جمعه 27 اردیبهشت 1392 - 11:22

طائب: هاشمی عامل دشمن نیست

ایسنا نوشت:

رییس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: انتخابات عرصه حماسه سیاسی است و همه ما باید در برابر آن تمکین کنیم تا فتنه دیگری اتفاق نیفتد و شاهد توطئه‌های دشمن در این عرصه نباشیم.

حجت الاسلام مهدی طائب در همایش «نبرد حماسی در پیچ تاریخی» در پاسخ به سوالی درباره تاثیر انتخابات ایران بر سوریه اظهار کرد: دشمن در سوریه در باتلاق گیر افتاده است و باید گفت که انتخابات ایران قطعا بر روی سوریه تأثیرگذار است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا رهبر معظم انقلاب جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای آقای هاشمی امضا کردند تصریح کرد: هاشمی عامل دشمن نیست و رهبر معظم انقلاب می‌خواهد ایشان را برای نظام نگاه دارد، همچنین در مجمع تشخیص مصلحت نظام همه افکار مختلف جمع شده‌اند، تاکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام یک خروجی مخالف با نظام نداشته است.

وی با اشاره حضور جریان‌های مختلف در روز آخر ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در میان اصول‌گرایان نامزدهای مختلفی وجود دارد اما آنان همچنان بر روی یک نفر تأکید دارند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به این‌که «رییس‌جمهوری باید بر سر کار بیاید که کشور را با همان سرعت موجود به پیش ببرد»گفت: باید دانست که آقای هاشمی نمی‌تواند این سرعت پیشرفت را در دولت بعدی ادامه دهد.

وی افزود: دشمن پیروزی نخواهد داشت و تنها کاری که می‌تواند بکند این است که مسلمانان را اذیت کند اما به شرطی که به مسلمانی خود پایبند باشیم و دست از آرمان‌های خود برنداریم.

وی اظهار کرد: پیچ تاریخی نقطه‌ای است که برای همگان مجهول و محل نزاع است، یک عده می‌خواهند تاریخ به آن‌جا برسد و عده‌ای می‌خواهند تاریخ به آن‌جا نرسد، اما مهم این است که از ابتدا تاکنون، خط مبارزه‌ای وجود داشته است و در نهایت باید تاریخ از این پیچ عبور کند، جبهه مقابل به دنبال مانع‌گذاری است، ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که رهبر معظم انقلاب تذکر نزدیک شدن به این پیچ تاریخی را به ما داده‌اند.

طائب خاطرنشان کرد:به کار بردن لفظ حماسه از سوی رهبر معظم انقلاب در عرصه سیاسی و اقتصادی بی‌دلیل و بی‌جهت نیست، حماسه در جایی اتفاق می‌افتد که جریان مخالف قوی‌ای وجود دارد و باید برای مقابله با این جریان، حماسه آفرید از این رو باید نامزدهایی که می‌گویند وضعیت اقتصادی را سامان می‌دهیم به معنای حرف خود توجه کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43512
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما