دوشنبه 6 خرداد 1392 - 14:57
مهمترین محورهای سخنان رهبرانقلاب در دانشگاه امام حسین(ع):

ما نمی‌دانیم که چه کسی رییس‌جمهور خواهد شد / شاخصه هاي رئيس جمهور آينده / مردم به تبلیغات دشمن اعتنا نکنند / گفت‌وگوهای داغ وجود داشته باشد

رهبر معظم انقلاب در مراسم میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) حضور یافتند.

به گزارش بويرنيوز به نقل از  تسنیم، مراسم میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. مهمترین محورهای سخنان ایشان به شرح ذیل است:

** ایشان با اشاره به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها:‌ می‌خواهند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند، چون اگر انتخابات پرشور باشد برایشان گران تمام می‌شود.

** همیشه جنجال می‌کنند و همیشه از ملت تودهنی می‌خورند و این بار هم خواهند خورد‬.

** دفاع از رژیم جنایتکار صهیونیستی، جنگ افروزی و اشغال دو کشور مسلمان، زندان گوانتانامو و کشتار مردم روستاهای پاکستان و افغانستان از بی‌آبرویی‌های کشانی است که امروز علیه انتخاب ایران و علیه جمهوری اسلامی آبرومند و سرافراز انتقاد می کنند.

** دشمنان در طول این سی و  چند سال در تمام انتخابات ها همیشه جنجال می‌کنند و همیشه نیز از ملت بزرگ ایران تودهنی می‌خورند و این بار نیز به توفیق الهی تو دهنی خواهند خورد.

** علاقه مردم به نامزدها ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد. این تفاوت هیچ اشکالی ندارد و با وجود ظابطه و قانون تفاوت علائق نباید به کدورت و مقابل هم قرار گرفتن مردم تبدیل شود.

** مردم به اظهارات داوطلبان ریاست جمهوری نگاه کنند و ببیند چه کسی می تواند برای انقلاب و برای آینده و عزت ملی و بازکردن مشکلات و ایستادگی قدرتمندانه و عزت‌مندانه مقابل جبهه معاندان و الگو کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان عالم بهتر و بیشتر تلاش کند.

** حضور مردم پای صندوق‌ها که حضور قدرتمندانه در عرصه تاخت به سوی آرمانهاست به کشور مصونیت، عزت و آبروی بین‌المللی می‌بخشد و دوستان ملت ایران را خوشحال و دشمنان را ناکام و بدحال خواهد کرد.

** داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری کار با حماس، شور، غیرتمندی و بدون چالش و منافرت پیش ببرند؛ می‌توانند نشاط و تحرک در عرصه و گفت‌وگوهای داغ وجود داشته باشد اما همراه با نفرت‌پراکنی نباشد.

** رفتار داوطلبان در ریخت و پاش و تبلیغات بیش از اندازه لازم، مردم را نسبت به آنچه بعدا پیش خواهد آمد، هوشیار و بیدار می کند. کسی که از بیت‌المال هزینه می‌کند و پول مشتبه به حرام بعضی‌ها را استفاده می کند، نمی‌تواند اطمینان مردم را جلب کند.

** آنچه در تبلیغات انتخاباتی اهمیت دارد این است که شعارها و مواضع عزت‌آفرین، صحیح، عاقلانه و حکیمانه نظام و انقلاب تثبیت شود. مبادا در شعارها به افرادی در خارج از مرزها و یا در داخل چراغ سبز داده شود.

** دشمن علیه کسی یا کسانی و بیشتر خود انقلاب و نظام و انتخابات لجن‌پراکنی می‌کند. برخی زبان‌ها و قلم‌های بی‌تقوا نیز در داخل همان حرف‌ها را که در راستای ناامید کردن و افسرده‌کردن مردم است، تکرار می‌کنند.

** آحاد مردم به تبلیغات دشمن نباید اعتنا کنند، یقینا فردای این ملت و کشور روشن و عزتمندانه است و به توفیق الهی فردایی است که برای همه الگو خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46374
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما