دوشنبه 1 خرداد 1391 - 8:57

در جلسه احمدی نژاد با حضور منتخبان استانی چه گذشت؟

بویرنیوز:در این نشست که به ابتکار دولت برگزار شده است وزرا و استانداران در مجلس قدیم حضور یافتند و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان آخرین سخنران این نشست بود.

در این نشست که به ابتکار معاون پارلمانی رئس جمهور برگزار و روز یکشنبه خبر برگزاری اش توسط یکی از اعضای جبهه پایداری اعلام شد تعدادی از وزرا به سخنرانی پرداختند.

همراه با رئیس جمهور در جایگاه هیات رئیسه حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت و رحیمی معاون اول رئیس جمهور نشسته بودند.

به گزارش خبرآنلاین ردیف های جلویی صحن مجلس قدیم برای وزرا، اعضای کابینه دولت و استانداران جانمایی و از قبل مشخص شده بود و نمایندگان مردم در مجلس نهم در ردیف های بعدی و پشت سر اعضای دولت نشستند.

البته برخی از وزرا که دیر به جلسه رسیدند مجبور شدند در ردیف های آخر بنشینند.

تا زمان انتشار این خبر گزارشی از سخنان چهره های دولتی در این نشست منتشر نشده است اما منتخب گچساران در مجلس نهم در گفت و گو با خبرآنلاین به گوشه هایی از آنچه در این جلسه گذشت پرداخت و گفت: رئیس جمهور در نشست با منتخبان مجلس نهم خواستار تعامل دو قوه شد.

غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس نهم که در نشست امروز دولت و نمایندگان مجلس نهم حاضر شده بود در خصوص اظهارات رئیس جمهور در این نشست، گفت: آقای رئیس جمهور در این نشست در خصوص فضای تعامل دو قوه صبحت های خوبی داشتند و گفتند وظیفه ما خدمت گذاری است و «خیلی نباید دنبال این باشیم که چه کسی در راس امور است؛ مردم در راس امور هستند.»

به گفته وی دیگر موضوع مورد تاکید رئیس جمهور توجه به قانون گذاری بود.

احمدی نژاد حطاب به منتخبان، تصریح کرده است: در تصویب قوانین رضای خدا، مردم و آخرت را در نظر بگیرید و ما هم تلاش می کنیم در دولت کارهای انقلابی را ادامه بدهیم.

منتخب گچساران در مجلس نهم با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در خصوص بودجه، گفت: آقای احمدی نژاد گفت که معتقد است بودجه 91 اشکالات زیادی دارد و از این بابت متاسف است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=4683
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما