سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 15:36

انتشار تصاویر زن اردبیلی در فضای مجازی!

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اردبیل از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی زن اردبیلی در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش سیتنا، سرهنگ اکبر امینی عصر دوشنبه در جلسه شورای معاونان انتظامی استان اردبیل با اعلام این خبر اضافه کرد: با تلاش مأموران پلیس فتای استان اردبیل عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد.

وی افزود: در پی شکایت زنی ۲۸ ساله مبنی بر اینکه تعدادی تصویر خصوصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی فضای مجازی منتشر و باعث هتک حیثیت و آبروریزی او شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کارآگاهان پلیس فتای استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اضافه کرد: با انجام اقدامات ویژه در فضای سایبری و تلاش های به عمل آمده ردپای مردی ۲۶ ساله در این عمل غیراخلاقی مشخص و این فرد با انجام عملیاتی در اردبیل دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مرد دستگیر شده با پذیرش اتهام وارده، بروز اختلاف عقیده با شاکیه را علت اصلی این کار عنوان کرد.

این مقام انتظامی با هشدار به کاربران اینترنت ادامه داد: شهروندان استان اردبیل باید در آشنایی های اینترنتی و نگهداری تصاویر و اطلاعات شخصی نهایت دقت را معمول و از در اختیار گذاشتن این گونه موارد به افراد ناشناس خودداری کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل نیز در این جلسه از توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در محور اردبیل – سراب خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران عملیاتی در این محور هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آنرا متوقف کردند.

سرهنگ موسی عالیزاده با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از این کامیون یادآور شد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲ هزار نخ سیگارت خارجی، ۳۱ هزار و ۱۴۵ قلم انواع لوازم بهداشتی، ۲۵۲ ثوب البسه خارجی، ۱۶ و ۸۵ عدد انواع لوازم خانگی، دو هزار و ۱۲ عدد مواد خوراکی و سه هزار و ۴۴ عدد انواع اسباب بازی فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

وی عنوان کرد: راننده کامیون به همراه کالای قاچاق مکشوفه به یگان انتظامی انتقال و اقدامات قانونی در حال انجام است.

انتهای پیام

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37937
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما