چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 13:13

زنی که سرکرده باند مردان زورگیر بود+عکس

زنی که سرکرده باند مردان زورگیر بود+عکس

به گزارش بویرنیوز به نقل از افکار ، سرهنگ “ایرج بهادری” رییس کلانتری ۱۲۹ جامی در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت:در پی کسب گزارشات متعددی از شهروندان محترم تهرانی ساکن در محله اسکندری مبنی بر تجمع تعدادی افراد سابقه دار در یک منزل مجردی،پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی ادامه داد:به دنبال دریافت خبر ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و در ادامه مشخص شد تعدادی افراد خلافکار در یک واحد آپارتمان سه طبقه خالی از سکنه واقع در خیابان اسکندری جنوبی بالاتر از فروشگاه اتکا تجمع کرده و ضمن اینکه محل را پاتوق اعمال مجرمانه خود قرار دادند اقدام به استعمال مواد مخدر و خرید و فروش اموال مسروقه نیز می نمایند.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده مراتب به مقام قضایی منعکس و پس از هماهنگی های صورت گرفته دستور ورود به منزل صادر شد در ادامه ماموران شب گذشته ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی وارد پاتوق شده و موفق شدند ۷ مرد و یک زن به نام های “اسماعیل”،”امین”،”امیر”،”فرشید”،”رضا”،”رشید،”محمدرضا” و “لیلا”که همگی از سارقان زورگیر بودند را دستگیر کنند.

سرهنگ “بهادری” با اشاره به اینکه همگی متهمان دارای سوابق متعدد کیفری نظیر زورگیری،سرقت و خرده فروشی مواد افیونی می باشند،تصریح کرد:در بازرسی های بعمل آمده از پاتوق متهمان مقادیری مواد مخدر،پایپ، تعدادی لوازم سرقتی خودرو،پنج قبضه چاقو و قمه،یک عدد اسلحه تقلبی، ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، ۱۸ دستگاه گوشی موبایل.مقادری ارز خارجی و چهار جلد سند ملکی تقلبی و فاقد اصالت کشف گردید.

کلانتر ۱۲۹ جامی در پایان خاطر نشان کرد:عملکرد مقتدرانه ماموران کلانتری در این عملیات پلیسی و جمع آوری پاتوق افراد سابقه دار و معتاد،موجب رضایت اهالی محل و قدردانی آنان از عملکرد پلیس شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=38100
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما