جمعه 27 اردیبهشت 1392 - 11:15

لیدرهای لنکرانی در کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید +تصاویر

کامران باقری‌لنکرانی در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی در محل حسینیه امام علی (ع) این شهر اظهار کرد: آن چه که اکنون چالش مدیریتی کشور بوده این است که باید در عرصه اقتصادی نشان دهیم که می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش بویرنیوز، وی گفت: برای این خواسته چند راه ‌حل وجود دارد که برخی معتقد به نسخه داخلی و آن هم از جنس اقتصاد مقاومتی بوده و بعضی هم توسل جستن به سایر کشورها را ملاک کار و سرلوحه برنامه‌های خود در اقتصاد قرار داده‌اند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری ادامه داد: اگر قطب توجه به سیاست خارجی را از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به سوی سایر کشورها تغییر دهیم باز هم از موضع ضعف وارد شده‌ایم و این به هیچ وجه به صلاح مملکت و مردم و نظام نیست.

باقری لنکرانی قوام و بقای انقلاب اسلامی را بر پایه اسلام ناب محمدی دانست و افزود: این اسلام در مقابل اسلام آمریکایی قرار دارد و اسلام آمریکایی منتهی‌الیه جریان سازش و در برابر جریان مقاومت است.

وزیر اسبق بهداشت در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر نحوه اتحاد و ائتلاف جبهه پایداری با سایر گروه‌های اصولگرا تصریح کرد: به رصد تحولات می‌پردازیم و فکر می‌کنم اقتضای گفتمان انقلاب و خط مقاومت بر این است که همه تلاش کنند با یک پرچم وارد انتخابات شوند.

وی با اشاره به این که هنوز در این زمینه صحبت کردن و در مورد پایان کار سخن گفتن زود است، عنوان کرد: باید اجازه بدهیم آرایش انتخاباتی به خوبی مشخص شود و آن‌گاه است که می‌توان تصمیم گرفت.

این کاندیدای احتمالی انتخابات در پاسخ به سؤالی در زمینه نوع و نحوه حمایت جریان اصلاح‌طلب از هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان دچار یک شکاف جدی در زمینه نحوه تعامل با رفسنجانی برای کاندیداتوری انتخابات شده‌اند.

لنکرانی در ادامه گفت: برخی به دلیل وضعیت نامبهم سیاسی خود و تنها برای رسیدن به منفعت احتمالی خودشان از وی حمایت کرده و برخی دیگر هنوز هم در جلسات خصوصی بدتر از عالیجناب سرخپوش وی را لقب می‌دهند.

وی حضور سلائق مختلف در چارچوب نظام جمهوری اسلامی را کمک بزرگی به برگزاری پرشور انتخابات دانست و گفت: افرادی که در این صحنه حاضر می‌شوند باید مراقبت کنند و اصل را بر دعوت گفتمانی قرار دهند نه دعوت به خود.

باقری لنکرانی دعوت به خود توسط کاندیداها را کاری پسندیده ندانست و گفت: باید افراد نمایندگی گفتمان را داشته باشند و لازم است که با نگاه گفتمانی پا به عرصه بگذارند نه نگاه شخصی و حزبی.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری افزود: اگر این اتفاق بیفتد انتخاباتی با نتیجه معنادار حاصل می‌شود.

وی نگاه روبه جلو را لازمه توسعه دانست و گفت: هرکسی در صحنه مدیریت کشور حاضر شود باید نگاه رو به جلو داشته باشد و ماندن در گذشته یعنی از دست دادن فرصت‌ها در آینده.

باقری لنکرانی انتخابات آینده را چند قطبی دانست و خاطرنشان کرد: مردم تنها بر مبنای گفتمان‌ها می‌توانند بهترین را انتخاب کنند.

وی که در جمع خبرنگاران اظهار نظر می‌کرد، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در صورت پیروزی در انتخابات از نیروهای کارآمد استانی در کابینه استفاده خواهیم کرد.

عضو جبهه پایداری افزود: کار خوبی را دولت نهم آغاز کرد و ما هم بنا را بر این گذاشته‌ایم که در صورت موفقیت از همه نیروهای کارآمد در کشور استفاده کنیم و بر همین اساس ملاک‌هایی همچون ایمان، کارآمدی و نوآوری را ملاک عمل برای چنین انتخابی گذاشته‌ایم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سئوال که به جز آیت‌الله مصباح که پدر معنوی جبهه پایداری محسوب می‌شود، آیا نظر جامعتین هم برای شما در انتخابات آینده مهم است یا خیر، عنوان کرد: ما با یک نگاه گفتمانی وارد انتخابات شده‌ایم و به هیچ روی به نگاه شخصیتی توجهی نداریم و با کاندیداهایی به ائتلاف و اتحاد احتمالی خواهیم رسید که تکلیف خود را با خط سازش و همچنین خط مقاومت مشخص کنند.

وی، جبهه پایداری را دارای یک هویت دانست و اذعان داشت: همه تصمیمات این شورا از خروجی دو کانال شورای مرکزی و شورای فقاهتی گذر خواهند کرد و تصمیمی که در شورای مرکزی گرفته می‌شود پس از تصویب در شورای فقاهتی لازم‌الاجرا خواهد بود.

کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری در توضیح دیدگاه و رویکرد این جریان سیاسی حاضر در صحنه انتخابات تصریح کرد: جبهه پایداری براساس حجت شرعی و همین مبنا در عرصه سیاسی حضور پیدا کرده و براساس ظن و گمان تصمیم‌گیری نمی‌کند.

وی، تکلیف‌محوری را از دیگر اصول پذیرفته شده این جبهه در اوضاع و احوالات سیاسی دانست و یادآور شد: با سلیقه سیاسی به انتخابات نگاه نمی‌کنیم و بین تکلیف شرعی و خوشامد این و آن تفاوت قائل هستیم.

باقری‌لنکرانی خود را در مقامی ندانست که بخواهد در مورد رد صلاحیت‌ها سخن بگوید و در همین زمینه بیان کرد: اظهارنظرهای کنونی خارج از چارچوب قانونی است، اما مطمئن هستیم که شورای نگهبان همانند گذشته و با تمسک به قانون و براساس رعایت ضوابط، نیروهای خودی و داخل چارچوب انقلاب و نظام را تأیید خواهد کرد.

کاندیدای اختصاصی جبهه پایداری در ارتباط با نوع و نحوه برخورد جبهه پایداری در انتخابات پیش‌رو با جریان انحرافی این‌گونه گفت که هیچ تعاملی با جریانی که در حاشیه دولت قرار دارد، نداریم و خط قرمز پررنگی میان ما و آن‌ها وجود دارد.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43504
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. استاد دانشگاه گفت:

    تا حالا ندیده بودم در یک همایش علمی که با پول بیت المال برگزار میشود تبلیغ سیاسی شود. عکسها متعلق به کنگره ملی اپیدمیولوژی است که با ریاست نبوی زاده برگزار شده و گویا باید پول بیت المال خرج تبلیغات لنکرانی شود. در همایش آسم و آرژی که نه انتخاباتی بود نه چیزی دکتر معین که رئیس انجمن اسم و آلرژی بود شرکت کرده بود چنان سرو صدایی به پاشد که نگو. حالا ببینم عدالت طلبان اینجا هم دنبال عدالت هستند یا نه

  2. عابر پیاده گفت:

    انشاله که دکتر لنکرانی رئیس جمهور آینده میباشد
    ثم استقامو…

    • علی گفت:

      تو فعلا پیاده گز کن اگه لنکرانی قبول شد میگم برات سه چرخه بخره

      • عابر پیاده گفت:

        پسرم من با هیمن پای پیاده گشتم و به حجت شرعی رسیدم که به لنکرانی رأی میدم حالا بخواد رأی بیاره بخواد نیاره!!!شما بهتره برای رأی دادنت حجت شرعی پیدا کنی!!که بیخ گردنت نمونه..خیرخواهانه گفتم.

        • ناشناس گفت:

          حتما حجت شرعی رو همونی بهت داده که حجت رو برای رای دادن به احمدی نژاد بر شماها تمام کرد !!!!!!!!! نه عزیزجان حجت به منظور آبادانی کشور بر ما تمام میشه نه مثل شما برای ویرانی کشور ، در ضمن ما می خوایم به کسی رای بدیم که علاوه بر اینکه همیشه یار رهبری بوده، خودش مجتهده …

        • حقوقی گفت:

          نظر هر کس فقط برای خودش حجت هست والسلام.

          کسی که جلوی یه نفر زانو میزنه مشخصه فردا رئیس جمهور بشه چیکار میکنه….

        • مرتضی گفت:

          تو بخاطر هدایتخواه میخوای به لنکرانی را بدی نه بر اساس عقل

    • باران گفت:

      آهای عبر پیاده بپر بالا
      هنوز یاد نگرفتی ثم استقاموا رو چه جوری مینویسن!
      به استاد دانشگاه:
      مگه پول بیت المال مال همه اس؟ واسه همه که نیست. مال اوناس. همونا….

  3. ناشناس گفت:

    مهمتر از اینکه همایش اپیدمیولوژی جایگاهی برای تبلیغات لنکرانی شده است کسانی را در تصویر به همراه نبوی زاده میبینیم که نه تنها تحصیلاتشان در زمینه درمان نیست بلکه از دانشگاه علوم پزشکی بازنشسته شده اند و بابت این بازنشستگی بالغ بر 250 میلیون تومان پول گرفته اند جناب آقای دکتر نبوی زاده فقط به این سوال پاسخ دهید که چرا هدایتخواه استاد اخلاق بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی در همایشی که هیج گونه ربطی به تحصیلات ایشون نداره دیده میشود .جناب آقای زارع ببینید که هدایتخواه چگونه از ارگان علوم پزشکی بهر ه برداری سیاسی میکند .

  4. استاد دانشگاه گفت:

    قابل توجه استاد محترم دانشگاه

    دکتر لنکرانی در سالن همایش فقط مقالشو ارائه داد اصلا تبلیغ نکرد مغرضانه حرف نزن

  5. صادق گفت:

    پس مگه دکتر معین غیر از ارائه مقاله اش کاری کرده بود؟ تازه دکتر معین کاندید نبود زمان حضورش هم هیچ انتخاباتی در حال برگزاری نبود ولی گویا از تهران پی گیر شده بودند که معین چرا دعوت شد؟
    در زمانه انتخابات و موقعی که ایشان کاندیدای اصولگرایان است و هدایت خواه هم اسکورتش میکند بجز هدف تاثیر بر دانشجویان چه بوده است. وانگهی نبوی زاده صادقی و سایر عمالشون هم حضور داشته اند

  6. از ياسوج گفت:

    خودمونيم اولين پاراگرافتون مشخص كننده آبكي بودن خبرتونه
    کامران باقری‌لنکرانی در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی در محل حسینیه امام علی (ع) این شهر اظهار کرد:
    پيداكنيد شهرتان را

  7. خیر خواه گفت:

    بویر نیوز محترم  حضور اقای دکتر لنکرانی در شهر یاسوج به جهت ارائه مقاله ای در کنگره علمی اپیدمیولوژی اجتماعی کشوری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  بود  که حدودا در هشت ماه پیش مقدمات ان انجام شده است و افراد مشخص شده در تصاویر  نیز  از کمیته اجرائی کنگره مذکور می باشند و هیچ ارتباطی با انتخابات اینده ندارد . لطفا مسائل علمی را   سیاسی نفرمایید  

  8. علی گفت:

    آقای عابر پیاده .مثل قدیمی هست که می گه .مادری که ار دخترش تعریف کند برای پسر خالش خوبه ،بزار ما از تو تعریف کنیم که به حجت رسیده ای نه خودت .خود بینی یک نوع توهم است

  9. ناشناس گفت:

    غيره بميره سر لو نينه
    بايد چند تا پيراهن ديگه پاره كنه فعلن زوده براش
    فقط هاشمي رفسنجاني

  10. سلام گفت:

    سلام،
    بویر جان چرا نظر مرا در مورد رفتن 20-30 نفر از طرف دانشگاه یاسوج و با هزینه دانشگاه به تهران (ریس و معاونیین و …… )در تاریخ 5/2/92 و ملاقات با لنکرانی را منتشر نکردی؟

  11. پرویزی گفت:

    هاشمی رفسنجانی ادم این حرفها نیست ونمیتونه گلیم خودشو ازاب بکشه میخواد ریاست جمهور باشه

  12. بد بخت -بیچاره گفت:

    هدایت خواه خودش مثل دورهای گذشته قدرت تصمیم گیری نداره وباید کسان دیگری برایش تصمیم بگیرند -این بار هم برایش تصمیم گرفتند بیچاره راهی ندارد -خیلی سخت نگیرید -این افراد مثل ربات هستند واز جای دیگری کنترل میشوند -نتیجه اش را در این هشت سال هم که مردم دیدند

دیدگاه شما