سه شنبه 7 خرداد 1392 - 12:51

ما همه عشایر زاده ایم!

 ما  عشایری ایم. دست و پای ترک خورده عشایر را دیده ایم که برای تکه‌ای نان حلال، عرق جیبن پهنای صورت های آفتاب سوخته شان را در می نوردید و نان حلال بر سر سفره شان میگذاشتند.

به گزارش بویر نیوز، تابناک در ادامه نوشت: ما عشایری ایم، از همان عشایری که در یک قرن اخیر بارها نخستین سد دفاعی در مقابل تهاجم دشمن بوده و هزاران شهید داده است. ما به اینکه از ریشه نخستین ایرانیانیم و یک عمر با عزت در میان مردمانی پاک و زحمتکش زندگی می‌کنند، فخر می فروشیم.

در بستر چنین قوم بزرگی متولد شدیم که هیچ گاه مقابل ظلم سر خم نکرده اند و ما نیز آن زمان که ظلم و عدل را دریافتیم، اسلحه به دست گرفتیم و برابر ظلم ایستادیم و با عشایرزاده های دیگر علیه ظالم وقت جنگیدیم، خون دادیم، پیروز شدیم و تا آمدیم عطر انقلاب مان را استشمام کنیم، بر ما و بسیاری از جمله گروهی از همین عشایر باغیرت تکلیف شد که به جنگ برویم تا ناموس این مملکت در امان بماند و دست هایمان چه کوچک تعبیرش کنید و چه بزرگ و عشایری، بار دیگر با اسلحه گره خورد.

هشت سال سینه به سینه غول جنگیدیم. غول که سربازانی از هفتاد و دو ملت داشت و آمده بود تا بار دیگر غرور ایرانی را با شکستی دیگر لگدمال کند اما در این جنگ همین جوانان کرد و لر و ترک و عرب با کمترین امکانات در دسترس، برابر پیشرفته ترین تجهیزات نظامی شرق و غرب ایستادند، خون دادند، زانو زدند، نشستند و بر زمین افتادند و همچنان پرچم ایران را عمود در دست نگاه داشتند و ثابت کردند غیرت ایرانی، حرافی نیست.

چه روزهایی که این جوانان عشایرزاده در خط مقدم و زیر سنگرهای نیم متری مقابل گلوله توپ می ایستادند و خط را واگذار نمی کردند و همزمان گروهی دیگر از همین عشایرزاده ها، چندشبانه روزی با زجرآورترین روش ها خود را بیدار نگه می داشتند و پشت بیسیم محورها را مدیریت می کردند و دشمنی که بزرگ ترین استراتژیست های نظامی جهان را به خدمت گرفته بود، به زانو در می آوردند و حماسه هایی چون فتح خرمشهر را به مدد الهی رقم می زدند.

آری، ما با دستان عشایری‌مان در چنین روزهایی اسلحه به دست می‌گرفتیم تا گروهک‌ها نتوانند دست دشمن در قلب کشور باشند.

ماعشایرزاده ایم. همان عشایری که به فرموده اش پشتوانه های استقلال ایران بودند و خواهند بود، همان عشایری که به فرموده اش خزائن مملکت و مفاخر کشور هستند و همان عشایری که به فرموده رهبر انقلاب،   دقت در ویژگی هایشان از صداقت، شجاعت، اخلاق، ایمان و استقامت آنها حکایت دارد. من یک عشایرزاده ام و به ثبت این حقیقت در تاریخ ایران که به عنوان یک عشایری برای این آب و خاک جنگیدم، افتخار میکنم.

ما عشایرزاده ابم. آن زمان که برخی مدعیان ناپخته امروز، در حال نوشتن مشق شب بودند، مشق شب همسنگران شهیدمان، رفع عطش یک گردان با یک قمقمه آب بود؛ همان رزمندگانی که پس از برافراشتن بیرق ایران در خط مرزی و حفظ تمامیت ارضی قلب خاورمیانه، در پایین ترین سطح ممکن تحصیلاتشان را پیش گرفتند تا در سنگری دیگر برای این مملکت خدمت کنند.

و چه باک در این طریق نیز به ناجوانمردانه‌ترین شیوه‌های ممکن، ما عشایرزادگان و دیگر همسنگرانمان را ترور شخصیت کنند و همان راهی را در پیش بگیرد که صدام و صدامیان در پیش گرفته بودند و در اوج دفاع مقدس، برای سر سربازتان جایزه تعیین کرده بودند. آری، ما  عشایرزاده ایم و ایستاده‌ابم تا آخرین نفس هرچه در توان دارم برای سرافزاری این مملکت عینیت ببخشیم… .

در همین زمینه ؛

توهین شدید حامیان سعید جلیلی به لرها (کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46512
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. من گفت:

    هر كس موافق اين گزارش زيبا است بنويسد

    ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.ما عشابر زاده ايم.

دیدگاه شما