دوشنبه 6 خرداد 1392 - 16:34

خاتمي و هاشمي در تلويزيون سانسور شدند

شب گذشته اولین برنامه انتخاباتی محمدرضا عارف، کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پس از دقایقی که از پخش آن گذشت قطع شد.

به گزارش خبرآنلاین، شب گذشته گفت و گوی محمدرضا عارف نامزد انتخابات ریاست جمهوری با ایرانیان خارج از کشور که از ساعت 23:30 از شبکه جام جم آغاز شده بود پس از حدود 30 دقیقه قطع شد.

چند لحظه پس از قطع برنامه تبلیغاتی عارف شبکه جام جم در زیرنویس نوشت:«بینندگان محترم بعلت قطع صدا ادامه برنامه انتخابات ایرانی تا چند لحظه دیگر». پس از آن 15 دقیقه بعد هم در زیر نویس دیگری به اطلاع بینندگان رسید که قطع برنامه به علت نقص در فیلم ضبط شده بوده و در اسرع وقت پخش خواهد شد. اما این برنامه تبلیغاتی با پاسان یافتن زماین یک ساعته آن پخش نشد.

شبکه اول سیما دیشب پس از پخش نطق تلویزیونی سعید جلیلی یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم اعلام کرد نقص فنی در آن برنامه تبلیغاتی تقصیر ستاد انتخاباتی سعید جلیلی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عارف در گفتگوی تلویزیونی که دیشب از شبکه جام جم پخش شد ضمن اظهار تاسف از عدم استفاده از ظرفیت‌های شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی در عرصه بین‌الملل گفت: اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوم حتما از ظرفیت‌ و تجربیات جناب آقای خاتمی که پیامبر صلح در عرصه بین الملل هستند و همچنین توانایی‌ها و نفوذ آقای هاشمی در منطقه خاورمیانه و دیگر شخصیت‌های برجسته استفاده خواهم کرد.

وی همچنین نسبت به نحوه گزینش در دانشگاه ها و پرسیدن سوال‌هایی از دانشجویان مبنی بر اینکه آنها در انتخابات سال 88 به چه کسی رای داده‌اند انتقاد کرد.

معاون اول دولت اصلاحات در خصوص مسائل مربوط به حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد: اکنون به مقوله هنر نگاه امنیتی وجود دارد که باید رفع شود.

وی همچنین بر ضرورت بکارگیری دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای برای ارتقاء جایگاه ایران در عرصه بین الملل تاکید کرد.

عارف با انتقاد از برخوردهای سلیقه ای و تنگ نظرانه به خصوص با دانشجویان گفت: باید همه اصول مربوط به مردم سالاری در قانون اساسی عملیاتی شود.

وی گفت برنامه هایی برای تدوین قوانین در حوزه نشر کتاب دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46409
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما