دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 22:56

کاندیداتوری روحانی به معنای آمدن هاشمی و خاتمی است

کاندیداتوری روحانی به معنای آمدن هاشمی و خاتمی است

به گزارش بویر نیوز به نقل از افکار، حجت‌الاسلام علی یونسی بعدازظهر دوشنبه در همایش حامیان مردمی حسن روحانی که در محل تالار نور مشهد اظهار کرد: کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به معنای آمدن هاشمی و خاتمی و آمدن همه اصولگرایان متدین و اصلاح‌طلب است.

وی با اشاره به کاندیداتوری حسن روحانی بیان کرد: شرایط برای پیروزی حسن روحانی مناسب است زیرا این فرد مورد اعتماد رهبری و شخصیت‌هایی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی است.

وی تاکید کرد: روحانی کارنامه مثبتی دارد و در منشور اخلاقی او رفتارهای غیر اخلاقی، نادرست و تخریبی وجود ندارد.

حجت الاسلام یونسی ادامه داد: کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به معنای آمدن هاشمی و خاتمی و آمدن همه اصولگرایان متدین و اصلاح‌طلب است.

تجربه موفق روحانی در دولت هاشمی و خاتمی

مسئول اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی حسن روحانی عنوان کرد: حسن روحانی تجربه های موفقی را در دوره هاشمی و خاتمی گذرانده و همواره همه افراد را به سمت وحدت و همکاری دعوت کرده است.

وی با بیان اینکه امروز می توان روحانی را به عنوان حلقه وصال دو دوره هاشمی و خاتمی خطاب کرد، گفت: اگر روحانی در انتخابات رای بیاورد می تواند با تدبیر، عقلانیت و روحیه اعتدال کشتی نجاتی برای کشور باشد.

وی سپس در خصوص دوران ریاست جمهوری هاشمی بیان کرد: هاشمی بعد از جنگ، خزانه خالی و تهی را تحویل گرفت اما توانست مملکت را با نفت بشکه ای ۲۰ دلار آباد و اداره کند.

مسئول اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی حسن روحانی عنوان کرد: امروز بسیاری از زیرساخت های کشور مربوط به دوران هاشمی رفسنجانی است و این امر در حالی است که عده ای آمدند به تخریب شخصیتی وی پرداختند و انگار فراموش کردند که او فرمانده جنگ و رئیس دولت بوده و در تمام سختی‌ها و مشکلات یار و یاور حضرت امام و رهبری بوده است.

وی تصریح کرد: تخریب ها علیه هاشمی رفسنجانی تا جایی ادامه پیدا کرد که سخن گفتن از وی جرم تلقی می‌شد و فضایی توام با دروغ گویی و تهمت را علیه او ایجاد کردند.

وی یادآور شد: کاراتهام زنی به هاشمی به جایی رسید که همه مدیران مرتبط با هاشمی، خاتمی و رهبری کنار گذاشته شدند و در این زمینه بی حرمتي صورت پذیرفت.

حجت الاسلام یونسی ادامه داد: در آن زمان باید حرمت‌ها حفظ می شد و از مدیران دوران هاشمی و خاتمی استفاده می شد در حالی که اکنون شاهد به حراج گذاشتن ارزش‌های مذهبی و اخلاقی هستیم به گونه‌ای که اخلاق وارونه شده و دروغ گفتن و تهمت زدن خوب جلوه داده شده است.

وی با بیان اینکه هرگز نباید مدیریت جامعه به دست افراد نالایق و بی دین سپرده شود، افزود: امروز نگرانی برای سپردن مدیریت جامعه به دست افراد لایق بیشتر شده است چرا که در حال حاضر عده ای با مطرح کردن شعارهای دینی و ظواهر دینی فکر می‌کنند با تمسک به ارزش‌هاي دینی می‌توانند هر جنایتی را که دوست دارند مرتکب شوند.

وی سپس با تاکید بر اینکه بی تدبیری به معنای بی امیدی است، افزود: بزرگترین خطری که ملت را تهدید می کند بی تدبیری و ناامیدی و بی آینده نگری است.

مسئول اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی حسن روحانی ادامه داد: آنجا که تدبیر نیست یعنی شعار و دروغ هست و برخی عقلانیت و دوراندیشی و اعتدال را کنار گذاشته و با سردادن شعارهای فریبنده زیان های اقتصادی را برای مردم بوجود آوردند و این امر باعث شد تا ارزش پول ملی از بین برود.

وی تصریح کرد: این بی عقلی ها و بی تدبیری ها در همه زمان ها در تمام گروه ها و جناح ها بوده و برخی در این میان از ابزار قدرت سوء استفاده کردند و هزینه های سنگینی را در طول سال ۳۳ سال گذشته بر کشور تحمیل کردند.

حجت الاسلام یونسی تاکید کرد: جدایی از بی تدبیری ها سرمایه انسانی نظام نیز به دلیل نادیده گرفتن ارزش‌های دینی، ابزاری استفاده کردن از ولایت، دین، اسلام و قانون اساسی و ولایت فقیه موجب بی‌اعتمادی در بین مردم و جوانان شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37528
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما