شنبه 28 اردیبهشت 1392 - 12:07

پيوستن اعضاي ستاد قاليباف به هاشمي / رایزنی ها برای دیدار طلاب با مشایی

به گزارش بويرنيوز به نقل از پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، بسته های خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:

* با خبر شدیم که در بازپخش جدید مستند فعالیت های شهرداری تهران از شبکه آی فیلم  تغییراتی در محتوای قرائت شده لحاظ گردیده است که در طول مستند که با صدای مهران رجبی تهیه شده بارها از عبارت مدیریت جهادی به عنوان یکی از شعار های محمدباقر قالیباف استفاده می شود.

این در حالی است که در ماه های گذشته این مستند چند بار از شبکه های رسانه ملی پخش گردیده بود که در آن عباراتی با مضامین مدیریت جهادی وجود نداشت.

*همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی اعلام نتایج احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطلع شدیم که تلاش هایی برای برگزاری دیدارهای مشترکی بین طلاب و روحانیون با اسفندیار رحیم مشایی در حال پیگیری می باشد. در همین خصوص تعدادی از طلاب قمی با ثبت نام روحانیون در حال رایزنی برای دیدار طلاب با آقای مشایی در روزهای آینده می باشند.

*با تشدید فعالیت ها برای تشکیل ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، شخصیت ها و چهره های گوناگونی از طیف های سیاسی مختلف به عنوان مسئولین استانی ستاد های انتخاباتی آقای هاشمی انتخاب گردیده اند.

به عنوان نمونه یکی از فرمانداران اسبق قم(اصولگرا) به عنوان مسئول ستاد آقای هاشمی در قم و همچنین یکی از اعضای حزب منحله مشارکت به عنوان مسئول ستاد ایشان در یزد انتخاب شده است.

* شنده ایم که بعد از ثبت نام حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در موارد گوناگونی شاهد پیوستن برخی از اعضای ستادهای آقای قالیباف در استان ها به ستادهای آقای هاشمی بوده ایم که در همین مورد در هفته گذشته تعدادی از اعضای اصلی ستاد آقای قالیباف در یکی از استان های غربی به ستاد آقای هاشمی نقل مکان نموده اند که قرابت فکری برخی از اعضای ستاد این دو کاندیدا در نوع خود قابل تامل می باشد.

* مطلع شدیم که یکی از پایگاه مقاومت بسیج در شیراز در ابتکاری نو اقدام به تحویل گرفتن تجهیزات ماهواره ای از اهالی منطقه فعالیت و اهدای گیرنده های دیجیتال شبکه های سراسری به صورت رایگان به ساکنین نموده است که این طرح ابتکاری تا کنون با استقبال بالایی روبرو گردیده است.

* خبرهای رسیده به ما حکایت از  اعزام جمع کثیری از مسئولان ارشد قم به تایلند جهت شرکت در  برنامه ی فرهنگی پیرامون  افتتاح بقعه ای به نام شیخ احمد قمی(ره) و ساخت مسجد برای شیعیان تایلند را دارد که سفر تعداد بالای مدیران به همراه نزدیکانشان به تایلند از بودجه های شهری قم تامل برانگیز می باشد.

* به دنبال عدم نظارت کافی برروی آگهی نامه های تبلیغاتی و افزایش روز افزون آگهی های ضد فرهنگی در جدیدترین نوع آن شاهد درج آگهی فروش قسطی شلوار لی زنانه بودیم.

* یکی از موسسات جهادي  با نام خادم الشهدا در راستاي حركت هاي جهادي بنا دارد که اردوهای جهادی خود را در  منطقه زلزله زده بشاگرد در استان هرمزگان برگزار نماید که این حضور آن هم در فصل تابستان و با توجه به گرمای منطقه قابل تقدیر می باشد.

* با خبر شدیم که جلسه فعالین ستادهای مردمی دکتر سعید جلیلی با حضور ایشان جهت بیان شیوه های تبلیغاتی و راهبردهای انتخاباتی و مرامنامه فعالیت های تبلیغاتی ستادهای دکتر جلیلی امروز در تهران برگزار می گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43745
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما