دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 - 10:47

توهین مجدد شاهین نجفی به خداوند و امام هادی(ع)

شاهین نجفی مرتد که قطعه اشعاری توهین آمیز در مورد ائمه (ع) را به ویژه امام علی النقی (ع) و امام رضا (ع) در سال گذشته از وی در فضای مجازی منتشر شد و با بازتاب گسترده از سوی مسلمانان به ویژه شیعیان روبرو شد دیروز در کنسرتی علنی به امام علی النقی(ع) توهین مجدد کرد و شعری جدید را خواند که دل هر مسلمانی را به درد می آورد.

به گزارش انقلاب نیوز  ؛ این خواننده موهن که سال گذشته در قطعه شعری مستقیما به توهین و هتاکی به امام علی النقی (ع) دست زده بود دیروز در کنسرتی در آلمان مجددا به امام علی النقی (ع) توهین ها و هتاکی های شرم آورتری کرده و در قطعه شعری جدید به توهین و هتاکی پرداخته است.

تصویر بالا شاهین نجفی در حال نشان دادن نماد شیطان پرستی است که رسما در آهنگ ها و ترانه های موهن و ضد اسلامی اش که مستقیما به مقدسات و ائمه از جمله امام علی النقی (ع) و امام رضا (ع) توهین و از شیطان به عنوان منجی یاد می کند، رسما شیطان پرستی اش را در مقابل دوربین ها در پایان کنسرت دیروزش در آلمان علنی کرده است و اعلام کرده که با اشعارش به رویاروی نعوذ بالله با خداوند می رود.

این خواننده فاسد و بی بند وبار و موهن که حکم ارتدادش از سوی مراجع معظم تقلید رسما صادر شد جهت خوش رقصی بیشتر برای سرکردگان شیطان پرست و ضد اسلامی و ضد بشری اش کتابی را با عنوان “وقتي خدا خوابه” به زبان فارسی منتشر کرده است که پروژه توهین و هتاکی هایش را با خداوند به پایان برساند.

این مرتد شیطان پرست در این کتاب سراسر توهین و شیطان آلود که رسماً به خداوند توهین کرده است سعی نموده شیطان را علنی در مقابل خداوند مطرح کند.

شاهین نجفی که به دلایل مختلف فساد و جرایم دیگر که از او در ایران سر زده بود به طور غیر قانونی از کشور گریخته بود بارها با منافقین و سلطنت طلب ها دیدار داشته و از آنها رسما خط و ربط می گیرد و مشخص است که ندای این حرام زاده که به مقدسات شیعیان و مسلمانان و این بار به خداوند توهین و هتاکی می کند از سوی منافقین و دیگر گروه های مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شاهین نجفی این هرزه بی ریشه را علم کرده اند تا بتوانند جوانان ایران اسلامی را از راه و رسم اسلام و مقدسات دور کنند .

شاهین نجفی و “گونتر والراف” خبرنگار سرشناس آلمانی و از دوستان نزدیک سلمان رشدی در پایان کنسرت دیروز قرار گذاشته اند کتاب ” آیه های شیطانی ” سلمان رشدی و کتاب موهن “وقتی خدا خوابه ” را در مسجدی در آلمان بخوانند تا مردم بدانند که هیچ محدودتی برای آزادی بیان وجود ندارد!!!

بر اساس گزارش های رسیده برخی از حاضران در این کنسرت به شاهین نجفی حمله ور شده اند که مورد ضرب و شتم منافقین قرار گرفته اند.

گونتر والراف خبرنگار سرشناس آلمانی که از دوستان نزدیک سلمان رشدی مرتد است اخیرا ارتباط های نزدیکی به شاهین نجفی پیدا کرده است و رابط میان سلمان رشدی و شاهین نجفی بوده است که این دو مرتد به یکپارچگی برای توهین جدیدی برسند.

هنوز برخی افراد در داخل کشور معتقد هستند که شاهین نجفی توهین و هتاکی به ائمه اطهار(ع) نکرده است و همچنان متاسفانه شاهین نجفی را برای خودشان الگو می خوانند که لازم است تحقیق و تفحص کوچکی در مورد این شیطان پرست که این بار با منتشر کردن کتاب ضد خداوند توهین و هتاکی را به انتها رسانده است کمی تفکر و تائمل نمایند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    اینجور آدم ها سزاشون فقط فقط اعدامه خاک بر سر حرامزاده اش

  2. مملی گفت:

    خدایی میگم سایت خراب میشه وگرنه این قدر بهش فش ناموس میدادم که له میشد ایشالا هرجا هستی زنده نباشی منو اخر سر خودم میکشمت ببین حالاگفتم

  3. مریم گفت:

    فحش فایده نداره کاش خونش و حلال اعلامکنند بریم تکه تکه اش کنیم

  4. ریحانه گفت:

    فقط میتونم بگم خاک تو سر بیجنبه کثافتش

  5. 0098 گفت:

    مادرش که مرد انشاا… خودش هم هر چه زودتر بمیره

    . قبلا اهنگاش رو فقط به خاطر این که معنا داشت گوش می کردم ولی حالا که فهمیدم این کارهاش رو کرده پشیمونم که آهنگ های سگی همچون این آدم رو گوش می دادم.

  6. سحر گفت:

    لیاقتش حتی فوش هم نیست خدا جوابشو میده

دیدگاه شما