یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 10:02

واگذاری کارخانه قند یاسوج به بخش خصوصی

در جلسه عصر شنبه هیات واگذاری قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام 3 شرکت از طریق فرابورس و یک شرکت از طریق مزایده به تصویب رسید.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا، در این جلسه قیمت پایه و شرایط واگذاری 100 درصد سهام شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط و 100 درصد ارزش نیروگاه قائن از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط به تصویب رسید.

همچنین 49 درصد سهام شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط و 85.85 درصد سهام شرکت فرآورده‌های غذایی و قند یاسوج از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط واگذار خواهد شد.

در این جلسه اعضا با انحلال شرکت سرمایه‌گذاری گسترش و توسعه صنعت و نیز اصلاح اساسنامه شرکت پیمانکاری عمومی گسترش انرژی نوین(هر دو از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) موافقت کردند.

همچنین اعضای هیات واگذاری در این جلسه خود با اصلاح موادی از ضوابط نحوه اصلاح ساختار بنگاه‌ها موضوع جز 5 بند الف ماده 40 قانون اجاری سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی موافقت کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=39677
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما