شنبه 4 خرداد 1392 - 10:49

اولین صید دایی برای پرسپولیس

 پرسپولیس قرار است از روز 7 خردادماه جاری تمرینات آماده سازی خود را برای لیگ سیزدهم زیر نظر علی دایی شروع کند. دایی مثل هر مربی دیگری نیاز دارد تا تیم را با نفرات مدنظر خود ببندد و مطابق با نیازهای تاکتیکی و متناسب با برنامه های خود در طول فصل، در ایام نقل و انتقالات تیم را تقویت کند.

این که دایی چه نفراتی را برای حضور در پرسپولیس 92 مدنظر دارد سوالی است که تا مشخص شدن لیست او، جواب قاطعی نمی توان به آن داد ولی یک نگاه اجمالی به فهرست بازیکنان پرسپولیس می تواند تا حدودی ما را با نیازها و چالش های پیش روی مرد اردبیلی آشنا کند. البته باید به خروجی های تیم هم توجه داشت چون در حال حاضر برخی از نفراتی که قطعا در برنامه های آینده دایی می توانند جای داشته باشند، ساز جدایی کوک کرده اند و معلوم نیست که باشگاه بتواند آنها را حفظ کند یا مجبور خواهد شد برای پرکردن خلا آنها هم بازیکن بگیرد.

دروازبان ها: روی کاغذ پتانسیل قرمزها در این منطقه ایراد زیادی ندارد و اگر نیلسون حفظ شود ( که احتمال کمی در این زمینه وجود دارد ) بعید است نیازی به دروازبان جدید احساس شود ولی از آنجا که قرارداد نیلسون دلاری است و دلار هم در حال حاضر حدود 3500 تومان قیمت دارد، شاید باشگاه مجبور شود از دروازبان برزیلی صرف نظر کرده و سراغ گزینه ایرانی برود . در این شرایط به احتمال فراوان دایی از سوشا مکانی یا حامد لک استفاده خواهد کرد مگر این که رویانیان خاصه خرجی کرده و هوس کند تا پای رحمتی را به اردوی قرمزها باز کند.

مدافعان: درقلب دفاع اگر سیدجلال حسینی ماندنی شود، پرسپولیس نیاز چندانی در قلب دفاع ندارد ولی با توجه به جذب شجاع خلیل زاده شاید از بین محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی یکی برای نیمکت نشین نشدن از پرسپولیس برود . جذب یک مدافع راست و یک مدافع چپ ذخیره برای ماهینی و پولادی باید از اولویت های دایی باشد.

هافبک ها: با حضور رضا حقیقی و میثم نقی زاده قرمزها در هافبک دفاعی مشکلی ندارند ولی حداقل چهار هافبک کناری و تهاجمی لازم دارند. مهدی مهدوی کیا و علی کریمی که رفته اند، محمد نوری نغمه جدایی سرداده ، مهرزاد معدنچی در شرایط فعلی به درد نمی خورد و از درون باشگاه خبر می رسد که دایی نظر مثبتی روی پروویچ 32 ساله و چپ پا ندارد. دو هافبک تهاجمی و یک هافبک چپ که ضروری هستند. در مورد امیرحسین فشنگچی هم نظر دایی می تواند تعیین کننده باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین خرید دایی در همین نقطه انجام می شود . مهرداد کفشگری بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان که به پرسپولیس ملحق خواهد شد. . او متولد سال 1366 است و سابقه عضویت در تیم‌های باشگاه فوتبال گهر شهرداری دورود، داماش تهران را داراست

مهاجمان: به نظر نمی رسد دایی روی محمد قاضی نظر مثبتی داشته باشد ولی شاید هادی نوروزی در برنامه های شهریار جا بگیرد. یونس شاکری هم جذب شده و گفته می شود که پیام صادقیان هم در آستانه پیوستن به پرسپولیس است. باتوجه به اعتقادی که دایی به غلامرضا رضایی و کریم انصاریفر دارد بعید است که پرسپولیس بخواهد در خط حمله خرید دیگری در فصل نقل و انتقالات داشته باشد.

منبع :جام ورزشی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=45701
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما