پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 - 19:03

آبروریزی امید دانا در سازمان رستاخیز نوین+اسناد

به گزارش بویرنیوز، امید دانا از عناصر سلطنت طلب که در جریان آشوب های خیابانی سال 1388 با هدف خدمت به ضدانقلاب و ایجاد آشوب اقدام به اعمال مجرمانه نمود توانست با سوء استفاده از مرخصی زندان به خارج از کشور فرار کند. امید دانا برای دریافت ویزای اقامت در استکهلم اقدام به تبلیغات ضداسلامی [کمپین هایی موسوم به امام نقی] کرد؛ در ادامه امید دانا علی رغم آنچه که در رسانه های ضدانقلاب مطالبی را در خصوص ممنوع الخروج بودن همسرش و فشار نیروهای امنیتی تکرار می نمود (ممنوع الخروج شدن نازنین زرین کلاه توسط نظام و فشار نیروهای امنیتی به او …) اما آنچنان که شاهد بودیم ظرف گذشت تنها چندماه نازنین زرین کلاه نیز به او پیوست و در کنار وی مشغول سخن پراکنی علیه نظام و البته اختلاف افکنی در اپوزسیون شد.

امید دانا پس از مدت کوتاهی اقامت در استکهلم و اختلاف افکنی میان نیروهای مختلف اپوزسیون (سلطنت طلبان و کمونیست ها) و علی رغم آنچه که در رسانه های گوناگون عنوان می نمود از مدیران ارشد “سازمان رستاخیز نوین” است به ناگهان از این سازمان اخراج شد!!! گذشته از آنکه اخراج امید دانا از سازمان رستاخیز نوین موجب آبروریزی برای ضدانقلاب در خارج از کشور است اما نکته جالب در این آبروریزی اصرار امید دانا به استعفا از “سازمان رستاخیز نوین” است.
شقایق ظفر از دیگر اعضاء سازمان رستاخیز نوین درباره اخراج امید دانا از این سازمان دست به افشاگری زده و در این خصوص مطالب مستندی را منتشر کرده است که در ادامه بدون کم و کاستی بازنشر می شود:
شقایق ظفر
 پیرامون آتش افروزی‌ها و دروغ پردازیهای امید دانا در روزهای اخیر باید بگویم:
امید دانا هموند اخراجی سازمان رستاخیز نوین ایران که اصرار دارد با عوام فریبی به همگان ثابت کند که به جای اخراج توسط شورای مرکزی سازمان رستاخیز نوین ایران،استعفا داده است تا کنون دلیل استعفای خود را بارها تغییر داده: بی‌ اخلاقی‌، زدوبندهای پشت پرده، مسائل شخصی‌، خاله زنک بازی، بازجویی از دختران سازمان و امروز نیز نارضایتی از توهین مسئولین سازمان به شاهزاده رضا پهلوی که عنوان کردن این مطلب جای خنده و تأسف برای این این فرد متوهّم دارد.
چند روز پیش ویدئویی صوتی در صفحهٔ فیسبوک “داوید مهرجو” از هموندان سازمان رستاخیز نوین ایران پخش شد که در آن امید دانا شورای ملی‌ را که به فرنود شاهزاده رضا پهلوی در حال تشکل بود با اندک سوادی که دارد( بالماکسه) خواند و در آن موقعیت خطیر به جای حمایت شاهزاده و پوشش دادن فعالیتها کمیته موقت،سخنرانی ها و پیشرفت های حاصله، تشکیل شورا را که شخص شاهزاده رضا پهلوی آن را تیر آخر خود می داند و تلاش بر پا گرفتن آن داشت به سخره می‌گیرد.
در این ویدئو تمامی افراد شورا را مایه خنده می داند و عنوان می‌کند که در این بالماسکه شرکت نخواهد کرد و جالب تر این که اذعان می‌دارد که قرار بوده سخنگوی کمیته موقت باشد که باز این حرف تاکیدی بر دروغ گویی ایشان است.
در ویدئویی که در توجیح این افشاگری منتشر می‌کند از سر درماندگی به دروغ و افترأ به زندگی‌ خصوصی هموندان می‌‌پردازد و با تهدید و هتاکی سعی‌ در پوشاندن این افشاگری می‌کند که به عکس نتیجه می دهد و بیشتر چهره اصلی خود را به عموم نشان میدهد.
بعد از اتمام نشست شورا همانطور که انتظار می رفت حمله به اعضای شورای ملی‌ را آغاز کرده و در تارنمای خود مطلبی کودکانه را عنوان می‌کند و این بار دلیل استعفای خود را توهین اعضای سازمان به شاهزاده ذکر می‌کند(البته به قول خودش با سند) و اعضای مؤسس سازمان رستاخیز نوین ایران را سلطنت طلب می‌خواند،و اما واقعیت ماجرا:
پس از تبریک شاهزاده (رضا پهلوی) به یکی‌ از شبکه‌های تازه تاسیس، امید دانا فرصت را برای اجرای نقشه‌های خرابکارنهٔ خود مغتنم شمرده و حمله به شخص شاهزاده را شروع می‌کند که پس از اطلاع کدبان آرش اسحاقی از حرکت تخریبی امید دانا و همسو کردن دیگر اعضا توسط او، در پیامی گروهی به اعضای سازمان به طور مشخص تمامی افراد را از هرگونه یورش به سمت شاهزاده رضا پهلوی باز می‌دارد و بر این مهم تاکید می‌کند و همچنین اعضا را از پخش عکسهای سازمان که فرتور شاهزاده در آنها است منع می‌کند چرا که شاهزاده در مصاحبهٔ خود اعلام کرده بودند که استفاده از عکس ایشان بدون هماهنگی با ایشان بوده است (ویدئو مصاحبه در یوتوب)بنا‌ براینگفتهسازمان،بااحترامخاصی‌ کهبرایشاهزادهقائلاستهموندانراازاینکاربازمی‌دارد.
ولی‌ امید شریفی دانا که با عوام فریبی سعی‌ بر تخریب سازمان رستاخیز نوین ایران و اعضای آن را دارد باز آتشی افروخت که تنها دامن خودش را گرفت. ولی‌ خوشبختانه سازمان در چند هفتهٔ گذشته با کنار گذاشتن افراد خاطی‌ جان تازه‌ا‌ی گرفت و با نیرویی مضاعف به حمایت همه جانبه از شورای ملی‌ و شخص شاهزاده رضا پهلوی گام برداشت.
منبع: ما هستيم
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=38618
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما