دوشنبه 6 خرداد 1392 - 11:20

پیشنهاد تیم انگلیسی به مربی ایرانی

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که مذاکرات خوبی را با نماینده باشگاه برایتون انگلیس داشته است، گفت: رفتن من به تیم برایتون افتخار شخصی نیست و برای کل فوتبال ایران است.

مجید جلالی در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات خود با باشگاه تراکتورسازی تبریز توضیح داد: من نقطه نظراتم را در اختیار مدیرعامل این باشگاه قرار دادم که قرار شد در هیات مدیره مورد بررسی قرار گیرد. ظاهرا هیات مدیره این باشگاه دوشنبه شب تشکیل جلسه می‌دهد و در این باره تصمیم گیری می‌کند.

وی درباره مذاکراتش با نماینده یک باشگاه انگلیسی اظهار داشت: با باشگاه برایتون که در مرحله پلی‌آف حضور داشت و در حال صعود به لیگ برتر بود وارد مذاکره شده‌ام. البته این تیم در پلی‌آف به کریستال پالاس باخت و در لیگ یک ماندنی شد. فعلا در حال گفتگو هستیم و اگر به یک جای مستمر رسید درباره جزییات آن بیشتر خواهم گفت.

سرمربی سابق تیم فولاد خوزستان افزود: حدود 40 روز پیش بود که از این باشگاه یک ایمیلی دریافت کردم. آنها از من رزومه خواسته بودند که ارسال کردم و در مرحله بعد مذاکرات شروع شد. نماینده این باشگاه که یک فرد ایرانی بود هفته گذشته به تهران سفر کرد و به طور کامل گفتگو کردیم و طرفین در حال بررسی شرایط هستند.

جلالی ادامه داد: در مذاکراتم با این تیم خیلی جلو رفتم و در صورتی که آنها روی سایت خود اسم و تصویر مرا منتشر کنند پس از آن درباره جزییات مذاکرات صحبت می‌کنم. البته این را بگویم که رفتن من به فوتبال انگلیس یک افتخار شخصی نیست و به کل فوتبال ایران تعلق دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46252
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما