پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 - 13:57

افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل های انرژی

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تائید افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل های انرژی در کمیسیون تلفیق گفت: در صورت تصویب در جلسه هفته آینده مجلس عرضه بنزین بصورت دو نرخی خواهد بود.

 ایلنا: عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تائید افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل های انرژی در کمیسیون تلفیق گفت: در صورت تصویب در جلسه هفته آینده مجلس عرضه بنزین بصورت دو نرخی خواهد بود.

سید مهدی موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت در بودجه سالجاری کسب درآمد ۱۲۰هزار میلیاردتومان از طریق افزایش قیمت حامل های انرژی را پیش بینی کرده است افزود: که در صورت تصویب آن، باید قیمت حامل های انرژی چند برابر گران می شد، اما این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق رد شد.

وی تصریح کرد: شرایط فعلی کشور در زمینه اقتصاد، تولید و تورم مطلوب نیست و با گران شدن قیمت حامل های انرژی چیزی جز بالا رفتن تورم و رکود شدید اقتصادی نصیب کشور نمی شود.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن هزینه های دولت، کمیسیون تلفیق با افزایش ۳۸ درصدی حامل های انرژی موافقت کرد بنابراین با افزایش قیمت برای تمام حامل های انرژی است بیشترین درصد افزایش قیمت در بنزین و گازوئیل خواهد بود.

وی در مورد قیمت احتمالی بنزین گفت: بنزین همچنان با دو نرخ در جایگاه ها عرضه خواهد شد، که برای بنزین سهمیه بندی مبلغ ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان و برای بنزین آزاد مبلغی در حدود ۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مورد زمان اجرای این طرح گفت: در انتظار شروع به کار مجدد مجلس در هفته آینده و تصویب لایحه در صحن علنی هستیم، در صورت تصویب در مجلس شورای اسلامی به دولت مجوز افزایش قیمت داده خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43241
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مستضعف گفت:

    بابا شما که خودتان می گویید در وضعیت تورم ونابسامانی تولید وفشار زیاد بر قشر ضعیف جامعه هستید پس با کدام استدلال عقلیمی خواهید گران کنیید خدا به داد مردم ضعیف ومتوسط جامعه برسد شما که یک روغن را با شایعه اش نتوانستید کنترل کنید

دیدگاه شما