یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 8:23

“خیلی مته به خشخاش نگذارید”

"خیلی مته به خشخاش نگذارید"

به گزارش بویرنیوز به نقل از افکار، محمود احمدی‌نژاد که امروز در صحن علنی مجلس برای دفاع از وزیر پیشنهادی‌اش به منظور تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشت، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت استاد مطهری گفت: مطهری استاد اندیشه و اخلاق بوده‌اند و از این رو باید این هفته را که هفته معلم نام گرفته است، به تمام معلمان صمیمانه تبریک گفت.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت عباسی به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: امروز به همت شما این وزارتخانه سامان بیشتری پیدا خواهد کرد، زیرا وزارتخانه‌ای مهم و کلیدی است.

رییس‌جمهور با دفاع از وزیر پیشنهادی خود، در بخش دیگری از صحبتهایش ابراز امیدواری کرد که عباسی با رای بالایی بتواند در جلسه هیات دولت شرکت کند و نزدیک به چهار ماهی که از عمر دولت باقی است، بتواند خدمات بالاتری ارائه دهد.

احمدی‌نژاد افزود: ما با یک برنامه از پیش تعیین‌شده عازم سفر هستیم و در نتیجه عذر می‌خواهم و امیدوارم از همین حد از سخنان کفایت کند.

وی خطاب به نمایندگان افزود: خیلی مته به خشخاش نگذارید. آقای عباسی فرد شناخته شده‌ای است و کارها هم معلوم است. امیدوارم ایشان بیاید و به انجام کارها رسیدگی کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=39600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما