پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 - 14:01

شوخی حنیف که در اوج عصبانیت قلعه نویی را خنداند

در اوج عصبانیت قلعه نویی ، مدافع استقلال حرفی زد که خنده سرمربی استقلال و ختم غائله را در پی داشت.

سايت گل –حنیف عمران زاده مدافع محبوبی است . او دیروز هم به محض بلند شدن از روی نیمکت (از طرف ایرانی ها )به شدت تشویق شد ، اما کسی نفهمید که چرا او دوبار با حرکات دست و (…) نسبت به هواداران حربف حرکت ناخوشایندی انجام داد . حرکتی که مورد اعتراض آرش برهانی هم قرار گرفت .

اما بعد از سوت پايان ديدار الشباب – استقلال  و در حالي كه آبي ها در خانه حريف يك برد فوق العاده به دست آورده بودند امير قلعه نويي باز هم از همان حركات منحصر  به فرد خود انجام داد كه حتي از نگاه تصويربرداران اماراتي دور نماند.

به گزارش گل ، قلعه نويي بعد از سوت پايان داخل زمين شد و در حالي كه به شدت از دست حنيف عمران زاده عصباني بود با اشارات دست  نكته اي را به او مي گفت.در نقطه مقابل حنيف هم مانده بود چه بگويد  و در حالي كه به نظر مي رسيد هر لحظه به شدت عصبانيت قلعه نويي افزوده  مي شود دخالت رحمتي و يكي دو بازيكن ديگر باعث شد آتش خشم قلعه نويي مثل پارسال دامن حنيف  را نگيرد.

با اين حال در لحظه جدا كردن اين دو نفر از هم حنيف حرفي زد كه هم خودش خنديد هم قلعه نويي عصباني را به خنده واداشت اما حالا اين سوال پيش آمده كه سرمربي استقلال از كدام كار شاگرد عجيب و غريبش شاكي بود و البته حنيف چه حرفي زد كه قلعه نويي در اوج عصبانيت خنديد و بي خيال تنبيه او شد؟

ظاهرا جمله عمران زاده چیزی جز معذرت خواهی البته به سبک خودش نبود .البته همه در استقلال با این واقعیت که کله حنیف بوی قرمه سبزی می دهد کنار آمده اند !

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43246
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما