سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 - 10:24

بشار اسد آدم اسرائیل است!+تصاویر

سایت العربیه فارسی(Al Arabiya) نوشت: «افرایم هلوی، رئیس سابق سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد، اخیرا در مصاحبه ای گفته است که بشار اسد دشمن اسرائیل نیست بلکه مرد تل آویو در دمشق است. وی افزود: “اسرائیل از زمان آغاز اعتراضات در سوریه همیشه این مسئله را مد نظر قرار داده که این مرد(بشار اسد) و پدرش پس از توافقنامه آتش بس بین دو کشور در سال 1974 توانستند به مدت 40 سال آرامش و صلح را در نوار مرزی جولان با اسرائیل حفظ کنند.”»

 

بنابر این گزارش، مجله آمریکایی “فورین افیرز” با عنوان “مرد اسرائیل در دمشق” گزارشی را منتشر کرد که در آن هلوی گفته است : «حتی هنگامی که جنگ میان اسرائیل و لبنان در سال 1982 در گرفت، جبهه بلندی های جولان آرام باقی ماند. ادامه درگیری ها در سوریه افراط گرایان را به این کشور خواهد کشاند و در نتیجه آن، کشورهای همسایه اسرائیل از جمله لبنان، اردن و عراق ناامن خواهند شد.»

 

 

هلوی ادامه داد: «سقوط ناگهانی دولت بشار اسد در سوریه باعث می شود که سلاح شیمیایی از کنترل دولت این کشور خارج شود و این تهدیدی برای امنیت منطقه خواهد بود. به رغم حمله اسرائیل علیه مواضعی در دمشق اما تل آویو از طریق کانال های سری و علنی به بشار اسد این پیام را رسانده است که اسرائیل در جنگ داخلی سوریه بر موضع بی طرفانه خود خواهد ماند.»

 

به گفته ” هلوی” این پیام ظاهرا با استقبال اسد روبرو شده است چرا که پس از حملات اسرائیل علیه سوریه، مقامات این کشور تنها به محکومیت حملات بسنده کرده اند.

 

پیش از نیز رسانه های صهیونیستی، سخنان رهبر شورشیان سوری مبنی بر اتحاد ایران، حزب الله و اسرائیل برای بقا بشار اسد را بازتاب داده بودند. این شورشی مدعی است حمله اسرائیل به سوریه برای ممانعت از دستیابی شورشیان به سلاح های ایران بوده است!

 

در حالی این سخنان مطرح می شود که بارها شورشیان سوری اعلام کردند که هیچ مشکلی با صهیونیست ها ندارند و اسرائیل را به عنوان متحد دولت خود می داند.106

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=42570
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما