سه شنبه 7 خرداد 1392 - 11:57

روزنامه‌ ایران تذکر گرفت

فارس:  در جلسه مورخ 6/3/92 هیئت نظارت بر مطبوعات، گزارش عملکرد محتوایی شماری از نشریات مطرح و پس از بررسی مقرر شد به روزنامه‌های «شهروند»، «ایران»، «هفت صبح» و «مردم سالاری» به دلیل تخلف از ماده 6 قانون مطبوعات تذکر داد شود.

همچنین در این جلسه شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات دانشگاهی و تخصصی و عمومی مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 19 نشریه و 7 پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند.

در این بین صدور مجوز تعداد یک هفته نامه، 8 ماهنامه و 10 فصلنامه مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

به گزارش دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات در این جلسه با انتشار هفته نامه «سام» به صاحب امتیازی «شرکت توسعه مکتب خبر ایرانیان» و مدیر مسئولی «مهدی صیافی»، ماهنامه«نارستان» به صاحب امتیازی «شهرداری ساوه» و مدیر مسئولی «عظیم توسلی»، موافقت شد.

همچنین ماهنامه «پلاک ماندگار» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «مسعود جهانگیر بوجانی»، ماهنامه «دندانپزشک» به صاحب امتیازی «شعبانعلی کوهستانی» و مدیر مسئولی «فاطمه درویش»، ماهنامه «نگاه قزوین» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «امیدرضا مافی» مجوز انتشار گرفتند.

 ماهنامه «ورزش و زندگی» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «علی محمدی»، ماهنامه «سلام گردشگر» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «میترا یزدچی»، ماهنامه «ایوار» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «حجت والی زاده»، ماهنامه «لرستان امروز» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «بهرام رشیدی نیا»، فصلنامه «پیام دادگویان» به صاحب امتیازی «مؤسسه حقوقی پیام دادگویان» و مدیر مسئولی «علیرضا آتش زران» نیز مجوز انتشار گرفتند.

همچنین برای فصلنامه «سیاست متعالیه» به صاحب امتیازی «مؤسسه انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم» و مدیر مسئولی «غلامرضا بهروزی لک»، فصلنامه «مطالعات اسلامی به زبانهای اروپایی» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «غلامعلی حداد عادل»، فصلنامه «آذرآران» به صاحب امتیازی «مؤسسه فرهنگی آران» و مدیر مسئولی «جلیل نائبیان» نیز مجوز صادر شد.

 فصلنامه «مطالعات فرهنگی – اجتماعی خراسان»  به صاحب امتیازی «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی» و مدیر مسئولی «محمد مطهری فر»، فصلنامه «صنعت نشر» به صاحب امتیازی «اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان» و مدیر مسئولی «نادر قدیانی» نیز مجوز انتشار گرفتند.

با مجوز فصلنامه «نامه شمس و مولانا» به صاحب امتیازی «بنیاد شمس و مولانا» و مدیر مسئولی «حجت الله ایوبی»، فصلنامه «هنر علم و فرهنگ» به صاحب امتیازی «دانشگاه علم و فرهنگ» و مدیر مسئولی «محمدحسین ایمانی خوشخو»، فصلنامه «سیستمهای هوشمند در مهندسی برق» به صاحب امتیازی «دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی» و مدیر مسئولی «شهرام جوادی»، فصلنامه «صنایع و معادن» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «جعفر اسحاقی» موافقت شد.

در این جلسه همچنین با فعالیت پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی «سیتنا» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «مسعود فاتح»، «عصر آزادی» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «سید فرید پیمان»، «پزشکی ورزشی ایران» به صاحب امتیازی«فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران» و مدیر مسئولی «لطفعلی پورکاظمی» موافقت شد.

پایگاه اطلاع رسانی«ایران اکونا» به صاحب امتیازی «مؤسسه افق رسانه طاها» و مدیر مسئولی «سجاد خیرآبادی اصل»، «آگه نیوز» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی «مجید صحاف»، «شبکه خبری سینمای ایران» به صاحب امتیازی «مؤسسه جامعه اسلامی هنرمندان» و مدیر مسئولی «جمال شورجه»، «روزنامه نگاران ایران» به صاحب امتیازی «مؤسسه خبری، مطبوعاتی و آموزشی سرای روزنامه نگاران» و مدیر مسئولی «مجید امرائی» موافقت شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46500
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما