دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 - 14:48

طی ادعایی عجیب / رئیس ستاد احمدی‌نژاد در گچساران زمان دقيق فتنه92 را مشخص كرد

 يداله مرادي از حاميان و طرفداران احمدي نژاد امروز گفتگوي عجيبي را با خبرگزاري فارس انجام داد.

به گزارش بويرنيوز، در بخش هايي از اين گفتگو مرداي ادعاهاي عجيبي را مطرح نموده است.

رئیس ستاد مردمی احمدی‌نژاد در گچساران در سال 84 عنوان کرد: اکنون بوی فتنه به خوبی در فضای سیاسی استشمام می‌شود و می‌توان فهمید که فتنه‌گران به زعم خود تا اندازه زیادی خواسته خود را محقق شده می‌بینند.

مرادی تصریح کرد: شرایط زمانی فتنه 92 با فتنه 88 متفاوت است چراکه فتنه 88 بعد از انتخابات رخ داد ولی فتنه 92 پیش از انتخابات رقم خواهد خورد و رمز آشوب نیز تغییر کرده است.

وی شکست برای فتنه‌گران در پروژه 92 را حتمی دانست و گفت: کشور در برابر ترفندها و توطئه‌ها واکسینه شده و امروز اگر فتنه‌گران با کارت‌های جدید وارد میدان بازی شده‌اند ولی دست آن‌ها از مدت‌ها پیش‌، رو شده است.

این فعال سیاسی، مطبوعاتی اصولگرا ادامه داد: عده‌ای در این میان نه برای فتنه‌انگیزی بلکه برای رسیدن به مطامع خود ناخواسته آلت فتنه شده‌اند که سرنوشت خوبی برای آن‌ها از هم‌اکنون قابل تصور نیست./فارس

به گزارش بويرنيوز، آيا اين پيشگويي مرداي از اين كه قبل از انتخابات در كشور فتنه درست مي شود مطابق با گفته هاي رهبري و نامگذاري سال به نام حماسه سياسي است؟ در حالي كه رهبر انقلاب در فرمايشات تاريخي خود از همه سلايق براي حضور در انتخابات دعوت كرده اند چرا امثال جناب مرادي سعي دارند با القاي تشكيل فتنه قبل از انتخابات اذهان مردم را تشويش كنند.

جريان انحرافي و فتنه هر دو لبه يك قیچی هستند و جالب آنكه آقاي مرادي فقط خطر فتنه را حس كرده و حمايت ايشان از احمدي نژاد مانع از آن شده تا خطر جريان انحرافي كه اين روزها استعداد و پتانسيل ويژه اي براي فتنه آفريني را دارد را حس نكرده اند.

خوب است تا مسئولان اين روزها مسئولانه تر از انتخابات سخن بگويند و با كلام خود مردم را به تشكيل حماسه سياسي سوق دهند نه آنكه با القاي فتنه قبل از شور انتخابات را از مردم بگيرند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=42286
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    مرادی کی تا حالا فعال سیاسی شده ایشان از حزب توده به جریان انحراف رسید بنابر این ایشان یک منحرف سیاسی است نه فعال سیاسی زیرا فعال سیاسی که اینقد اشتباه نمی کنه

  2. فعال سیاسی گفت:

    آقای مرادی سالهاست با نام فتنه نون میخورند. ولی به زودی …….

    • ؟؟؟؟؟ گفت:

      متأسفم ببینید واقعا چه کسانی اند که از الان با تبلیغات عجیب و جدید دارند به جای شور و ایجاد حماسه سیاسی حماسه فتنه می آفرنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. باران- گچساران گفت:

    آقای مرادی که رئیس دفتر …… بوده اند بهتر است جواب منطقی، عقلانی و بدون توهم برای طرفداری آشکار رئیس جمهور از فرد مورد نظرشان برای ارایه به اطرافیان و همشهریان داشته بدهند. این قانون گریزی و فتنه است یا اعتراض به یک رویداد؟؟؟؟؟
    البته ببخشید آقای مرادی جواب منطقی دارند و لابد توصیه امام زمان (عج) به همراهی مشایی بوده. (اینم دلیل منطقی و عقلانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    آقای مرادی دقت کردین که آقای رئیس جمهور چطور بادیگارد مشایی شده بود؟؟؟؟ یا اینم ندیدین؟؟؟ آخه شماها خیلی چیزارو نمی بینین و بهتره بگم نمیخواین ببینین.

دیدگاه شما