دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:25

دختر 19 ساله جيب بر حرفه‌اي بازار تجريش+عکس

رئيس کلانتري 101 تجريش گفت: دختري 19 ساله که با شگرد‌هاي خاص از اهالي تجريش و مشتريان بازار تجريش، جيب بري مي‌کرد، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ سعيد کفراشي در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: طي ده‌ها فقره شکايت از سوي هموطنان و اهالي تجريش مبني بر جيب بري و کيف زني در محدوده تجريش ماموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.

رئيس کلانتري 101 تجريش داشت: در اين راستا ماموران به محل‌هاي مورد نظر اعزام شدند و با انجام يکسري اقدامات گسترده اطلاعاتي و رصد دوربين‌هاي امنيتي فروشگاه‌ها توانستند جيب بر را به هويت ليلا 19 ساله، اهل اسلامشهر و داراي سابقه کيفري شناسايي کنند.

اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: ماموران با در‌آوردن عکس متهمه از  داخل سيستم و توزيع آن به کليه‌ واحد‌هاي گشتي، فعاليت خود را در راستاي دستگيري نامبرده افزايش دادند.

وي افزود: روز گذشته ماموران با حضور در مناطق مختلف تجريش توانستند متهمه را داخل يک نانوايي در حالي که با يک کودک خردسال قصد جيب بري از هموطنان را داشت، شناسايي و بلافاصله وي را بازداشت کنند.

رئيس کلانتري 101 تجريش ادامه داد: در اين خصوص ماموران زن انتظامي در بازرسي از متهم دستگير شد توانستند ده‌ها کيف پول و ده‌ها انواع لوازم مسروقه کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعيد کفراشي خاطرنشان کرد: با انتقال متهمه به کلانتري نامبرده در بازجويي فني‌و پليسي،  به روزي 4 فقره جيب بري و کيف زني اعتراف کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=40148
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما