سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 - 23:23

هاشمی: تا آخرین لحظات ثبت‌نام بنا نداشتم در انتخابات شرکت کنم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا آخرین لحظات ثبت‌نام بنا نداشتم در انتخابات شرکت کنم، ولی به دلیل مراجعات و اصرارهای مکرر از همه قشرهای جامعه به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و برخی بزرگان حوزه در قم و سایر بلاد، وارد این عرصه شدم.

خبرگزاری فارس: هاشمی: تا آخرین لحظات ثبت‌نام بنا نداشتم در انتخابات شرکت کنم

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از استادان حقوق دانشگاه‌های تهران، وکلای دادگستری، قضات، اعضای کمیسیون‌های حقوقی و سردفتران، مردم را سرمایه اصلی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) از شروع نهضت تاکنون با تکیه بر حضور مردم شکل گرفت، پیروز شد و در گردنه‌های مختلف به‌ویژه دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور را پیش برد و اگر مردم به میدان نمی‌آمدند، توفیقی حاصل نمی‌شد و دستاوردها و پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد.

وی افزود: اکنون نیز اگر مردم در صحنه باقی نمانند و پشتوانه نظام اسلامی به عنوان یک سرمایه بزرگ و بی‌بدیل نباشند کارها انجام نخواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با ابراز تأسف از برخی هتاکی‌ها، بداخلاقی‌ها و نیز دروغ و تهمت گفت: برخی افراد و جریان‌هایی که در زمان مبارزه، حضور مؤثری در صحنه نداشتند، امروز انقلابی‌نما و تندروتر از مبارزان شده‌اند و با حمایت‌های اشتباه برخی‌ از همین انقلابی‌نماها، جامعه در چند سال گذشته دچار آسیب‌های جدی شده که خارج شدن از این شرایط، نیازمند تقویت وحدت ملی و تدبیر، عقلانیت و برنامه‌ریزی اصولی است.

هاشمی رفسنجانی، دغدغه امروز دلسوزان نظام اسلامی را رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه و تأمین رفاه برای عموم مردم دانست و اظهار کرد: در این سالها با توجه به ثروت عظیمی که در اختیار مسئولان قرار داشت، باید شاهد معضلات کنونی نبودیم و از امکانات به مراتب بهتر و مناسب‌تر استفاده می‌کردیم.

وی در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز با بیان اینکه “آمده‌ام تا خدمت کنم”، گفت: تا آخرین لحظات ثبت‌نام بنا نداشتم در انتخابات شرکت کنم، ولی به دلیل مراجعات و اصرارهای مکرر از همه قشرهای جامعه به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و برخی بزرگان حوزه در قم و سایر بلاد، بر اساس وظیفه دینی و ملی و برای رفع مشکلات کشور، وارد این عرصه شدم و تا زنده‌ام و جان در بدن دارم، برای تعالی انقلاب و کشورم هر آنچه در توان داشته باشم، انجام می‌دهم.

در ابتدای این دیدار تنی چند از استادان به نمایندگی از حضار به بیان دغدغه‌های امروز جامعه پرداختند و از حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات قدردانی کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44866
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما