چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 13:24

اعتراف وقیحانه مدیر شبکه جم تی وی

عید کریمیان مدیر شبکه جم تی وی که گویا اخیرا با برخی از رقبایش مشکل پیدا کرده است در مطلبی که اخیرا منتشر کرده با حمله به مسئولین جمهوری اسلامی ایران، سعی دارد کم شدن مخاطبین شبکه جم را به جمهوری اسلامی نسبت داده و همچنین با استراتژی حمله، مجددا تعداد بازدیدکننده های شبکه بی محتوای خود را افزایش دهد.

به گزارش بولتن نیوز، سعید کریمیان چنان از طریق برنامه های تفریحی فعالیت سیاسی می کند که مخاطب قبل از اینکه بفهمد چه بلایی سرش آمده در دام این شیاد گرفتار می شود. شیادی که ثروت و سامان فرهنگی و سیاسی کشورمان را به بهای رونق گرفتن شبکه جم و شبکه های غیر اخلاقی که مدیریت آنها را به عهده دارد می فروشد.

این در حالی است که این فرد هنوز سه شرکت ثبتی در تهران دارد و هنوز تیم هایش در کشور مشغول فعالیت هستند، باشد که مسئولان فرهنگی کشور بدانند با چه رقبای خود فروخته ای روبرو هستند.

سعید کریمیان در نوشته اخیر خود که برای جمع کردن مشتریها و مخاطبین جدید برای شبکه جم تیوی و شبکه های غیر اخلاقی خود تهیه کرده است، اعلام می کند:

«زمانی که می بینم مخاطبین عزیز جم بخاطر بازی های غیر اخلاقی که بر سر گروه جم به راه انداخته اند آزرده خاطر می شوند نتوانستم تحمل کنم. شبکه ای که با پخش فیلم ها و سریال های متنوع و دوری کردن از هر گونه سیاست به دنبال پر کردن اوقات فراغت ایرانی های نازنین است، اینگونه مورد حمله رسانه های وابسته به رژیم قرار می گیرد.

گروه جم تمام تلاش خود را جهت ارائه برنامه های سرگرم کننده به بینندگان فارسی زبان به کار بسته است تا بلکه سلیقه سخت پسندانه آنان را راضی کند اما عده ای از رقبا زمانی که بازار خود را در خطر می بینند شروع به حاشیه سازی های فراوانی علیه این شبکه کردند.

اما برای هر ایرانی این سوال پیش می آید که چرا شخصی که اکنون مدیریت یک تلویزیون فارسی زبان را بر عهده دارد باید مدیر پر بیننده ترین شبکه پور ـ ـ باشد؟!»

مدیر شبکه جم با اعتراف به اینکه مدیر یکی از شبکه های پربیننده غیر اخلاقی است با پر رویی تمام در نوشته خود سعی دارد که بگوید علت اینکه من مدیر یکی از پربیننده ترین شبکه های غیر اخلاقی جهانی هستم این است که می خواهم به ملت عزیزم و مردم گرانقدرم خدمت کنم تا برنامه های جذاب تماشا کنند.

واقعا، این از آن حرفها است و باید انسان خیلی شرم کند که اینطور برای خود توجیه بیاورد و سعی کند مشکلات اخلاقی و کارهای زشت خود را به نوع دوستی برای هم وطنان ربط دهد!.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=40737
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اه حالم بهم خوردازش

  2. اکبر گفت:

    هدفی دارند…

  3. jalal گفت:

    سلام ازتمام شبکه های تلویزیونی بهترهست

  4. فاطمه گفت:

    من کاملا با شما موافقم چون بی شک اگه شبکه ما فیلمای خوبی داشت مردم مجبور نمیشدن برای این فیلمای مثلا بی محتوا صرف کنن و جالب اینجاست که الان 90درصد فیلمای ایرانی از همون اولش اخرش معلومه مگراینکه تاریخی باشه!

  5. ناشناس گفت:

    درسته کاملا باهات موافقم

  6. فاطمه گفت:

    موافقم

  7. ناشناس گفت:

    به نظر بنده شبکه جم شبکه ای سرگرم کننده است و بستگی به دید و فرهنگ ادم ها دارد

  8. مهرداد گفت:

    خیلی شبکه خوبیه

  9. بهزاد پیام رخ گفت:

    افتضاع ترین برنامه های دنیا رو پخش میکنه

  10. ناشناس گفت:

    عالیه

  11. ناشناس گفت:

    موافقم

  12. ن گفت:

    واقعافيلماش بدون محتواس وبافرهنگ ايراني جوردرنمياد

  13. فائزه گفت:

    برای پرکردن ساعات و جلوگیری از بیکار بودن خوبه

  14. تبسم گفت:

    اگه شبكه هاي ايراني خوب باشه مردم سمت اين شبكه ها نميرن من خودم وقتي بيكارم شبكه جم رو ميبينم

  15. نازی گفت:

    من فقط شبکه جم رو میبینم خیلیم خوبه

  16. فاطمه گفت:

    به نظر من شبکه ی خوبیه ولی یکمی فیلماش بد اموزی داره (پرخاش گری و … ) اما تقصیر ملت ایران و دگر کشور ها که نیست . برنامه های تلویزیون واقعا مسخرس و به درد همه ی مردم نمیخوره من که وا

  17. محمود گفت:

    به نظر من بهترین و پاکترین شبکه ها شبکه های کشور عزیزمان هستندم

  18. فنر گفت:

    شبکه جم تی وی خیلی عقب افتاده هست چون این فیلمهارو ما زمان شاه کلیشه ای وکهنه کردیم

  19. علي فيضي گفت:

    واقعن عالي بود

  20. رضا گفت:

    محتوای جم و فیلم های ان مانند فارسی 1 است

  21. صدیقه گفت:

    کاملا مخالفم شبکه ی جم واقعا مزخرفه

  22. محسن نعمتی گفت:

    بصورت نامحسوس روی اعتقادات و روابط خانوادگی تاثیر منفی میذاره. مشتریهاش هم خانومها هستن که میخوان لباسهاشون رو تماشا کنن و در دام هوس گرفتار میشن.

    • کاظو گفت:

      اقا محسن گل گفتی ، در تکمیل گفتهای شما شبکه جم تفکراتی همچون خیانت رابطه های نامشروع و بی هویتی رو در جامه افزایش داده .

  23. کاظم گفت:

    با تمام احترام برای دوستان قائل هستم شبکه جم شبکه ای که به شعور ادم توهین میکنه این ضعف فرهنگی ماست که خیال میکنیم شبکه خوبیه و بهش گرایش پیدا کردیم.

  24. ناشناس گفت:

    برنامه هاشون سرگرم کننده است بستگی به فرهنگ طرف دارد

  25. مهرناز گفت:

    شبکه سرگرم کننده ای است ولی به شعورواعتقادات ماتوهین میکندمن فقط برای گذراندن وقت نگاه میکنم ولی بحال سازندگان این سریالهاتاسف میخورم .خیانت به همسروداشتن معشوقه ای غیرازهمسررازیباوکاملاطبیعی نشان میدهند..

  26. rahmat گفت:

    شبکه های صداوسیما درمقابل شبکه جم تیوی دوزار ارزش نداره الکی زرزیادی نزند بنندگانش زیاده وشبکه ای پرمحتواست.

  27. صنم گفت:

    افرین بر تو که اینو گفتی 

  28. سجاد گفت:

    شبکه جم بسیار گند است همه سریال ها فقط یک موضوع دارند با موضوع های فرعی.     فساد اخلاقی و خیانت و…… 

دیدگاه شما