جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 8:54

هاشمی نمی‌آید

عليرضا محجوب عصر پنجشنبه در حاشيه ديدار با برخي مراجع تقليد در گفتگو با خبرنگاران اظهار كرد: كانديداي نهايي خانه كارگر آقاي كمالي است و ما قبل از انتخاب ايشان، خدمت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني رفتيم و از ايشان خواهش كرديم كه وارد عرصه انتخابات شوند ولي ايشان نپذيرفت، بعد از اين جلسه بود كه آقاي كمالي را به عنوان گزينه نهايي انتخاب كرديم.

وي ادامه داد: حتي ديروز جلسه‌اي با آيت‌الله هاشمي داشتيم و هيچ حسي از كانديداشدن ايشان استشمام نكرديم.
محجوب گفت: آقاي خاتمي هم زودتر از اينها اعلام كرد كه قرار نيست در اين انتخابات كانديدا شود و حتي از ما خواسته بود، از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بخواهيم كه اعلام كانديداتوري كند.
دبير كل خانه كارگر در پاسخ به سئوال خبرنگاري كه از او خواسته بود ويژگي‌هاي كمالي را تشريح كند، گفت: ما در مورد كانديدايي حرف مي‌زنيم كه چون هنوز ثبت نام نكرده، اعلام كانديداتوري هم نكرد، بلكه خانه كارگر اصرار دارد كه آقاي كمالي اعلام كانديداتوري كند.
وي در مورد ويژگي‌هاي كمالي گفت: آقاي كمالي يكي از اجرايي‌ترين و عملياتي‌ترين كساني است كه احاطه كامل به اقتصاد سياسي ايران دارد.
نگاه قجري دولت به اقتصاد
محجوب بالابودن ميزان تورم و ركود در اقتصاد را يكي از مهم‌‌ترين مشكلات كشور دانست و افزود: در 8 سال گذشته، احمدي نژاد كشور را با تورم زير 25 درصد تحويل گرفت و با تورم بالاي 40 درصد تحويل خواهد داد.
وي دليل اين افزايش تورم را بي‌توجهي‌هاي دولت ذكر كرد و گفت: وقتي گفتيم اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها تورم سه رقمي را به دنبال دارد مي‌گفتند تورم دو رقمي خواهد بود. آقاي احمدي نژاد حداقل همان طوري كه كشور را با نرخ تورم زير 25 درصد تحويل گرفت، همان جوري تحويل دهد.
وي تورم را مهم‌ترين آفت لاعلاج دانست و با انتقاد از نگاه قجري دولت به اقتصاد اظهار كرد: مردم توجه كنند كه شعارهاي عمراني فريبنده و زيباست ولي آجرها سرمايه مولد نيستند بلكه خرج مي كنند. حدود 45 هزار ميليارد تومان به اشخاص و شركت‌ها بدهكار هستيم و بنابراين دولت قرض‌دار تحويل داده مي‌شود. حتي دولت پول از جيب مردم در آورد و خرج كرد.
كشور قرباني مي‌خواهد
وي با بيان اينكه درد و درمان كشور مشخص است گفت: طبيبي بايد باشد كه اين مشكلات را حل كند. شرايط امروز كشور قرباني مي‌خواهد و كسي كه شجاع است قرباني شود.
وي اضافه كرد: ما از اين لحظه كانديدا نمي‌خواهيم بلكه قرباني مي‌خواهيم و بايد خواهش كنيم كساني به ميدان بيايند که چون مي‌دانند اين شرايط به راحتي قابل تحويل گرفتن نيست.
محجوب با بيان اينكه هر كسي فداكاري دارد وارد ميدان شود اظهار كرد: 3 تا 4 نفر بايد فدا كنيم تا به قبل برگرديم. ممكن است رئيس جمهور بعدي دو سال بيشتر دوام نياورد و يا خودش استعفا دهد و يا بركنارش كنند، چون با شرايط سختي مواجه است.
منبع:اخر
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=38734
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما