دوشنبه 6 خرداد 1392 - 10:45

بسیج در انتخابات مصداق تعیین نمی‌کند

سردار “علی فضلی” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات بسیج برای تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: از همه ملت عزیز این استدعا را داریم تا با حضور جدی و چشمگیر خود باعث شکستن نگاه خصمانه دشمن به این کشور و مردم آن شوند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما هیچ فرد و یا مصداقی را برای رأی دادن، نه به نیروهای بسیجی و نه به آحاد مردم معرفی و تعیین نمی‌کنیم، چرا که مردم در انتخابات آزادند تا به هر شخصی که او را اصلح می‌دانند رأی دهند.

وی با اشاره به طرح‌های بصیرت‌زا در بسیج گفت: بسیجیان در حوزه‌های روشنگری و تبادل نظر در مناطق مختلف کشور به صورت کارگروه‌هایی در قالب طرح بزرگ شجره طیبه صالحین مشغول فعالیت هستند که این طرح بستر بصیرت‌افزایی و کانون تربیتی است.

سردار فضلی مطابق بودن بسیجیان با انتظارات رهبری را مهم خواند و گفت: اصلی‌ترین انتظار ما از عزیزان بسیجی این است که با توجه به شرایط روز، خود را با آخرین فرمایشات و تدابیر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب تطبیق دهند، چرا که ملاک و مبنای اساسی ما عمل به احکام‌الله است و عمل به آنچه که مولای ما نائب آقا امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به آن اشاره دارند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های خارجی و بیگانه در دشمنی با ملت ایران افزود: آن‌ها دنبال موضوعی برای خبرسازی و حاشیه‌پراکنی هستند تا شاید مردم را از حضور منصرف کنند و هر بار با طرح مسئله‌ای مانند تایید صلاحیت‌ها و یا پرداختن به عدم احراز صلاحیت شده‌ها از سوی شورای نگهبان، دستاویزی برای خود درست می‌کنند.

فضلی در پایان به تدابیر دقیق و صحیح رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند حضور گسترده مردم هم وظیفه شرعی و هم لازم و ضروری است، چون دشمن به اشکال مختلف تلاش می‌کند تا مردم را مأیوس و ناامید و از حضور در انتخابات منصرف کند، البته مردم عزیز، بزرگوار، بصیر و فهیم ما به این مسئله کاملاً توجه دارند و در صحنه هستند و هوشمندانه این دشمنی‌ها را رصد می‌کنند؛ ان‌شاءالله آنچه که مورد رضای خداوند برای این مردم عزیز است حاصل شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46231
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما