سه شنبه 7 خرداد 1392 - 13:09

جوابيه تند رياست جمهوري به خبر بويرنيوز / پاسخ دولت به شكايت مجلس

اطلاعیه مهم  روابط عمومی معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری

در واکنش به گزارش رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

به گزارش بويرنيوز، در پی انتشار نامه آقای پور مختار رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی که در آن اسامی همسر و فرزند آقای حمید بقایی به عنوان همراهان سفر رییس جمهور به آمریکا مطرح شده و در رسانه ها نیز منعکس گردیده است

اداره کل روابط عمومی معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری اطلاعیه مهمی را منتشر کرد

در این اطلاعیه چنین آمده است:

گزارش رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی دروغ محض است

1-     گزارش آقای پور مختار رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کبودر آهنگ مبنی بر همراهی همسر و فرزند آقای حمید بقایی در سفر رییس جمهور به آمریکا خلاف واقع و دروغ محض بوده و خانواده ایشان تا کنون سفری به آمریکا نداشته اند.

2-     جای بسی تأسف است که کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که می بایست مرجع گزارشات دقیق و صحیح مورد استناد قضایی باشد این گونه گزارشات خلاف واقع و کذب منتشر می نماید که نتیجه ای جز وهن مجلس و تشویش افکار عمومی در پی ندارد. آیا انتشار این گزارش خلاف واقع دلیلی بر عدم دقت در تهیه گزارش و نهایتاً خلاف واقع بودن سایر گزارشات این کمیسیون نخواهد بود ؟ آیا استعفا و مجازات رییس کمیسیون اصل 90 و دیگر تهیه کنندگان این گزارش خلاف واقع که موجب گمراهی مسؤولان تصمیم گیر خواهد بود حداقل انتظار مردم نیست؟

3-     لذا از هیأت رییسه محترم مجلس شورای اسلامی به ویژه جناب آقای لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا می نماییم با این جرم آشکار یعنی تنظیم و ارائه گزارش خلاف واقع و کذب برخورد نمایند تا از این پس شاهد افول جایگاه کمیسیون اصل 90 نزد مردم نباشیم.

حسن محسنی

مشاور و مدیرکل روابط عمومی

 معاونت اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

در همین زمینه ؛

جزئیات سفر فامیلی احمدی نژاد به نیویورک با پول بیت المال ( اینجا کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46527
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما