یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 - 13:03

اهداء عضو در یاسوج به سه نفر زندگی دوباره بخشید

مسوول هماهنگکننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:با اهداء دو کلیه ، کبد، لوزالمعده و روده یک آقای یاسوجی سه بیمار نیازمند حیات دوباره یافتند.

ساسان عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: وحید اکبری 23 ساله ساکن روستای تنگ رواق از توابع شهرستان بویراحمد بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد.

وی اظهار کرد: بعد از اینکه خانواده آن مرحوم متوجه شدند دیگر قابل برگشت نیست و با رایزنی‌های و پیشنهاد مسوول هماهنگ کننده پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حاضر به اهداء دو کلیه، کبد، لوزالمعده و روده او شدند.

مسوول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این عمل را سومین عمل پیوند اعضای استان کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری بر شمرد و خاطرنشان کرد: دو کلیه، کبد، لوزالمعده و روده توسط تیم پیوند اعضای بیمارستان نمازی شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از بدن بیمار جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده شدند.

عباسی بیان کرد: خانواده این فرد مرگ مغزی هدف خود را رضای خدا و کمک به نیازمندان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با مرگ یک نفر می توان با اهداء عضو حداقل به سه نفر زندگی بخشید، از مردم انتظار می‌رود در این امر خداپسندانه همکاری و مشارکت خوبی داشته باشند.

مسوول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست برای ثبت نام و دریافت کارت اهداء عضو به واحد بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراجعه کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44036
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    خدایش بیامرزد

  2. ناشناس گفت:

    خدا رحمتش کنه ،خدا به پدر و مادرش صبر بده

  3. م . بهرامی گفت:

    از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته ، رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم اکبری صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم .
    خداوند قرین رحمتش فرماید .

  4. مریم گفت:

    چقدر انسان باید روح بزرگ و بخشنده ای داشته باشه که این کار رو انجام بده.خدا رحمتش کنه

  5. ناشناس گفت:

    ﻭﺣﻴﺪ ﺟﺎﻥﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ ﻛﻪ ﺗﻮ ومحمدﺑﻴﻨﻤﻮﻥ ﻧﻴﺴﺘﻴﻦ ﺑﻪ ﻋﻜﺴﺎﺗﻮﻥ ﻛﻪ ﻧﻜﺎﻩ ﻣﻴﻜﻨﻤ ﺩﻧﻴﺎ ﺗﻮ ﺳﺮﻡ ﺧﺮﺍﺏ ﻣﻴﺸﻪ,ﺧﺪﺍ ﺭﺣﻤﺘﺘﻮﻥ كنه

دیدگاه شما