پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 - 21:49

واکنش لنکرانی به خبر رد صلاحیتش

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به شایعه امکان ردصلاحیت خود گفت: فکر می‌کنم برخی از رفتارهای موجود در سطح بعضی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی رفتار قانونی و اخلاقی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کامران باقری لنکرانی امروز در حاشیه یک کنگره علمی بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی این شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال آنچه مهم است این بوده که باید انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

این وزیر اسبق کابینه دولت نهم ابراز کرد: برخی صحبت‌هایی که امروز می‌شنویم با واقعیت‌های جامعه متفاوت است که باید مراقبت کنیم و واقعیت‌ها را به خورد جامعه بدهیم.

وی حضور سلائق مختلف در چارچوب نظام جمهوری اسلامی را کمک بزرگی به برگزاری پرشور انتخابات دانست و گفت: افرادی که در این صحنه حاضر می‌شوند باید مراقبت کنند و اصل را بر دعوت گفتمانی قرار دهند نه دعوت به خود.

باقری لنکرانی دعوت به خود توسط کاندیداها را کاری پسندیده ندانست و گفت: باید افراد نمایندگی گفتمان را داشته باشند و لازم است که با نگاه گفتمانی پا به عرصه بگذارند نه نگاه شخصی و حزبی.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد انتخاباتی با نتیجه معنادار حاصل می‌شود.

باقری لنکرانی آفت کشور را حزب‌گرایی دانست و گفت: اصولگرایی حزبی و اصولگرایی فردی هم از این قاعده مستثنی نیست و نمی‌تواند برای اداره کشور مفید باشد.

وی نگاه روبه جلو را لازمه توسعه دانست و گفت: هرکسی در صحنه مدیریت کشور حاضر شود باید نگاه رو به جلو داشته باشد و ماندن در گذشته یعنی از دست دادن فرصت‌ها در آینده.

باقری لنکرانی انتخابات آینده را چند قطبی دانست و خاطرنشان کرد: مردم تنها بر مبنای گفتمان‌ها می‌توانند بهترین را انتخاب کنند.

وی در پاسخ به شایعه امکان ردصلاحیت خود گفت: فکر می‌کنم برخی از رفتارهای موجود در سطح بعضی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی رفتار قانونی و اخلاقی نیست.

باقری لنکرانی تصریح کرد: باید مراقبت کنیم که اظهارنظرها و خبررسانی‌ها منطبق با قانون باشد که از بدترین چیزها اشاعه شائبه در جامعه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43384
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما