جمعه 27 اردیبهشت 1392 - 1:43

نماینده شورای مرکزی ستاد جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟

نماینده شورای مرکزی ستاد مردمی جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده در ثبت‌نام کاندیداهای گفتمانی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، سیاست نیروهای انقلابی به جای تبلیغ، تحلیل، تبیین و روشنگری عمومی است.

خبرگزاری فارس: تبیین و روشنگری رویکرد اصلی کاندیداهای گفتمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمد علوی‌تبار ‌در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خواست مقام معظم رهبری و همه نیروهای دلسوز و وفادار به انقلاب و نظام حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده در ثبت‌نام کاندیداهای گفتمانی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، سیاست نیروهای انقلابی به جای تبلیغ، تحلیل، تبیین و روشنگری عمومی است که امید است با چنین رویکردی پیش از هر چیز شاهد انتخاباتی آبرومند و در مرحله بعد انتخابی با بصیرت در روز 24 خرداد باشیم.

نماینده شورای مرکزی ستاد مردمی سعید جلیلی از کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توکل بر خدا ستادهای مردمی و کمیته‌های مختلف ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در این استان به تفکیک شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف تشکیل و دبیران ستاد در شهرستان‌ها و استان انتخاب شدند.

علوی‌تبار ادامه داد: بر این اساس در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، کهگیلویه، گچساران، باشت، بهمئی، چرام، لنده و بخش‌های مختلف از جمله قلعه‌رییسی، چاروسا، سوق، پاتاوه، مارگون، لوداب و زیلایی فعالیت ستادهای مردمی با به کارگیری نیروهای جوان و مخلص و حزب‌الهی آغاز که مورد استقبال عموم واقع شده است.

نماینده شورای مرکزی ستاد استانی و هماهنگ‌کننده ستادهای مردمی جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بدون شک آنچه از هر چیز دیگری مهم‌تر است حضور همگانی و با بصیرت مردم در انتخابات است که هدف ما نیز در این مسیر برنامه‌ریزی و خدمت به گفتمان امام، انقلاب و رهبری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43487
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما