاسخ

  68. حسام
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
    Thumb up 1 Thumb down 0
    شک نکنید پیروز انتخابات قالیباف است.

    + پاسخ

  69. ناشناس
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اين نظر سنجي هيچ ارزشي نداره ، يا ابوالفضل يا ابو الفضل يا ابوالفضل

    + پاسخ

  70. ناشناس
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
    Thumb up 1 Thumb down 1
    عاشقتم عارف

    + پاسخ

    عارف ٩٩٪ پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۵:۱۹ ق.ظ:

    کی عاشقش نیست خدا 

    + پاسخ

  71. اردبیل
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نوبتي هم كه باشه نوبت اصلاح طلبانه

    + پاسخ

  72. سشی
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    وای چقدرملا پرست

    + پاسخ

  73. ماریا
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۲۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    فقط دکتر قالیباف

    + پاسخ

  74. نت
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲:۰۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    هرچه رای احساسی دادیم بسه رای به اندیشه و خرد رای به برنامه با رضایی

    + پاسخ

  75. SARA
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    فقط رضایی فقط رضایی فقط رضایی فقط رضایی فقط رضایی اصلح ترین اقتصادی ترین رضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییی مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررد مملکت.

    + پاسخ

  76. سارا
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    از دوستانی که می گویند فقط جلیلی می پرسم چه دلیلی برای صدق مدعای خود دارید؟

    + پاسخ

  77. حداد عادل
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    نظر سنجی که کاملا مشخصه اشتباهه چرا که نظر سنجی های دیگه کاملا حقیقت در جامعه رو مشخص کرده حداد عادل رو فراموش نکنیم تنها کسی که ریاست یکی از قوا در کارنامه اش هست و سابقه مثبتی داره و برنامه هاش هم از جامعیت مناسبی برخورداره ودر مورد تمام مسائل حرف برا گفتن داره حداد عادل به امید ایرانی بهتر

    + پاسخ

  78. انصار المهدی
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    البیعة لله (حاکمیت فقط و فقط مخصوص خداست) همه با هم به مولایمان امام زمان(علیه السلام) رای می دهیم. او زمانی خواهد آمد که همه یک صدا بگوییم جز ته با کسی بیعت نمی کنیم.

    + پاسخ

  79. ax2ax2
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    راي من دکتر قاليباف است به دلائل زير 1 با آشنايي که از ايشان دارم وي مرد عمل است نه حرف 2 بهينه کردن زندگي مردم نه با حمايت از بنگاههاي ضرر ده داخلي(مثال :مجهز کردن نيروي انتظامي و شهرداري را به تجحيزات روز دنيا ) 3 يک حرف از ايشان به اين مضمون که اداره يک کشور جاي آزمون وخطا نيست که نشان از درک واقعي ايشان از عظمت کار دارد 4 کم حاشيه بودن که عامل بزرگي در تنش زدايي داخلي و خارجي مي گردد 5 جوان و شاداب ،متخصص در امور مدريت کارهاي بزرگ ،خوش قولي و احترام به افکار مردم و ديگر اوصاف ...

    + پاسخ

  80. ناشناس
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    رای من دکتر قالیباف و اما با احترامی که به آقایان دکتر روحانی و جلیلی دارم ایشان در حوزه کاری خود چقدر موفق بوده اند که حالا دم از مدریت کشور می زنند و تعجبم از این است مسئولین برسی صلاحیت ها کم دکتر اقتصاد و روئسای بنگاه های موفق کاندید شده بودند که رد صلاحیت شدند و حالا مردم باید به دونفر که در حوزه سیاسی کار کرده اند رای بدهند البته فکر کنم مردم خیلی عاقل تر از این حرفها هستند .

