سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 11:43

دستگيري مادر مواد فروش + تصوير

رييس کلانتري 159 بيسيم گفت: مادري که به همراه فرزندش به تهيه و توزيع مواد مخدر مي‌پرداختند، شناسايي و دستگير شدند.

سروان محمد حسين اميني در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و مبارزه با توزيع کنندگان مواد مخدر در محلات برحسب خبر واصله از ملت حزب‌الله مبني بر فعاليت يک باب مغازه صنفي چوب سازي در آدرس 20 متري منصور رسيدگي به آن در دستور العمل اقدامات اين يگان قرار گرفت.
رييس کلانتري 159 بيسيم ادامه داد: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتي توانستند متوجه اقدامات فردي به هويت پيمان که صاحب مغازه بوده و در خصوص پخش مواد مخدر سنتي فعاليت ميكردشدند.
وي در ادامه اظهار داشت: در اين خصوص ماموران متهم را به طور نامحسوس زير نظر گرفته و موفق شدند مرکز توليد مواد مخدر را که در خانه پدريش بود و مادرش توليد کننده اصلي بود شناسايي کنند.
اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: ماموران با کسب دستور قضايي از دادسراي ناحيه 20 با اکيپ کامل به سمت خانه پدري متهم اعزام شدند.
رييس کلانتري 159 بيسيم اظهار داشت: ماموران با رعايت نکات ايمني و کليه موازين شرعي و قانوني وارد منزل نامبرده شدند که در ابتدا مادر متهم قصد فراري دادن فرزند خود را داشت که توسط ماموران هردو دستگير و به کلانتري انتقال داده شدند.
سروان محمد حسين اميني در پايان خاطرنشان کرد: در نهايت ماموران در بازرسي از منزل بيش از 8 کيلوگرم مواد مخدر سنتي در بسته بندي کشف و مقاديري آلات و ادوات ساخت و مصرف مواد مخدر را نيزضبط کردند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37764
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما