سه شنبه 7 خرداد 1392 - 14:44

فرهادی به ارزش‌های اخلاقی دهن‌کجی کرد + تصاویر

حقيقت اين است كه كسب توفيق در جشنواره‌هاي خارج از كشور، ارزشي را اثبات نمي‌كند. آنها به تكنيك محض جايزه نمي‌دهند و راهشان نيز با ما متفاوت است؛ روشن است كه آنها كدامين فيلم‌ها را می‌خواهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حالیکه هنوز برخی رسانه ها، از اکران فیلم فرانسوی اصغر فرهادی کارگردان پرحاشیه ایران در داخل کشور خبر می دهند، آقای کارگردان با رفتاری نامتعارف و غیر اخلاقی در جریان اهدای جوایز جشنواره کن بار دیگر در مقابل دوربین ها مساله ساز شد.

پس از اطلاق  عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره کن 2013 به برنیس پژو ، بازیگر فرانسوی فیلم سینمایی “گذشته” به کارگردانی اصغر فرهادی، این کارگردان پر سابقه در رفتارهای غیر متعهدانه، این بار با در آغوش کشیدن و بوسیدن بازیگر زن فیلمش  پررنگ تر از گذشته به فرهنگ آیینی و دینی ایرانیان دهن کجی کرده است.

گفتنی است رفتار غیر متعارف آقای فرهادی در مقابل دوربین های خبری جهانی که دهن کجی به فرهنگ دینی و آیینی ایرانیان تعبیر شده  با استقبال رسانه های ضد انقلاب از جمله سایت صهیونیستی بالاترین همراه شده است.

هنوز تا این لحظه معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی نسبت به تکرار این حرکات وقیحانه از سوی فرهادی واکنشی نشان نداده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46564
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باید قبول کرد بازیگری یعنی مجموعه ای از همین کارها.

    • میهن گفت:

      به نظرم بازیگران متدین ومتعهد نیز در بین بازیگران هستند ولی این گونه افراد انسانهای سست عنصری هستند که بازیچه دست دشمن اسلام هستند وآنها هم خوب این گونه افراد را می شناسند -(از افراد سرشناس برای تخریب استفاده می کنند) تا از این طریق به افراد ساده لوح افکار پلید خود را القا کنند

  2. ناشناس گفت:

    تف بر شما كه با ژست روشنفكري در ملا عام مرتكب معصيت ميشويد و اينقدر عادي جلوه ميدهيد 

  3. هم وطن گفت:

    خیلی مهم نیست اعتقادتتش ضعیف است

  4. حسین گفت:

    من نمی دانم این از نابغه های صدا وسیما است .

دیدگاه شما