پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 - 21:43

آتش نشان فداکار تهرانی کجا دچار حادثه شد؟‌+‌عکس

روز سه‌شنبه یک آتش‌نشان تهرانی به هویت امید عباسی حین انجام ماموریت دچار سوختگی و دودزدگی شدید شده بود که دیروز مرگ مغزی وی تایید شد.

به گزارش ایسنا، امید عباسی، فرمانده 35 ساله ایستگاه 68 سازمان‌آتش نشانی هنگامی که برای اطفای حریق در طبقه آخر یک ساختمان 10 طبقه مسکونی به محل حادثه واقع در شهرک شهید باقری رفته بود،به علت سوختگی شدید و دودزدگی دچار مصدومیت شدید و به بیمارستان پیامبران منتقل شد.

عباسی که در سال 79 به استخدام آتش‌نشانی پایتخت درآمده بود، پیش از اینکه دچار حادثه شود،به همراه همکارانش جان دختربچه‌ای 10 ساله را از مرگ حتمی نجات داده و وی را به فضایی امن منتقل کرده بود.این‌ آتش‌نشان فداکار همچنین پیش از این کارت اهدای عضو دریافت و آمادگی خود برای اهدای اعضای بدنش در صورت مرگ مغزی را اعلام کرده بود که بدن وی صبح امروز برای انجام معاینات پزشکی به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد.

دی ماه سال‌گذشته نیز یکی از آتش‌نشانان ایستگاه 81 آتش نشانی تهران به هویت “جواد محمدی” هنگام انجام ماموریت با خودروی سنگین تصادف کرده و جان خود را از دست داد که برخی از اعضای بدون وی نیز به بیماران نیازمند اهدا شد.




نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43374
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما