یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 - 23:52

خودداری یکی از نامزدها از حضور در مناظره انتخاباتی

یکی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت که قصد ندارد در مناظره‌های زنده تلویزیونی صدا و سیما شرکت کند.

خبرگزاری فارس: خودداری یکی از نامزدها از حضور در مناظره انتخاباتی

به گزارش بویرنیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، امسال هنوز برگزاری مناظره‌ها در هاله‌ای از ابهام است. یکی از دلایل آن نیز تعداد کاندیداهایی است که ثبت نام کرده‌اند. البته وجود برخی حاشیه‌ها در مناظره گذشته نیز مزید بر علت است و همین امر موجب شد تا رسانه ملی در این مورد کمی دست‌به عصا تر حرکت کند.

هرچند که عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداو سیما هفته گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران تاکید کرد که اگر مناظره‌ای در زمان برگزاری انتخابات بین کاندیدا‌ها برگزار شود، حتما زنده خواهد بود و غیر زنده نیست.

وی افزود: آیین نامه مربوط به چگونگی برگزاری مناظرات و برنامه تبلیغاتی رسانه ملی در ارتباط با انتخابات آماده شده است و در کمیته تبلیغات مستقر وزارت کشور به تصویب می‌رسد و بر اساس آن عمل خواهد شد.

اما بر اساس اخبار  یکی از نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در جمع برخی نزدیکان خود اعلام کرده است که در مناظره های تلویزیونی شرکت نخواهد کرد! رایزنی ها برای متقاعدکردن وی برای شرکت در مناظره ها ادامه دارد.

وی علت این کار خود را اینطور اعلام کرده است که این مناظره ها برخلاف مصلحت کشور است و سودی برای کشور و مردم ندارد و ممکن است سخنانی از سوی مناظره کنندگان بیان شود که  امیدواری مردم به نظام را کم کند.

اجرای مناظرات تلویزیونی یکی از موارد دیگری است که از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است و بسیاری از مردم بی صبرانه منتظر انجام این مناظرات هستند تا تصمیم نهایی خود را برای انتخاب گزینه نهایی خود بگیرند.

به نظر می‌رسد تلویزیون برای انتخابات سال 92 تصمیم گرفته از جمعی از مجریان خبره خود که هنوز اسامی آنها اعلام نشده، جهت برگزاری گفت‌وگوهای انتخاباتی استفاده کند و در حقیقت هر گفت‌وگویی در قالبی مشخص و خاص به روی آنتن برود.

برخی خبرها هم از ساخته شدن دکورهای محل انجام مناظره ها و آماده شدن استودیوی محل پخش آن حکایت دارد.

 

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44224
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما