پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 - 20:44

همایش سراسری مسئولین و رابطین انصارحزب الله برگزار شد+قطعنامه پایانی

همایش سراسری مسئولین و رابطین انصارحزب الله سراسر کشور امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

خبرگزاری فارس: همایش سراسری مسئولین و رابطین انصارحزب الله برگزار شد+قطعنامه پایانی

به گزارش بویرنیوز به نقل از  فارس، همایش سراسری مسئولین و رابطین انصارحزب الله سراسر کشور که از ساعت ۹ امروز (پنجشنبه) ۲۶ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرده بود، ساعاتی پیش با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

 

این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعباس نبوی در یک بحث کلامی به ریشه‌های انحرافات حاکمیتی موجود در عرصه فرهنگ و راهکارهای مقابله با آن پرداخت و پس از وی، با سخنرانی سردار احمدی‌مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی کشور برای حضار به کار خود ادامه داد.

 

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در این همایش ضمن ارائه یک گزارش از وضعیت موجود و شرح عملکرد ناجا، درباره چالش‌های پیش رو و به منظور تشریک مساعی برای رفع معضلات فرهنگی موجود در سطح جامعه، به تبادل نظر با مسئولین و رابطین انصار حزب الله سرتاسر کشور پرداخت.

 

در ادامه و با توجه به موقعیت خطیر انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، برنامه همایش سراسری انصار حزب الله به تبادل نظر برای دستیابی به وحدت رویه در قبال تحولات پیش روی کشور در صحنه سیاسی گذشت که با سخنرانی مهدی محمدی کارشناس و تحلیل گر سیاسی آغاز شد.

 

این تحلیلگر سیاسی براساس اطلاعات موثق به تبیین وتشریح وضعیت موجود و ترسیم سناریوی پیش رو ازعملکرد جریان انحرافی و فتنه طی روزهای پس از اعلام نظر شورای نگهبان پرداخت و در یک جمع بندی بر لزوم اعلام برنامه منسجم و آمادگی در برخورد با هرگونه تحرکات سوء توسط جریان انحرافی و فتنه و همچنین بر ضرورت وحدت نامزدهای گفتمان انقلاب اسلامی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و لزوم اجماع برای حمایت از یک نامزد نیز از تصمیمات این همایش سراسری تاکید شد.

 

این همایش با رهنمودهای اخلاقی آیت الله حسینی زابلی، سخنرانی عبدالحمید محتشم دبیرکل انصار حزب الله و مدیر مسئول هفته نامه یالثارات الحسین ادامه یافت و با بیان تجربیات میدانی مسئولان انصار حزب الله شهرستان‌ها در برخورد با منکرات و فتنه‌های فرهنگی و سیاسی ضمن صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

با تکریم و درود متواتر به روان احیاگر اسلام در عصر حاکیمت کفر و الحاد حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، نشست سراسری انصارحزب‌الله کشور جهت هم‌اندیشی و هم‌افزایی برای پی‌جویی مبرم‌ترین مسایل انقلاب در تاریخ ۲۶/۲/۹۲ برابر نهم رجب‌المرجب در تهران برگزار گردید که مواردی را به عنوان مصوبه این نشست اعلام می‌دارد:

 

۱- در آستانه برپایی حماسه سیاسی انتخاب رئیس جمهور و شوراها، ضمن دعوت از همگان به درک موقعیت خطیر کشور در مقطع کنونی و اهتمام کامل در خلق حماسه عظیم سیاسی دشمن‌شکن، از رجال سیاسی جریان بزرگ اصولگرایی مصرانه خواستاریم، با تجمیع قوا و هم‌افزایی مومنانه معرفی نهایی کاندیدای واحد اصلح به ملت متعهد و انقلابی را فراهم آورند.

 

۲- از رئیس جمهور و دولت منتخب آینده انتظار می‌رود توجه جدی و سامان امر معیشت مردم داشته و با اهتمام ویژه به الگوی اقتصاد مقاومتی که مبتنی بر همسان ساز و کارهای اقتصاد نجاتبخش اسلامی و متناسب با مقتضیات سند چشم‌انداز توسعه و دهه پیشرفت و عدالت است را سرلوحه خدمات خود قرار دهد.

 

۳- دغدغه فرهنگ همچنان اولویت اصلی و در زمره مسایل وانهاده کشور محسوب می‌شود. شاخصه رشد و بالندگی ضروریات فرهنگی کشور است به هیچ وجه متناسب با انتظارات رهبری معظم انقلاب و امت وفادار و علاقمند انقلاب اسلامی نیست. در حالی که طی سال‌های انقلاب تحرکات و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و مردم به همگرایی بیشتر و شکل‌گیری ناتوی فرهنگی جهت ضربه و استحاله و نابودی فرهنگ انقلاب اسلامی ارتقاء یافته است.

 

علیهذا پی‌جویی و تلاش مستمر جهت پاسداشت و ترویج هویت حقیقی نظام اسلامی، دغدغه و رسالت همیشگی ما و همه باورمندان متعهد انقلاب اسلامی است.

 

۴- قوه قضائیه رکن رکین اجرای عدالت در نظام اسلامی است و صلاح و صواب و حسن اجرای عدل موجب حیات و بهروزی و سامان امور ملت و نظام خواهد بود. قانون‌شکنی‌ها و سوءاستفاده‌های متعدد از بیت‌المال امری سهل و قابل اغماض نیست. مسئولان و متصدیانی که دچار تخلف و خیانت به بیت‌المال و اخلال در معیشت مردم شدند و به هر دلیل موجه یا ناموجهی پرونده جرایم و خیانات آنان راکد مانده است باید در اولین فرصت مقتضی تاوان عمل زشت خود را در محکمه حق و عدالت بازپس دهند و درس عبرتی فراروی تمام مسولان آتی کشور قرار گیرد.

 

والسلام

انصارحزب‌الله

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما