سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 14:37

ریسک یک زن مازندرانی در نقش پلیس + عكس

پلیس زن که اصرار داشت یک زندانی افیونی را ملاقات کند قلابی از آب درآمد.این زن جوان در حالی که با پوشش لباس ماموران زن پلیس قصد ملاقات با زنی افیونی را داشت با تیزهوشی ماموران دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، ماموران کلانتری ویژه مبارزه با مواد مخدر پلیس قائمشهر هنگام گشتزنی در سطح شهر به یک زن که با http://www.shomalnews.com/photo/13672103196175142.jpgوضع ناخوشایندی کنار خیابان به انتظار خودروی مسافرکش ایستاده بود مشکوک شده و وی را بازداشت کردند.

با انتقال این زن افیونی به مقر کلانتری در جریان بازرسی بدنی از وی ۸ گرم مواد مخدر صنعتی که به طرز ماهرانه‌ای در بدنش جاسازی شده بود به دست آمد. با توجه به این موضوع، زن افیونی برای انجام بازجویی‌های تکمیلی در اختیار ماموران پلیس زن کلانتری ۱۱ قائمشهر قرار گرفت.

ملاقات مرموز
در حالی که چند روز از بازداشت این زن و تحویل وی به بخش ماموران پلیس زن می‌گذشت ، زن جوانی در حالی که سر و وضع بسیار مرتب و موجهی داشت به کلانتری ۱۱ قائمشهر رفته و درخواست کرد برای چند لحظه هم که شده با زن افیونی ملاقات داشته باشد؛ با توجه به این که زن افیونی با دستور بازپرس پرونده در اختیار تیم تحقیق بود ماموران درخواست زن ناشناس که خود را از بستگان نزدیک زن افیونی معرفی می‌کرد نپذیرفته و از وی خواستند برای این کار باید اجازه بازپرس را داشته باشد.

یک پلیس زن
هنوز ساعاتی از رفتن این زن از کلانتری نگذشته بود که همان زن در حالی که چادری بر سر گذاشته بود به بخش پلیس زن قائمشهر رفت.
این زن وقتی بار دیگر درخواست خود مبنی بر ملاقات با زن افیونی را برای ماموران پلیس زن مطرح کرد و پاسخ منفی شنید، چادرش را کنار زده و با نشان دادن لباسی که بر تن داشت خود را از ماموران پلیس زن شهر زیرآب معرفی و ادعا کرد به خاطر این که از مدت‌ها پیش درباره زن بازداشت شده در حال تحقیق بوده، لازم است چند لحظه‌ای با وی ملاقات حضوری داشته باشد.

یک اشتباه
این پلیس زن در مواجهه با ماموران به اندازه‌ای با اعتماد به نفس حرف زده و خود را به عنوان مامور پلیس معرفی می‌کرد که در لحظات نخست حضور وی در بخش پلیس زن ماموران درباره گفته‌های وی حتی دچار تردید نشده بودند، اما ناگهان توجه دقیق به لباس‌های این پلیس زن راز وی را فاش کرد و ماموران به این یقین رسیدند که وی یک مامور قلابی است.

لباس‌های این زن در نگاه نخست با لباسی که ماموران پلیس بر تن می‌کنند، هیچ تفاوتی نداشت اما وی فراموش کرده بود که علامت مخصوص پلیس زن در لباس زنان پلیس ناجا روی آستین دست راست دوخته می‌شود در حالی که زن مراجعه‌کننده این علامت و آرم را روی مقنعه‌ای که بر سر داشت نصب کرده بود.
همچنین از لحن صحبت‌هایش مشخص بود که وی جزو اهالی بومی منطقه نیست چرا که اگر وی از ساکنان مازندران بود و بخصوص اگر در پلیس زن زیرآب که جزو شهر قائمشهر محسوب می‌شود بود، باید اطلاع داشت که به دلیل نزدیکی این دو شهر به هم تقریباً اغلب ماموران پلیس همدیگر را یا از نزدیک دیده‌اند یا به نوعی نسبت به هم آشنایی دارند.

بازداشت زن پلیس‌نما
ماموران پلیس با توجه به اشکالاتی که از نظر ظاهری در این زن دیده بودند وی را بازداشت کردند و تحت بازجویی قرار دادند.

در جریان این بررسی‌ها مامور قلابی در حالی که خود را بسیار نگران و ناراحت نشان می‌داد با اعتراف به این که پلیس نیست ادعا کرد چون به خانواده وی قول داده بودم به هر حال از وضعیتش اطلاعاتی برایشان خواهم گرفت و می‌دانستم این ملاقات به راحتی ممکن نخواهد بود تصمیم به این کار گرفته و با تهیه لباس پلیس زن سعی کردم خودم را به این زن در بازداشتگاه برسانم.

ماموران در ادامه بررسی‌ها اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد این پلیس قلابی زن ۴۰ ساله بوده و معروف به شیرین است و در تهران زندگی می‌کند همچنین مدتها پیش از شوهرش طلاق گرفته و زن تنهایی است.

در ادامه بررسی‌ها معلوم شد وی مدتی پیش با تهیه یک مدرک جعلی خود را از خانواده شهدا معرفی کرده و گفته بود همسرش در دوران جنگ به شهادت رسیده است و برای راه‌اندازی کاری درخواست وام ۲۵۰ میلیونی کرده بود که این درخواست با توجه به مدارک ارائه شده از سوی وی مورد موافقت بانک قرار گرفته و قرار بود به‌زودی این وام به وی تعلق گیرد.

ماموران در حال بررسی شاخه‌ای هستند که میان این زن که به عنوان متهم به حمل مواد مخدر بازداشت شده و شیرین چه ارتباطی وجود دارد که وی حاضر شده رنج سفر از تهران به مازندران و ریسک پوشیدن لباس ماموران پلیس زن را به جان خریده و اصرار به ملاقات کند. بنابر این گزارش؛ تجسس از زن مرموز ادامه دارد تا مشخص شود وی چه توطئه‌ای در سر داشته است./ شوک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37884
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما