یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 10:50

کارگاه شیطان‌پرستی در گچساران

با حضور نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، کارگاه آموزشی مظاهر و نمادهای شیطان‌پرستی ویژه فرهنگیان گچساران برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری کارگاه آموزشی مظاهر شیطان‌پرستی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران کارگاه آموزشی مظاهر و نمادهای شیطان‌پرستی با حضور نماینده نماد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، به مناسبت هفته معلم و با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان گچساران امروز در محل سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

بر پایه این گزارش در این کارگاه آموزشی که توسط حجت‌الاسلام احمد حسین شریفی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و به وسیله آموزش تئوری همراه با پخش فیلم و اسلاید برگزار شد، فرهنگیان گچسارانی با انواع مظاهر و نمادهای شیطان‌پرستی و روش‌های ترویج و تبلیغ شیطان‌پرستی آشنا شدند.

موسیقی از مهم‌ترین ابزار ترویج شیطان‌پرستی است

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در این نشست اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغ و ترویج شیطان‌پرستی موسیقی بوده و بیشترین پیشرفت در شیطان‌پرستی از طریق نمادها و موسیقی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام احمد حسین شریفی افزود: مسئولان و عوامل فرهنگی کشور هنوز تکلیف خود را با موسیقی مشخص نکرده‌اند و این رویکرد فضای مناسبی را در اختیار شیطان‌پرستان قرار داده است.

وی با یادآوری این‌که هیچ کار فرهنگی در دنیا به صورت کامل اثربخش نبوده و جواب نمی‌دهد، ابراز داشت: برنامه‌ریزی و ارائه کارهای فرهنگی اگر چه زمان‌بر و سخت است اما نتیجه آن بسیار ارزشمند خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: توجه ویژه در حوزه آموزش و پرورش به مظاهر و مصادیق فرهنگی و هنری ایران اسلامی ضرورت داشته، چرا که این مظاهر به راحتی به دست نیامده‌اند.

یدالله مرادی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مظاهر و نمادهای شیطان‌پرستی افزود: این کارگاه آموزشی یکی از برنامه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای هفته معلم بوده که با استقبال خوب معلمان، فرهنگیان و مسئولان این شهرستان روبرو شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، شغل معلمان هدایت و رهبری جامعه بوده که باید معلمان و اساتید دانشگاه‌ها به این فرمایش مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند.

مرادی برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را در راستای آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر معلمان و در نتیجه آگاه‌سازی جوانان و جامعه نسبت به خطرات و آفت‌های فرهنگی و مذهبی مؤثر و ضروری عنوان کرد.

به گزارش فارس، در این کارگاه آموزشی فرهنگیان و افراد شرکت‌کننده به طرح سئوال و بیان مشکلات فرهنگی خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=39735
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما