چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 10:53

اقدام تلافي جويانه بزرگواري از جبهه پايداري / حمله بيسابقه به جبهه پايداري

باقری لنکرانی در حد گزینه ریاست جمهوری نیست/ حتی اگر جلیلی کاندیدا شود، جبهه پایداری از باقری لنکرانی دست بر نمی دارد/ پایداری با هیچ گروهی از اصولگرایان هم به وحدت نمی‌رسد/ رئیس جمهور باید بتواند در مسائل سیاسی و بین المللی اظهار وجود کند.

ایلنا: عضو سابق جبهه پایداری با بیان این که جبهه پایداری تنها از نام جلیلی سوء استفاده کرد و در نهایت باقری لنکرانی را برگزید، گفت: باقری لنکرانی در حد رئیس جمهوری نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی و عضو سابق جبهه پایداری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سؤال که “جبهه پایداری و حامیان آیت الله مصباح یزدی که در ابتدا برای ریاست جمهوری آقای سعید جلیلی را مطرح کردند آیا خیلی راحت از او نگذشتند تا کامران باقری لنکرانی برسند؟ و از طرفی شاهد بودیم که باقری لنکرانی در روز اول ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، جزو اولین نفرات ثبت نام کننده بود تا آقای جلیلی از روی رودربایستی هم که شده ثبت نام نکند”، گفت: در ابتدا بگویم که بنده جزو جبهه پایداری نیستم.

وی گفت: واقعا کسی که گزینه ریس جمهوری است، یکی از ویژگی های برجسته او باید این باشد که در مسائل سیاسی و بین المللی بتواند اظهار وجود کند و آقای جلیلی هم به همین خاطر و نیز سبقه ارزشی و حضور در جبهه های جنگ و همچنین جایگاه و تجربه ای که در مسائل بین المللی داشت، گزینه مناسبی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شد و می شود.

این نماینده مجلس نهم در ادامه گفت: اگر چه بنده عضو جبهه پایداری نیستم، اما به واسطه برخی دوستانی که عضو جبهه پایداری بودند، می شنیدم که آقای جلیلی کاندیدای آن ها برای ریاست جمهوری است و حتی مصاحبه های 6 ماه پیش اعضای جبهه پایداری این موضوع را نشان می داد، اما اینان در نهایت کاندیدای مورد نظرشان که باقری لنکرانی باشد را برگزیدند که این شائبه را پیش می آورد که جبهه پایداری از نام آقای سعید جلیلی سوء استفاده کرد و در نهایت باقری لنکرانی را برگزید.

حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری در خصوص کاندیداتوری کامران باقری لنکرانی نیز گفت: آقای باقری لنکرانی در حدی نیست که گزینه ریاست جمهوری باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر آقای جلیلی در نهایت تصمیم به کاندیداتوری بگیرد، آیا جبهه پایداری همانطور که وعده داده بود از آقای باقری لنکرانی دست کشیده و از آقای جلیلی حمایت خواهد کرد؟ گفت: جبهه پایداری به هیچ وجه از باقری لنکرانی دست برنمی دارند و حتی اگر آقای جلیلی کاندیدا شود، جبهه پایداری از ایشان حمایت نمی کند، کما این که جبهه پایداری با دیگر طیف های اصولگرا هم به وحدت نمی رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=40651
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسینی از سوق گفت:

    سید جبهه پایداری به این دلیل با طیف اوصل گرایان به وحدت نمی رسد که طیف های اصول گرایان مخالف جبهه پایداری دنبال سهم خواهی هستند و لی این جبهه به آنها رای نمی دهد اگر خوب نحوه انتحاب کانیدادی اصلح جبهه پایداری را مرور کرده باشی این انتخاب طی یک پروسه طولانی و با دعوت نخبگان – دانشجویان – فرهیختگان – علما- اساتید دانشگاهها از هردو سرباز ولایت یعنی جلیلی و لنکرانی صورت گرفت که به دلیل امتناع جلیلی از بین سه گزینه فتاح – جلیلی – و لنکرانی با در نظر گرفتن تمام جوانب دکتر لنکرانی وزیر محبوب دولت نهم را انتخاب کردند شما به دلیل اخراجت از جبهه پایداری با توجه به موضع گیریهای نسنجیده ات از دکتر لنکرانی ناراحتی

دیدگاه شما