جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 9:15

فتنه امسال از فتنه 88 پیچیده تر است

آیت الله احمد علم الهدی ظهر پنجشنبه در همایش حماسه سازان سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی اظهار کرد: باید حماسه ای بسازیم که دشمنانمان ناامید شوند و مردم خطشان را برای همیشه بشناسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه امسال نسبت به فتنه 88 بسیار پیچیده تر است، بیان کرد: باید با تمام همه هستی و وجود در عرصه انتخابات وارد شویم و از جان و آبرویمان هزینه کنیم.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: همه مردم باید تلاش کنند تا حماسه سیاسی رقم بخورد و مطالبات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

وی با طرح این سوال که آیا حماسه سیاسی فقط به معنای شرکت کردند در انتخابات است، گفت: اما به واقع اینطور نیست، ما در حماسه سیاسی باید دست به کارهایی بزنیم که علاوه بر اینکه ممکن است خطرات جانی برای مان داشته باشد آبرویمان به خطر بیفتد.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: اینکه فکر کنیم عوامل فتنه به شکل سابق خود به میدان خواهند آمد اینگونه نخواهد بود زیرا فتنه امسال مسائل نسبت به فتنه 88 بسیار پیچیده تر است.

وی با اشاره به سخنان یکی از کاندیدا که چطور خودم برای دیگران قدرت بسازم و خودم در قدرت نباشم، گفت: تمنای حضور در قدرت از یک موجودی که در جریان انقلاب بوده، ولایتمدار بوده و در جنگ هم حضور داشته، یک حرف خطرناک است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خطر این افراد اینجاست که یک عده ناپاک دور این افراد را می گیرند و در عرصه قدرت وارد می شوند.

آیت الله علم الهدی افزود: در عرصه انتخابات باید پدافند داشته باشیم و پیش از اینکه به مردم بگوییم به چه کسی رأی بدهید باید بگوییم به چه کسی رأی ندهید تا دایره انتخابات تنگ شود تا خود مردم بفهمند به چه کسی رأی دهند.

منبع:اخر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=38746
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    وزیر اطلاعات افزود: کسی که خودش را پیشگوی فتنه حوادث ۸۸ اعلام می‌کند، عملاً پیشگویی نکرده و خودش ایجاد فتنه کرده و نقشی اساسی در فتنه داشته است… این آخرین اظهار نظر وزیر محترم اظلاعاته ،پس طبق این گفته ها آیت الله احمد علم الهدی درباره ی فتنه ی امسال عملا پیشگویی نکرده وخودش می خواهد ایجاد فتنه کند ونقش اساسی در فتنه خواهد داشت …وقول غضنفر علیجانی : مو خو نونم کرم اله ایگو ….

دیدگاه شما