دوشنبه 6 خرداد 1392 - 10:03

اصولگرایان بر روی جلیلی اجماع نمی کنند: نظرات او احمدی نژادی است/رقابت بین اصولگرایان خواهد بود/ ولایتی در تهران جایگاه قالیباف را ندارد اما…

پس از حذف غافلگیرکننده ی آیت الله هاشمی رفسنجانی از نقشه ی کاندیداهای ریاست جمهوری، منابع از تلاش اصولگرایان برای اجماع بر روی کاندیدایی هستند تا بتواند اشتباهاتی که احمدی نژاد مرتکب شده را تصحیح کند.

الحیات نوشت: پس از حذف غافلگیرکننده ی آیت الله هاشمی رفسنجانی از نقشه ی کاندیداهای ریاست جمهوری، منابع از تلاش اصولگرایان برای اجماع بر روی کاندیدایی هستند تا بتواند اشتباهاتی که احمدی نژاد مرتکب شده را تصحیح کند.

به گزارش بويرنيوز، جریان اصولگریایی بین حمایت از سه کاندیدا مردد است: ولایتی، قالیباف و حدادعادل.

این منابع ، اجماع اصولگرایان بر روی جلیلی را رد کردند، چراکه تجربه کافی در امور اجرایی را نداشته و همچنین او عقاید منحصر به فرد و متفاوتی نسبت به احمدی نژاد در سیاست خارجی و امور داخلی ندارد.

منابع نزدیک به ستاد علی اکبر ولایتی به الحیات گفتند، ممکن است ولایتی نسبت به قالیباف از حمایت کمتری در تهران برخوردار باشد اما در باقی شهرها و از سوی علمای مذهبی و تجار مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

این منابع معتقدند، رقابت در انتخابات آتی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان نخواهد بود بلکه بین اصولگرایان حقیقی و اصولگرایان اصلاح طلب خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46218
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    فقط قالیباف

  2. دوست گفت:

    سلام بر دوست ناشناسم اقای ناشناس از اگاهی شما در مورد کاندیدها خوشحالم و این در ک و فهم شما را نشان میدهد از سختی و دردی که مردم میکشن ولی جسارت نباشه در مورد اقای قالیباف فکر نمیکنی از جنس همون هاست یا فردا فقط به فکر مشهد تهران باشه همون طوری افکارش اینه گزینه رضایی هم ارزش ررسی داری وسلام

  3. ناشناس گفت:

    با سلام بر کسی که به اسم دوست در بالا نظرداده عرض شود به خدمت شما که بهتره هممون @ برنامه ها @ و @ کارنامه ها @ رو ببینیم تا شعارهای دهن پرکن رو!!!!!!!! البته تاکید میکنم * برنامه ها * و * کارنامه ها * …….. چون که اگه به شعار بود که شعار و اسم دولت احمدی نژاد هم عدالت محور بود !!!!!!!!!!!!!!!!

  4. مهدی گفت:

    سلام حیف که مناظره های دو به دو رو برداشتن و الا مشاهده می کردید که برنامه های قالیباف چگونه همه کاندیداها از مسابقه انتخابات شکست میداد برنامه های قالیباف برای اداره کشور مخصوصا باتوجه به کارنامه ی اجرایی او که یه عده ندارند بسیار عالی است.

    • علیرضا گفت:

      سلام خدمت آقا مهدی گل. خدمتون عرض کنم . در موقعیت کنونی باید کسی رو انتخاب کنیم که از دل مردم و دلسوز مردم و مدیر وبا تجربه باشن باشد .نه منم منم کنن. آقای رضایی هم از دل مردم ن هم از خود مردم. و دارای سوابق و تجربیات اقتصادی و دانش اقتصادی( دکترای اقتصاد). با تشکر

دیدگاه شما