    + پاسخ

  81. سارا
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بهترین قالیبافه امید وارم فقط اون در بیاد بهتر از خودش نیست فقط فقط اون پیشنهاد میکنم فقط به اون رای بدید قالیباف قالیباف زنده

    + پاسخ

  82. سارا
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بهترین قالیبافه امید وارم فقط اون در بیاد بهتر از خودش

    + پاسخ

  83. یک طلبه از اصفهان
    | ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    یه کم تو نظر دادنهاتون خدا را هم در نظر بگیرین بد نیست.انشاالله کسی رییس جمهور بشه که دغدغش اسلام و خدمت به مردم ایران باشه.یا حق.

    + پاسخ

    فتاح پاسخ در تاريخ خرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۳ ب.ظ:

    تکیه برمردم بی عشق وصفا نتوان کرد…..خویش را صخره هر بی سرو پا نتوان کرد…… به امید ایرانی آباد با دکتر رضایی

    + پاسخ

  84. محمدرضا
    | ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ایشالا دکتر روحانی و دکتر عارف با هم متحد بشن یکیشون بمونه که هممون بش رای بدیم... به امید پیروزی اصلاحات

    + پاسخ

  85. فقیر
    | ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    روحانی

    + پاسخ

  86. ناشناس
    | ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲:۴۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نامزد مورد نظر من‏(کیانا‏)من فقط ب اون رای میدم

    + پاسخ

  87. ناشناس
    | ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    عارف

    + پاسخ

  88. استاد دانشگاه
    | ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام به نظر من اقای عارف تندرو بودن و انتقادناپذیر بودنشو تو مناظره هانشون داد .بازم به اقاروحانی! اما بنظر من دکترجلیلی خیلی ارام و محکم و منطقی تر از بقیه ظاهر شد.

    + پاسخ

  89. اسماعیل
    | ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۳:۳۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آقا این غرضی چه گناهی داره که اسمش نبود من بهش رای میدم نه جدا فقط اصلاحات وفقط روحانی وعارف کمی به مردم فکر کنید 8 سال بابام بخدا عذاب کشد واس ما نون بیاره سر سفره هر روز همه این مسئولارو نفرین میکنه

    + پاسخ

  90. ایمان
    | ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۴:۳۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اخه مردم خوب راي هارو ببينيد.روحاني بالا تر از همه .زنده باد روحاني و عارف

    + پاسخ

  91. ناشناس
    | ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    روحانی100%رای همه ماایرانیا وایلامیا

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۷:۱۰ ب.ظ:

    طرفدارهای روحانی همه زیر۱۸سالن.

    + پاسخ

  92. رضا
    | ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    دوستان بین روحانی و عارف نداریم یکی از این دو کاندیدا باید به نفع دیگری بره کنار اگر ما بیایم تعدادی به عارف و تعدادی به روحانی رای بدیم مطمئن باشید ضرر میکنیم و هیچ کدوم رای نمیارند پس یا همه با هم روحانی یا عارف.هردو خوبن به نظر من روحانی

    + پاسخ

  93. reza
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۵۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام به همه ذوستان - به نظرم فرقی نداره بین عارف و روحانی کدوم بیاد بالا- ولی بهتره که ا.تلاف کنن - مظمئن باشید در مرحله اول کارو تموم میکنن- پس همه با هم یا روحانی و یا عارف

    + پاسخ

  94. عاشق ایران
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    فقط رضايي مردشريفيه معلومه روحرفهاش وايميسسه همونطوركه تومستندش گفت وبه شرف رزمندگيش قسم خورده فقط رضايي زنده بادجبهه اصولگرايان

    + پاسخ

    عارف پاسخ در تاريخ خرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۲:۲۵ ب.ظ:

    زنده بادولایتی

    + پاسخ

    یا حق پاسخ در تاريخ خرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۶:۵۱ ب.ظ:

    دیگه هرچه بی تخصص سرکار امدن و رفتند تمام شد، آدم باید با زمان حال کنار بیاد والان ایران یک اقتصاددان میخواد،یا رضایی یا عقب ماندگی اقتصادی

    + پاسخ

  95. ارمین
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خبرفوری...اقای حدادعادل به نفع اصولگرایان کنار رفت

    + پاسخ

  96. رضا
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    رای همه ی بچه های شرق جلیلی خدا خیرش بده مارو از دست ریگی نجات داد.....جللللللللللیلی........بچه دانشگاهیه عاقل=جلیلی.بسیج=جلیلی.ولایتی ها=جلیلی.بچه محل ها جلیلی........این ششمین بار نظر دادم....

    + پاسخ

  97. محدثه
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نطرسنجیتون مشکل داره همه می دونن که این نطرا اشتباهه !!!!

    + پاسخ

  98. ناشناس
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    فقط قالی باف به طور کلی دمش گرمه(در همه امور)

    + پاسخ

  99. دخمل خوف
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نه سازش،نه تسلیم،یار جلیلی هستیم.

    + پاسخ

  100. شاهرخ
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    میبخشید آقایون و خانومهای طرفدار عارف با برنامه نامزد منتخبتون فرق دره و معدن رو نمیدونس بهش میرسوندین اون ور آبی ها کلی مسخره مون کردن

    + پاسخ

  101. نرگس
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    جلیلی

    + پاسخ

  102. احمــــد
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    عشــــــــق است روحـانی عشــــــــق است عـــــارف

    + پاسخ

  103. شقایق
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    برادر رضایی فرهنگ اتحاد ودوستی اوایل انقلاب رو برای ایران به ارمغان خواهد آورد. رضضضضضااااااااایییییی

    + پاسخ

  104. محسن
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    به نظر من دكتر قاليباف به علت سابقه موفقي كه در شهرداري وپليس ناجا دارن بهتر از گزينه هاي ديگران هست

    + پاسخ

  105. فرزند ایران
    | ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۸:۲۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    به امید پیروزی سلطان هستهای ایران جناب آقای دکتر روحانی زنده باد بر کاندیدای اخلاق مدار جناب آقای دکتر عارف

    + پاسخ

  106. رضا
    | ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    فقط دکترروحانی

    + پاسخ

  107. 236
    | ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    روحانی همه استان ها طرفدار زیاد داره احتمال 80 درصد رئیس جمهور بشه

    + پاسخ

  108. 1
    | ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    هاشمی اگر عرضه داشت جلوی دزدی های و فتنه ها و فسادهای فرزندهنش را می گرفت او بهتر است قبل از اصلاح دیگران به اصلاح خود و خانواده اش فکر کند

    + پاسخ

  109. احمد
    | ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    حسن روحاني

    + پاسخ

  110. ناشناس
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲:۰۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ايراني سربلند با دكتر جليلي

    + پاسخ

  111. ناشناس
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۹:۲۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    فقط روحاني حامي مردم.

    + پاسخ

  112. ناشناس
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نه سازش نه تسلیم یار ولایت هستیم فقط دکتر جلیلی

    + پاسخ

    x پاسخ در تاريخ خرداد ۲۳م, ۱۳۹۲ ۵:۴۵ ب.ظ:

    ما از کسی حمایت می کنیم که پیرو آقایانی همچون خاتمی و آیت الله رفسنجانی باشد آقای روحانی . 

    + پاسخ

  113. ناشناس
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    منم قبولش دارم البته من و بیشتر هم استانیهام داخل قزوین اقای روحانی کجایی که ببینی واست اینحا ترکوندیم

    + پاسخ

  114. ایرانی
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    هر کس انسان باشد به روحانی رای می دهد . اون بی ناموسایی که ادعا دارن این افراد می خوان بد حجابی بیارن ...... وگر نه طلا که پاکه چه منتش به خاکه .

    + پاسخ

  115. ناشناس
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    روحانی 

    + پاسخ

  116. سلام
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    فقط روحاني

    + پاسخ

  117. نیک مرام
    | ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    روحاني روحاني حمايتت ميكنيم ففففففففففففففققققققققققققققققققطططططططططط ررررررررروووووووووووححححححححححححاااااااااااااااانننننننننننيييييييييييييييييييي

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است