دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 - 22:21

سفر ناطق و خاتمی به شهرهای مختلف کشور برای تبلیغ هاشمی

«ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری با رویکردهای بی‌سابقه و جدیدی به‌زودی فعال خواهد شد.»

پارسینه با اعلام این مطلب نوشت: «بر اساس اخبار رسیده، آقایان علی‌اکبر ناطق نوری و سید محمد خاتمی برای تبلیغ هاشمی به شهرهای مختلف کشور سفر و به نفع هاشمی سخنرانی می‌کنند.

بر طبق تصمیمات اتخاذشده، هیچ پوستر و بنر تبلیغاتی برای هاشمی منتشر و نصب نخواهد شد و شیوه تبلیغات کاملا متفاوت با دوره‌های پیشین است.

ریاست ستاد انتخاباتی هاشمی را علی مطهری و بیژن نامدار زنگنه بر عهده خواهند داشت.

هیچ‌یک از اعضای خانواده هاشمی حق حضور در ستادها و انجام مصاحبه با رسانه‌ها را نخواهند داشت.

کابینه احتمالی هاشمی در صورت پیروزی در انتخابات از وزرای سابق و کابینه‌های قبلی هاشمی نخواهد بود و از چهره‌های جدید استفاده خواهد شد.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=42484
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مجتبوی گفت:

    خدا نکنه این حرفا راس باشه ، چرا که تمامی هم و غم ما پیر و پاتالا اینه یه پیش کسوت با تجربه بیاد و پیشکسوتا رو بیاره تو گود تا گندکاریای جوونای پرمدعای دودمان بر بادده رو یه جوری راس و ریس کنن.چه کسی بهتر از دکتر ولایتی برای وزارت امور خارجه خواهد بود و یا بهتر از رضائی برای دفاع و یا بهتر از قالیباف برای کشور بهتر از ری شهری برای اطلاعات بهتر از میرسلیم و غرضی و ………دیگران که هیچ کدوم از برتر ها زیر بیدق هیچ کدوم از تازه بدوران رسیده ها نمیرن و نتیجه میشه همین آش شله قلمکاری که ملاحظه میکنین . حرف من یه چیزه و اون اینکه تجربه پیران ، انرژی جوانان. پاینده ایران اسلامی

دیدگاه شما