یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 14:56

7نفر در ياسوج دستگير شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هفت نفر متهم دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: 7 نفر متهم در یاسوج دستگیر شد

سرهنگ علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری 7 نفر متهم در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در تشریح این خبر افزود: پلیس این شهرستان با بکارگیری تمام توان خود این طرح را به مدت 48 ساعت در سطح این شهرستان به مرحله اجرا گذاشت که 7 نفر در حین اجرای طرح دستگیر شدند.

کاشانی در ادامه به آمار کشفیات صورت گرفته از طریق پلیس انتظامی این شهرستان اشاره کرد و گفت: کشف بیش از 40 کیلوگرم تریاک توسط پاسگاه انتظامی تنگ سرخ همچنین شناسایی و کشف دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه از دستاوردهای مهم اجرای این طرح دو روزه بود.

وی ادامه داد: در دو روز گذشته چند نقطه آلوده و جرم‌خیز شهرستان بویراحمد توسط ماموران پاکسازی شد و در این راستا نیز مقادیری از انواع مواد مخدر، 15 عدد قلیان، 17 تیغه سلاح سرد، تعدادی قرص ترامادول و تعدادی سی دی غیر مجاز کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی با بیان این‌که این طرح به منظور دستگیری سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر و اراذل اوباش با هدف تامین نظم و امنیت در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کاشانی بیان کرد: پلیس مصمم است با اجرای این طرح با کسانی که سعی در برهم زدن نظم جامعه را دارند برخورد جدی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان از مردم ولایت‌مدار شهرستان بویراحمد خواستار همکاری همه‌جانبه با این دستگاه انتظامی شد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس گزارش دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37119
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرضیه گفت:

    خوبشون کردن.خدالعنتشون کنه……

دیدگاه شما