دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 - 15:42

رونمایی رسمی احمدی‌نژاد از مدل «پوتین-مدودف»

محمد جواد قائمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با سایت بلاغ با اشاره به اینکه که  قانون صراحتا مقامات رسمی نظام را در مسئله انتخابات ، از هر گونه فعل و قولی که شائبه ی دخالت شخصی یا طرفداری از شخص خاصی را بدهد صراحتا نهی کرده است افزود:حضور احمدی نژاد در ستاد انتخابات در معیت مشایی و طرفداری از وی صد در صد خلاف قانون بوده و باید پاسخگوی اعمال خود به مردم باشد.

وی با اشاره به مرخصی گرفتن احمدی نژاد برای حمایت از مشایی خاطر نشان کرد: مرخصی گرفتن،احمدی نژاد را از داشتن عنوان و مسئولیت ریاست جمهوری فارغ نمی کند و به او اجازه ی چنین فعالیت هایی را نمی دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه احمدی نژاد با این کار می خواهد مدل پوتین – مدودف را اجرا کند، افزود: احمدی نژاد با این همراهی خواست به اذهان عمومی مردم پیامی بدهد که احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد این همان مدل پوتین -مدودف است، ولی پوتین و مدودف هیچگاه اینگونه وارد عرصه انتخابات نشدند و هیچ کدام دیگری را بر مردم تحمیل نکردند بلکه هردو با اقبال عمومی مردم به موفقیت رسیدند.

وی همچنین در رابطه با حضور هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات تاکید کرد: هاشمی با دیدگاه جمع کردن آرای خاکستری به به این عرصه گذاشت.

قائمی در ادامه افزود: هاشمی فکر می کند ضعفهای احمدی نژاد می تواند حقانیت او را تضمین کند و خود را منجی ایران می داند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=42339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما