یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 11:06

احمدي نژاد: دوستان خیلی مته به خشخاش نگذارند

رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز در حل و فصل مسائل کارگری به روز هستیم، افزود: دوستان خیلی مته به خشخاش نگذارند و با رای بالا به آقای عباسی ایشان را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور امروز یکشنبه با حضور در صحن مجلس در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار،  تعاون و رفاه اجتماعی ضمن تسلیت شهادت استاد اندیشه شهید مرتضی مطهری، هفته معلم را  تبریک گفت و افزود: امروز بحث وزارت کار ، تعاون و راه اجتماعی مطرح است و انشاءالله به همت شما این وزارتخانه سامان بیشتری خواهد یافت.

رئیس جمهور با بیان اینکه این وزارتخانه از ادغام سه وزارتخانه دیگر ایجاد شده، گفت: هر سه جزو اصول و برنامه های ثابت جمهوری اسلامی است. همه نهادها و دستگاه های دست اندرکار خدمت مردم صیانت از کار و کارگر، تنظیم روابط کارگر و کارفرما یک امر پایه برای پیشرفت کشور و برای رشد و بالندگی اقتصادی است.

احمدی نژاد ادامه داد: در سالهای اخیر فعالیت های بسیار خوبی در این زمینه انجام شد. فضای کارفرمایی به سمت همگرایی، همدلی، همکاری برای ساختن و پیشرفت تبدیل شد.

وی با بیان اینکه تقریبا کشمکش های طولانی در این وزارتخانه تعطیل یا ضعیف شد، افزود: در شورای عالی کار، همدلی بسیار خوبی وجود دارد به اتفاق هم تصمیم می گیرند برای افزایش حقوق سالانه، حل اختلافات و در این زمینه ها کارهای وسیعی انجام شده است. امروز تقریبا بروز هستیم در حل و فصل مسائل کارگری.

رئیس قوه مجریه حمایت از بخش تعاون را بسیار مهم دانست و گفت: در قانون اساسی ما بخش تعاون، بخش ویژه در توزیع منابع ثروت و کارکرد اقتصادی بود. قبلا یک وزارتخانه مسئول پشتیبانی از تعاون بود امروز با ادغام به این وزارتخانه سپرده شده است. لذا تعداد اعضای تعاونی نزدیک به دو برابر و سهم تعاونی نیز به همین ترتیب افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هنوز تا 25 درصد سیاست کلان ابلاغی مقام معظم رهبری فاصله زیاد است لذا ماموریت سوم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی این است بالاخره سیاست های برنامه تبعاتی دارد تا رسیدن مدیران به نقطه عدالت و رفع فقر و محرومیت راه زیادی در پیش داریم. رفاه اجتماعی مسئول پر کردن خلاء اجتماعی ناشی از تحولات اقتصادی و برنامه اقتصادی که پی در پی اجرا می شود است.

احمدی نژاد با بیان اینکه نهادهای نظارتی بخش مهمی از برنامه های هدفمندی را بر عهده داشتند افزود: بخشی از کار هدفمندی بر عهده وزارت کار و تعاون است. وزارتی با کار سنگین و تقریبا از دورترین نقاط و در تمام کشور مشغول خدمترسانی به مردم هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جناب آقای عباسی برای این سمت مطرح شده اند افزود: ایشان را شما می شناسید. دو دوره نماینده مجلس بودند در کنار شما در کمیسیون های مختلف مسئولیت ها و خدمات فراوانی ارائه کردند. در این دوره چند ماهه همان راه درست را طی کردند امروز وزارت ما سرحال، پرکار است و نقصی در کار وزارتخانه ایجاد نشده است.

وی گفت: نیرویی مومن ، دلسوز، شبانه روز پای کار و اهل همدلی است. من خیلی وقت شما را نمی گیرم امیدوارم با رای بالا انتخاب شود و در جلسه دولت شرکت کند و طی این 4 ماهی که از عمر دولت مانده بتواند خدمات بالاتری را به ملت عزیز ارائه دهد.

احمدی نژاد در پایان با بیان اینکه عازم سفر هستیم، افزود: از این بابت عذرخواهی می کنم و از دوستان می خواهم خیلی مته به خشخاش نگذارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=39747
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما