یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 - 17:44

توطئه هالیوودی علیه کشتی ایران!

در حالی بامداد پنجشنبه تیم ملی کشتی ایران و آمریکا مسابقه‌ای نمادین برای حفظ کشتی در بازی‌های المپیک برگزار کردند که همچنان باوجود گذشت چند روز از این مسابقه حواشی این دیدار نمادین بیشتر از متن آن قابل توجه قرار گرفته است!

به گزارش تهران پرس، در حالی بامداد پنجشنبه تیم ملی کشتی ایران و آمریکا مسابقه‌ای نمادین برای حفظ کشتی در بازی‌های المپیک برگزار کردند که همچنان باوجود گذشت چند روز از این مسابقه حواشی این دیدار نمادین بیشتر از متن آن قابل توجه قرار گرفته است!
درست چند ساعت پیش از دیدار ایران برابر آمریکا مسئولان برگزاری این رقابت اعلام کردند که برای تیم ایران دوبنده ای را طراحی کرده اند که ایران باید با این دوبنده ها در مسابقه حضور پیدا کند!  دوبنده که نه آبی بود و نه قرمز بلکه دقیقا مشابه پرچم عزیز جمهوری اسلامی ایران بود!
عکسهای رسیده از نیویورک نشان می‌داد که در کنار این دو بنده نیز نوشته شده: کشتی را در المپیک نگه دارید؛ با وجود این از ابتدا نیز این کار فرهنگی آمریکایی ها جای تعجب زیادی را داشت. با گذشت چند ساعت مسئولان و مربیان تیم ایران متوجه نکته ای ظریف شدند! نکته ای که حتی احسان لشگری ملی پوش کشورمان نیز متوجه آن نشده بود. لشگری که حتی با این دوبنده عکس یادگاری نیز گرفته بود غافل از آن بود که این دوبنده مشابه همان دوبنده ای است که در فیلم ضد ایرانی «رستلر» یا کشتی گیر بر تن یکی از شخصیت ها بوده است.
ماجرا از جایی شروع می شود که در سال 2009 و در زمانی که هجمه ای از فیلم های ضد ایرانی علیه ایران در هالیوود ساخته شده بود “دارن آرنوفسکی” کارگردان مشهور هالیوودی فیلمی ضد ایرانی را می سازد که این فیلم، برنده جایزه شیر طلایی از جشنواره فیلم ونیز نیز می شود. فیلمی که مضمون آن توهین به پرچم مقدس ایران بود و بازیگر نقش کشتی‌گیر “میکی رورک” است.
در این فیلم ضد ایرانی و توهین آمیز، یک قهرمان سابق کشتی کج در آمریکا، در آخرین مبارزه‌اش با حریفی روبرو می‌شود که گویا ایرانی است! لباس کشتی این فرد در این فیلم پرچم جمهوری اسلامی، با کلمه مقدس “الله” است؛ یعنی دقیقا مشابه همین دوبنده ای که آمریکایی ها برای تیم ملی کشتی کشورمان طراحی کرده اند! کشتی‌گیر آمریکایی، سرانجام پرچم و لباس کشتی گیر آمریکایی را که همان پرچم جمهوری اسلامی است، از دست او درآورده و چوب پرچم را با کوبیدن بر زانویش می‌شکند و توهینی علنی نیز به پرچم مقدس کشورمان می کند!
فرق این فیلم با دیگر فیلم‌ها درآن است، که قهرمانش جدا از توهین به ملت ایران، نشانه‌های جمهوری اسلامی را نیز مورد تهاجم قرارمی‌دهد!
دوستی خاله خرسه!
در چنین شرایطی مشخص شد که مسئولان کشتی آمریکا که در این مدت دم از دوستی با ایران می زدند بار دیگر سیاست را در ورزش دخیل کرده اند و نشان دادند که سعی داشتند تا با ظرافتی خاص نقشه ای شوم را طراحی کرده و توهینی آشکار به ایران کرده باشند. با وجود این، در آخرین دقایقی منتهی به دیدار مسئولان فدراسیون کشتی متوجه موضوع فوق می شوند تا شاید برای یکبار هم که شده تصمیمی درست از سوی مسئولان فدراسیون را شاهد باشیم.
در همین ارتباط غلامرضا محمدی مربی تیم ملی کشتی کشورمان که در آمریکا نیز حضور داشت، گفت: این دوبنده را آمریکایی ها طراحی کرده بودند و ما در آخرین دقایق متوجه شدیم و از آنجایی که صلاح نبود با این دوبنده راهی میدان شویم تصمیم گرفتیم با دوبنده های وطنی راهی این پیکار شویم. کلمه الله برای ما مقدس و بزرگ است و هیچ گاه حاضر نخواهیم بود که با دوبنده ای مزین به نام الله و به این شکل راهی میدان شویم که مبادا توهینی به این اسم بزرگ و مقدس صورت گیرد
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما