جمعه 20 اردیبهشت 1392 - 19:05

عارف بدون همسرش آمد/توضیح رضایی درباره کارناوال انتخاباتی‌اش/ قالیباف واقعی ثبت نام کرد!/ ثبت نام 366 داوطلب در پایان روز چهارم+ حاشیه‌ها و تصاویر

ثبت نام یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح روز سه شنبه  17 اردیبهشت آغاز و تا شنبه 21 اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.
داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصوير كليه صفحات آن و 12 قطعه عكس 4*6 جديد كه در سال جاري گرفته باشند از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعدظهر برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کنند.
انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:
1- از رجال مذهبي ، سياسي . 2- ايراني الاصل . 3- تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران . 4- مدير و مدبر . 5- داراي حسن سابقه و امانت و تقوي . 6- مؤمن و معتقد به مباني جمهوري اسلامي ايران و مذهب رسمي كشور.
در روز سوم علی فلاحیان، محمد باقر خرازی، احمدزاده کرمانی، غرضی و چندین چهره غیر مشهور ثبت نام کردند.
بنابر اعلام وزارت کشور تاکنون 243 نفر به عنوان داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام کرده اند.حاشیه نگاری مشرق از چهارمین روز ثبت نام‌ها

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق مستقر در وزارت کشور، چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ستاد انتخابات کشور با حاشیه هایی همراه بود.

صبح امروز فردی که مدعی بود فامیل وی “قالیباف ” به وزارت کشور مراجعه کرد. این آقا مدعی بود که وی قالیباف واقعی است و شهردار تهران عنوان وی را دزدیده است چون پیشه او قالیبافی بوده!

حوالی ساعت 9 صبح زمزمه های حضور محمدرضا عارف شنیده شد و دقایقی بعد وی به همراه مرتضی حاجی، جعفر توفیقی و جمعی از مشاوران خود وارد وزارت کشور شد. خیلی از خبرنگاران و عکاسان انتظار داشتند عارف به همراه همسر خود برای ثبت نام به وزارت کشور بیاید ولی این پیش بینی غلط از آب درآمد. عارف در نشست خبری که پس از ثبت نام برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره دانشجویان ستاره دار گفت که ” از همه دانشجویان ستاره دار عذرخواهی می کند.” این اظهارنظر باعث شد تا تعدادی از خبرنگاران اصلاح طلب شروع به تشوبق عارف کنند.

عارف در پاسخ خبرنگار دیگری که معتقد بود وی دیگر پیر شده و باید جای خود را به جوانان بدهد، تاکید کرد که ” من هنوز جوان هستم!” معاون اول دولت خاتمی خودش را مرد عمل معرفی کرد و گفت “بگم بگم” راه نمی اندازد.

از دیگر حاشیه های امروز ثبت نام در وزارت کشور حضور فردی بود که ادعا می کرد از آلمان برای ثبت نام به ایران آمده است. این آقا خود در بیان سن خود گفت که بین از ” نیم قرن” سن دارد! حامیان این داوطلب به گفته خودش تعدادی از همشهری ها و چند سایت خبری هستند.

معاون بین الملل بیمه ایران، اکبر اعلمی نماینده ادوار مجلس، چند خانم با پوشش خاص، دوباره با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور توجه خبرنگاران را به خود جلب کردند.

حضور حدادعادل عضو ائتلاف پیشرفت در ستاد انتخابات وزارت کشور خبرنگاران و عکاسان را به جنب و جوش وا داشت. وی در بدو ورود در پاسخ به سوالاتی که از سوی خبرنگاران مبنی بر وجود اختلاف میان اعضای ائتلاف  مطرح شد، تاکید کرد که حتمان نباید همه ما با هم ثبت نام کنیم و این کار ما برای راحت بودن خبرگاران انجام شده است! حداد البته یکی از اولویت هایش را ایجاد فضایی برای ازدواج آسان جوانان عنوان کرد.

علیرضا زاکانی نیز با حضور در وزارت کشور مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرد.البته وی پیش از عزیمت به وزارت کشور به حرم مطهر امام راحل رفته و با آرمان های ایشان تجدید بیعت کرده بود.

شایعه حضور افراد خاص که تاحدی نیز قابل اعتنا است در بین خبرنگاران مستقر در وزارت کشور به گوش می رسد. برخی ساعت های متفاوتی را برای حضور این چهره های خاص مطرح می کنند.

پس از حضور چهره هایی نظیر عارف، حدادعادل و زاکانی که خبرنگاران را به جنب و جوش وا داشت، ستاد انتخابات کشور تا چند ساعتی را در آرامش و سکوت خبری گذراند.
علی احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش احمدی نژاد نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور ثب نام کرد. حضور وی گمانه زنی های در مبنی بر اینکه شاید علی احمدی کاندیدای دولت باشد تقویت کرد ولی وزیر سابق آموزش و پرورش این شایعه را قویا رد کرد.
آقایی که خود را قهرمان قدیمی بکس آسیا معرفی کرد نیز سوژه خبرنگاران برای سوال های گوناگون شد. این فرد چندین حرکت نمایشی بکس را اجرا کرد.
محسن رضایی حدود ساعت 15:30 وارد ستاد انتخابات کشور شد. برادر، همسر، مشاوران و تعدادی از مشاوران وی را همراهی م کردند. نکته قابل توجه کارناوالی از هواداران محسن رضایی بود که تا مقابل وزارت کشور وی را همراهی می کردند. این افراد که پرچم های نارنجی و فیروزه ای به همراه داشتند با شعارهایی نظیر “رضایی رضایی حمایتت می کنیم” و ” سلام بر خمینی درود بر رضایی”، از حضور وی در انتخابات حمایت می کردند.
محسن رضایی نیز پیش از ورود به ساختمان وزارت کشور دقایقی بر روی وانت تبلیغاتی هواداران خود رفت و برای آنان سخنرانی کرد. البته دقایقی بعد سید صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد که راه اندازی کارناوال انتخاباتی توسط کاندیداها خلاف قانون است. رضایی البته افرادی که همراه وی بودند را راهپیمایان نمازجمعه خواند!
البته حضور محسن رضایی حاشیه های جالب تری نیز داشت. وی پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در نشست خبری حاضر شد و با قرائت شعر ” سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد، آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد” اظهاراتش را شروع کرد.

__ در ادامه مشروح اتفاقات امروز در وزارت کشور را می خوانید؛

محمد رضا عارف ثبت‌نام کرد   9:03محمد‌رضا عارف معاون اول دولت خاتمی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وی را در این ثبت نام، حاجی صوفی، معتمدی، توفیقی و حسن رسولی همراهی می کردند.

عارف پس از ثبت نام اظهار داشت: از همین حالا تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج پایبند به قانون هستم‬.

معیشت، منزلت و عقلانیت به همراه زندگی آبرومندانه و شرافتمنداته در سایه کشورداری خردمندانه دو شعار انتخاباتی محمدرضا عارف در انتخابات است که در این باره گفته است: تحقق زندگی آبرومندانه در گرو کشورداری مبتنی بر عقلانیت است، خردبازی باید جای سیاست بازی را بگیرد. به همین خاطر معیشت، عقلانیت و منزلت را گفتمان دولت آینده می دانم.

دولت من دولت اصلاحات نیست/ با شریعتمداری، جهانگیری و مهرعلیزاده به اجماع می‌رسیم

محمدرضا عارف کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات یازدهم پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کنفرانس خبری خود  با بیان اینکه روند اجماع در جبهه اصلاحات به خوبی پیش می رود و امیدواریم طی روزهای آینده نتیجه آن به استحضار مردم برسد، گفت:ما برنامه برای رشد و تعالی اقتصادی داریم و قطعا می‌توانیم تورم را کنترل کنیم و انضباط مالی را به وجود بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه توانایی اداره کشور را دارد ولی حرف آخر را مردم می‌زنند، درخصوص رد صلاحیتش هم گفت: من دلیلی بر رد صلاحیتم نمی‌بینم چرا که در گذشته در چارچوب همه ارزش‌ها کار کردم و قانونمدار هستم.

عارف با تاکید بر اینکه نگاه جناحی و باندی در دولتم نخواهم داشت بلکه راهکار من شایسته‌سالاری است، درخصوص اجماع اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اجماعی بین بنده، شریعتمداری، جهانگیری و مهرعلیزاده در حال شکل‌گیری است.

وی در پاسخ به سوالی درباره رنگ انتخاباتی اش گفت: رنگ انتخاباتی ام سفید و رقیب اصلی من عدم حضور مردم است.

زاکانی مقدمات ثبت نام خود را در یازدهمین دوره انتخابات انجام داد

علیرضا زاکانی باحضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام و شهدا تجدیدمیثاق کرد.

وی قرار است پس از حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین زیارت قبور شهدا، پیش از ظهر امروز به وزارت کشور برود و داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم می‌شود.

جلیلی ثبت نام کند با او ائتلاف می‌کنم/ جلیلی گفت آمدنش معلوم نیست

علیرضا زاکانی دبیر کل جمیعت راهپویان انقلاب اسلامی در بدو ورود به ستاد انتخابات وزارت کشور درجمع خبرنگاران گفت: هنوز رنگ انتخاباتی‌ام را انتخاب نکردم اما مرامنامه‌ام این هفته منتشر می‌شود که شامل اصول و راهبردهایی است.

زاکانی با بیان اینکه به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم گفت:اگر آقای جلیلی در انتخابات ثبت نام کند، با او  ائتلاف می‌کنم ولی در جلسه‌ای که با او داشتم، گفت که آمدنش هنوز مشخص نیست.

وی همچنین درخصوص آرایش صحنه انتخابات گفت:هنوز کاندیداها به صورت کامل ثبت نام نکرده‌اند و نمی‌توان اظهار نظر کرد.

حدادعادل در انتخابات رياست جمهوري يازدهم ثبت نام كرد    10:20

غلامعلي حدادعادل، اولين عضو ائتلاف براي پيشرفت با حضور در وزارت كشور نام خود را در جمع كانديداهاي يازدهيمن دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت كرد.

حسین نجابت و حسین مظفر دو همراه غلامعلی حداد عادل بودند.

حداد عادل متولد ۱۳۲۴ از تهران داراي مدرك تحصيلي فوق لیسانس فیزیک، دکتراي فلسفه و عضو هیئت علمی گروه فلسفه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است.

اين كانديداي ائتلاف براي پيشرفت، رییس سابق مجلس شورای اسلامی ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی است. وی همچنين اولین رئیس غیر روحانی مجلس شورای اسلامی بود. وی چهره ماندگار سال ‏۱۳۸۷‏ در رشته فلسفه‌است. حدادعادل به عنوان نفر اول در حوزه انتخابیه تهران در ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ به مجلس نهم نیز راه یافت.

حداد عادل كه به همراه علي اكبر ولايتي و محمدباقر قاليباف عضو ائتلاف براي پيشرفت است به عنوان اولين كانديداي اين ائتلاف براي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت نام كرد.

علت حمایت‌هایم از قالیباف بی‌انصافی‌های روا شده در حق اوست

غلامعلی حدادعادل عضو ائتلاف پیشرفت پیش از ثبت‌نام در یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: همه‌ عوامل موثر در انتخاب گزینه‌ نهایی ائتلاف پیشرفت را به کار می‌گیریم؛ نظرسنجی یکی از عوامل است.

وی در پاسخ به اینکه شما از قالیباف حمایت کردید، آیا گزینه نهایی ائتلاف آقای قالیباف است، گفت: اظهارنظرم و حمایتم از قالیباف به معنای این نبود که گزینه نهایی ائتلاف است بلکه اگر علیه هر کس دیگری بی‌انصافی می‌شد از او حمایت می‌کردم کما اینکه اگر علیه ولایتی هم صحبت کنند،من از ولایتی دفاع می‌کنم.

حداد عادل در پاسخ به این سوال که چرا اعضای ائتلاف به همراه یکدیگر ثبت نام نمی کنند، گفت: ائتلاف ما به معنای این نیست که هر 3 نفر با هم ثبت نام کنند بلکه اصول دیگری دارد.

زاکانی در انتخابات رياست جمهوري يازدهم ثبت نام كرد     11:30

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی ساعت 7 صبح در حرم مطهر امام خمینی(ره) حاضر شد و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین زیارت قبور شهدا، به سمت وزارت کشور راهی شد.

بازدید مدیرکل امور اجرایی شورای نگهبان از ستاد انتخابات کشور
علیرضا نیلچی مدیرکل امور اجرایی شورای نگهبان صبح امروز از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

 

وی در این بازدید از نزدیک در جریان فرآیند مراحل ثبت نام و فعالیت‌های ستاد انتخابات کشور قرار گرفت.

اعلمی یکبار دیگر شانسش را برای عبور از فیلتر شورای نگهبان را امتحان کرد

اکبر اعلمی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

اعلمی در انتخابات مجلس هشتم و انتخابات ریاست جمهوری هم رد صلاحیت شد و جالب است که یک بار دیگر با حضور در این عرصه قصد دارد شانسش را برای عبور از فیلتر شورای نگهبان امتحان کند.

البته روز 4 اردیبهشت ماه بود که اکبر اعلمی با حضور در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در انتخابات پیش رو کاندیدهای اصلاح طلب واقعی حضور ندارد و به نظر می‌رسدکه بعضی از جریانات طبق معمول می‌خواهند برخی افراد را به عنوان اصلاح طلب معرفی کنند، بنده به این نتیجه رسیدم که به عنوان یک شخصیت اصلاح طلب وارد میدان رقابت‌ها شوم.

وی افزود: شعاری که انتخاب کرده ام «احیای منشور نوفل لوشاتو» است که ان شاءالله برای توضیح این شعار بیانیه‌ای صادر خواهم کرد.

علی احمدی هم ثبت نام کرد

علیرضا علی‌احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش احمدی نژاد به عنوان سومین وزیر دولت نهم هم در انتخابات ثبت‌نام کرد.

علی‌احمدی در حالی در چهارمین روز ثبت‌نام‌ از داوطلبین انتخابات یازدهم به وزارت کشور مراجعه کرد که طی 3 روز گذشته صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، محمد سعیدی‌کیا، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، سیدمحمد غرضی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، حجت‌الاسلام سید محمدباقر خرازی، روح‌الله احمدزاده کرمانی و  شهرام علمداری، ثبت‌نام خود در انتخابات یازدهم را قطعی کرده بودند. امروز و در روز چهارم، پیش از او، محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل و علیرضا زاکانی با ورود به ستاد انتخابات، در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند.

کاندیداتوری من هیچ ربطی به احمدی‌نژاد ندارد/ مستقل آمده‌ام

علیرضا علی احمدی در کنفرانس خبری که پس از ثبت نام در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ساختمان وزارت کشور برگزار شد گفت: ‫هدف بنده از اعلام نامزدی در این انتخابات این است که از توانمندی هایی که در حوزه های علمی و اسلامی دارم برای طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تحقق آرمانهای ملت ایران استفاده کنم و با عزم جزم و با تجربه اجرایی قوی که در دستگاه های مختلف و از جمله در وزارت آموزش و پرورش ، صنعت نفت و همچنین دانشگاه پیام نور به دست آوردم،  بتوانم پاسخگوی نیازهای دهه عدالت و پیشرفت باشم‬.

‫وی با اشاره به شعار دولت احتمالی خود گفت: شعار دولت ما پیشرفت در تراز ملت ایران است و امیدوارم بتوانم دینم را به جامعه ادا کنم‬

‫علی احمدی با اشاره به  ویژگی های مثبت دولت احمدی نژاد اظهار داشت: بنده ویژگی های مثبت دولت نهم و دهم را قبول دارم و از حاشیه هایی که وجود دارد پرهیز می کنم و هزینه برای کشور درست نمی کنم‬.

‫این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: کاندیداتوری بنده هم هیچ ربطی به تصمیمات آقای احمدی نژاد ندارد و نخواهد داشت و هیچگاه ‬نگفتم از خط مشی احمدی نژاد پیروی می کنم.

‫وی با بیان اینکه خود را در تقسیم بندی های موجود اصولگرا می دانم نه اصلاح طلب اظهار داشت: ‫ولی در مرام کاری بنده تمام افرادی که بتوانند بر اساس شایسته سالاری پاسخگوی نیازهای جامعه باشند،جای دارند و می توانند در دولت من‬ حضور داشته باشند.

‫علی احمدی رنگ دولت خود را  رنگ همدلی و اعتماد زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ‫بنا ندارم به نفع کسی صحنه را ترک کنم‬ و ‫به عنوان یک شخصیت علمی، سیاسی به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده ام‬

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در عرصه های اقتصادی، برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت راهبردی تدوین کرده ام‬ تصریح کرد: ‫ما به دنبال اشتغال آفرینی و تولید ملی براساس دانش های نوین هستیم‬ و تولید مشاغل خدماتی در رسته های مختلف و تعاملات اقتصادی با کشورهای منطقه ای و اسلامی را در دستور کار داریم‬.

‫ وی اضافه کرد: ما برای تجاری سازی دستاوردهای دانش بنیان و توسعه پارکهای علم و فناوری تلاش خواهیم کرد.‬

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران ‫مبنی بر اینکه  اگر مشایی ثبت نام کند باز هم شما در صحنه می مانید؟‬ گفت: ‫بنده کاملا مستقل در صحنه حضور پیدا کردم،آخر چه رابطه ای بین من و مشایی وجود دارد‬؟

‫وی با تشریح بخشی از سوابق خود در حوزه های اجرایی اظهار داشت: ‫بنده همانند سایر نامزدهای تسلیم قانون خواهم بود.

مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد/ تقاضای نجار از داوطلبان

مصطفی محمد نجار وزیر کشور دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند ثبت نام داوطلبان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های ثبت نام کنندگان از داوطلبان قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت که تا کنون از 336 داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام شده،که از این تعداد 8 نفر زن بوده اند.

وزیر کشور تاکید کرد: از داوطلبان خواهش میکنم ثبت نام را به فردا موکول نکنند.

محمدنجار با بیان اینکه همکاران ما با آغوش باز از نامزدها پذیرایی کرده اند، گفت: مراحل ثبت نام در حداقل زمان ممکن انجام شده است.

وی با ابراز تشکر از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،که با مسئولان وزارت کشور همکاری کردند، تصریح کرد: مراحل ثبت نام به صورت هماهنگ توسط همکاران ما انجام شد.

وی خاطرنشان کرد که زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد و فقط داوطلبان تا فردا برای ثبت نام وقت دارند.

محسن رضایی ثبت نام کرد

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ساختمان وزارت کشور شد.

رضایی پس از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه و راهپیمایی اعتراضی در محکومیت اهانت به صحابه پیامبر، با پای پیاده به وزارت کشور آمد؛ امیدوار رضایی(برادر)، همسر و فرزندان رضایی و نیز عبدالحسین روح‌الامینی و همسرش نیز از همراهان وی هستند.

رضایی یکی از نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری ایران نیز بود. وی در بین نامزدهای رسمی انتخابات، آخرین فردی بود که به صحنه وارد شد. رضائی با ایده «دولت ائتلافی» و بصورت مستقل وارد انتخابات شد. وی نفر سوم از بین کاندیداهای چهارگانه شد.

هواداران محسن رضایی با پرچم های نارجی رنگ او را برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات همراهی کردند.

محسن رضایی درباره کارناوال همراهش تا محل وزارت کشور گفت: این عده از نماز جمعه همراه من بودند و وقتی شعار “رضایی حمایتت می کنیم” سر دادند گفتم این شعار را ندهند.

دبیر ستاد انتخابات: راه اندازی کارناوال غیر قانونی است

سید صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به زمان قانونی تبلیغات گفت: هرگونه راه اندازی کارناوال خلاف قانون است و هر گونه اقدامی در این راستا مغایر وظایف قانونی کاندیداها است.

وی ادامه داد: توصیه ما به کاندیداها این است که چهارچوب ها را رعایت کنند و البته ناظران شواری نگهبان نیز این گونه موضوعات را زیر نظر دارند.

بنابر این گزارش، هم اکنون طرفداران محسن رضایی که تعداد آنها به 300 نفر می رسد در مقابل وزارت کشور تجمع کرده اند و رضایی نیز در حال تکمیل مراحل ثبت نام خود است.

پایان چهارمین روز ثبت نام داوطلبان/ ثبت نام 366 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری
حسنعلی نوری مدیرکل انتخابات وزارت کشور در پایان چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان گفت: امروز 123 نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که از این تعداد 7 نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: در مجموع تا کنون 366 نفر به عنوان داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که از این تعداد در مجموع 12 نفر از بانوان هستند.

مشرق

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=41263
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    واقغا تعجب داره از بویر نیوز البته تعجب و افسوس بابا الکی خبر نزنید حتما آن خانمی که با عارف اومد مرتضی حاجی بود!
    من که می دونم نظرو نشون نمی دی ولی…

دیدگاه شما